Gå til innhold

Revet mellom to menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Badbiyen vil ikke ha deg, og du vil ikke ha noen av dem. Dump begge og kom deg til psykolog for å finne ut hvorfor du ikke kan opprette trygge relajsoner med mennesker som er glade i deg, og heller jager det som ikke vil ha deg og faktisk behandler deg som drit.

Anonymkode: c8f3b...112

Eneste her jeg gidder å svare. For akkurat ett år siden fant jeg ut at min eks samboer gjennom fire år som jeg prøvde å få barn med i ett år hadde kjøpt sex av prostituerte over fire måneder. Beklager meg hvis jeg sliter litt.

Anonymkode: 8ce5b...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det siste året styra med en, det har vært mye frem og tilbake. Han har alltid sagt han ikke er klar for forhold, og det har vært mye frustrasjon fra min side... Han er ikke typen til å varte opp, er ikke romantisk, og har generelt en litt dårlig holdning, men sexen er utrolig god, lol. Men, har generelt ikke livet på stell ifht til jobb og bolig. Typ bad boy som sjarmerer alle i senk, noe han har gjort med meg lenge... Fått spørsmål av flere flere ganger hvorfor jeg gidder, når han behandler meg som han gjør. 

På den andre siden ble jeg kjent med en annen som jeg har vært med en mnd tid. Bare som venner, sett serier, gått turer, trives i hverandre selskap. Han er helskjønn, har livet på stell, utrolig flink til å få meg til å føle meg bra og verdsatt... Tenkte flere ganger at jeg skulle ønske han andre gjorde ting og oppførte seg som han her. Han innrømte at han liker meg godt, og vil se hva vi kan bli. 

Jeg sliter så. For jeg er på ene siden utrolig glad i han første uansett hvor mye drama og krangling og vanskeligheter vi har hatt det siste året. Men han er ikke klar for ett forhold... Men jeg vet likevel at jeg har han ved meg. Han andre kan virke som den perfekte fyr, rolig og stabil.. 

Hvordan vet man hvem man vil være med? Noen tegn eller hint til hvordan man føler på det?

Anonymkode: 8ce5b...ce1

Dump den gode fyren, for du fortjener ikke han. Fortsett å tull rundt med "bad boy'en" din. Han som er god fortjener ikke å være dørmatta til ei flyfille som hopper rett på han hu egentlig vil ha hver gang han sjarmerer a for et ligg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

oj?

Anonymkode: 87d45...451

TS, da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Eneste her jeg gidder å svare. For akkurat ett år siden fant jeg ut at min eks samboer gjennom fire år som jeg prøvde å få barn med i ett år hadde kjøpt sex av prostituerte over fire måneder. Beklager meg hvis jeg sliter litt.

Anonymkode: 8ce5b...ce1

Slutt å fremstill deg som et offer, det er patetisk. Slutt å kast bort tida til han snille taperen og med det samme du er i gang.

Tror du nyter oppmerksomhet fra to me n her

Anonymkode: fc250...27f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hun har et begjær, og det er ikke lett for henne å hanske med det. Hun elsker sex, og vil ha badboyen. Men å involvere fem hundre mennesker på kvinneguiden til å gi råd det synes jeg blir noe rart. Kort sagt. 

Hun vil uansett få aha opplevelse når sexen med mann nummer to er på lavere nivå, da skjønner hun at det er bedre å velge bad boyen. Det er normal kvinne refleksjon. Lært på kvinneguiden. 

Anonymkode: 87d45...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Eneste her jeg gidder å svare. For akkurat ett år siden fant jeg ut at min eks samboer gjennom fire år som jeg prøvde å få barn med i ett år hadde kjøpt sex av prostituerte over fire måneder. Beklager meg hvis jeg sliter litt.

Anonymkode: 8ce5b...ce1

wow, dette blir for drøyt for meg. På utsiden virker par perfekte, men det er kanskje ikke det?

Anonymkode: 87d45...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du er tiltrukket av folk som ikke er bra for deg, og kjeder deg med folk du mener er godt partnermateriale. 

Det du må gjøre, er å se etter en tredje mann, som har impulsive kvaliteter og samtidig er trofast og lojal. 

Anonymkode: 6ddde...184

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Eneste her jeg gidder å svare. For akkurat ett år siden fant jeg ut at min eks samboer gjennom fire år som jeg prøvde å få barn med i ett år hadde kjøpt sex av prostituerte over fire måneder. Beklager meg hvis jeg sliter litt.

Anonymkode: 8ce5b...ce1

Du bærer på dype sår, du er absolutt ikke klar for et forhold. Du må heles og du må vokse, jeg er lei for alt som skjedde med deg. Du trenger tid til å komme over, fordøye og sørge. Ikke vær et offer, vær en som kom seg på bena uten å gjøre feil valg, igjen. 

Anonymkode: c8f3b...112

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...