Gå til innhold

Revet mellom to menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har det siste året styra med en, det har vært mye frem og tilbake. Han har alltid sagt han ikke er klar for forhold, og det har vært mye frustrasjon fra min side... Han er ikke typen til å varte opp, er ikke romantisk, og har generelt en litt dårlig holdning, men sexen er utrolig god, lol. Men, har generelt ikke livet på stell ifht til jobb og bolig. Typ bad boy som sjarmerer alle i senk, noe han har gjort med meg lenge... Fått spørsmål av flere flere ganger hvorfor jeg gidder, når han behandler meg som han gjør. 

På den andre siden ble jeg kjent med en annen som jeg har vært med en mnd tid. Bare som venner, sett serier, gått turer, trives i hverandre selskap. Han er helskjønn, har livet på stell, utrolig flink til å få meg til å føle meg bra og verdsatt... Tenkte flere ganger at jeg skulle ønske han andre gjorde ting og oppførte seg som han her. Han innrømte at han liker meg godt, og vil se hva vi kan bli. 

Jeg sliter så. For jeg er på ene siden utrolig glad i han første uansett hvor mye drama og krangling og vanskeligheter vi har hatt det siste året. Men han er ikke klar for ett forhold... Men jeg vet likevel at jeg har han ved meg. Han andre kan virke som den perfekte fyr, rolig og stabil.. 

Hvordan vet man hvem man vil være med? Noen tegn eller hint til hvordan man føler på det?

Anonymkode: 8ce5b...ce1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gå for han første. Tror du passer best med en bad boy som gir faen I deg. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville også gått for badboyen. Short term great sex er verdt mest.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må i alle fall ikke inngå noe med han siste for å prøve å få han første ut av hodet/livet. Mange har prøvd det før, og de fleste av dem har endt opp med å skuffe han ålreite, bare fordi man måtte ha en siste runde i halmen med har første. Ikke ødelegg uskylden hans. Han er snill og ålreit av en grunn. At du fucker til livet hans, kommer til å ødelegge for flere enn deg. Hold deg på avstand til han første ikke er i tankene dine lengre. Hilsen en som var som han andre. 

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for han første. 

Så skal vi på KG sitte klare å vente på deg med popkorn til dagen du blir dumpa. Alltid god underholdning å høre hvor fæle alle menn er. 

🍿🍿🍿🍿🍿🍿🍿

Endret av herremann
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett hva du gjør, kan du jo starte med å kutte ut han førstnevnte. Han er ikke klar for et forhold, og har ikke endret mening på ett år. Hva skal du med han, annet enn å risikere og bli såret eller la deg brukes til "tøm og røm"?

Like greit å kutte han ut.

Hva du skal gjøre med sistnevnte kan jeg ikke svare deg på. Det er følelsene dine som avgjør. Du KAN gi han en sjanse og se om følelsene utvikler seg. Noen ganger kan det ta litt tid, andre ganger ender det bare med at man avslutter fordi ingenting skjedde.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg trodde det stod "revnet mellom to menn".. så for meg det sykeste sex scenarioet.. 🙄

Anonymkode: f6f2c...176

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kutt ut begge, er mitt råd.

Anonymkode: 9f172...4b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trodde det stod "revnet mellom to menn".. så for meg det sykeste sex scenarioet.. 🙄

Anonymkode: f6f2c...176

Mitt forslag er dp. Så passet bra 😁

Anonymkode: f652d...35d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hun som valgte badboyen. Just don't do it. 

Hvorfor spør du egentlig når du innerst inne allerede vet at du er stuck med nr 1? Tips til å komme seg unna: sorry, du kommer deg ikke unna. Ur allready there gurl... 

Anonymkode: 2a2c1...2a3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

«Ikke klar for et forhold»:fnise:

Han er ikke klar for et forhold med DEG. Altså, du er ikke den riktige for han. Så hvordan kan du «velge» mellom disse to når mann nr 1 ikke engang vil ha deg til noe annet enn sex?

Dette var et seriøst spørsmål.

Anonymkode: 77674...eaa

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

problemet er at du har allerede forpliktet deg med sex du allerede har hatt. Derfor vet du ikke  hva du skal gjøre? 

Egentlig er du i et FORHOLD! Du leker med dine følelser, og du vet ikke engang det eller det. Den dagen du ikke vingler sånn som du gjør, så vet du også hva du vil. 

Grunnen at du ikke vet er at du må gjøre det slutt med han første, om du vil gå for han andre. Uansett men siden du er opptatt av bare sex, så vet du ikke enda før du har hatt sex med han andre, og hva da?

sånn er livet.

Anonymkode: 87d45...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker said:

problemet er at du har allerede forpliktet deg med sex du allerede har hatt. Derfor vet du ikke  hva du skal gjøre? 

Egentlig er du i et FORHOLD! Du leker med dine følelser, og du vet ikke engang det eller det. Den dagen du ikke vingler sånn som du gjør, så vet du også hva du vil. 

Grunnen at du ikke vet er at du må gjøre det slutt med han første, om du vil gå for han andre. Uansett men siden du er opptatt av bare sex, så vet du ikke enda før du har hatt sex med han andre, og hva da?

sånn er livet.

Anonymkode: 87d45...451

:klo: Dette skjønte jeg ikke noe av.

Anonymkode: 9f172...4b7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry Ts men overskriften din var liksom som tittel på en dårlig kjærlighetsroman. Og innholdet i innlegget det samme får jeg si. Der det er badeboyen og den snille. Det kan gå sånn: badboyen viser seg å være en bra mann om han blir utfordret av en annen( den snille), og det er jo ekstra romantisk, selv om den snille blir dumpa.

Eller: den snille vinner fordi badboyen er en ekte BAD person. 

Ja, har ligget på loftsrommet på hytta og lest noen av det slaget ja. Skikkelig dårlig litteratur, men de passer oerfekt når en ligger der en sommernatt og skal sove. Blir veeldig mye romantikk, om enn på ulike måter 🙂

Du kan ikke bruke fornuft når du er forelsket. Det skal ihvertfall mye til. Du velger selv hva du vil bruke her. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

«Ikke klar for et forhold»:fnise:

Han er ikke klar for et forhold med DEG. Altså, du er ikke den riktige for han. Så hvordan kan du «velge» mellom disse to når mann nr 1 ikke engang vil ha deg til noe annet enn sex?

Dette var et seriøst spørsmål.

Anonymkode: 77674...eaa

Dette. Den dagen han finner dama han virkelig vil ha, skal du se ham både er romantisk og gentleman. Bare vent og se.

He's just not that into you.

Anonymkode: 8e0ad...05c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Badbiyen vil ikke ha deg, og du vil ikke ha noen av dem. Dump begge og kom deg til psykolog for å finne ut hvorfor du ikke kan opprette trygge relajsoner med mennesker som er glade i deg, og heller jager det som ikke vil ha deg og faktisk behandler deg som drit.

Anonymkode: c8f3b...112

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, ms. Underwood skrev:

Hva er viktig for deg i et forhold, OJ? 

oj?

Anonymkode: 87d45...451

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kort sagt; kutt begge!

Er det ikke et selvsagt valg, så er det feil... Move on!

Anonymkode: 20528...75b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...