Gå til innhold

Rare meldinger og menn på Tinder (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvilken humor er det?

Anonymkode: c46bc...4ab

Mannehumor, tipper jeg. Siden det er mennene som blir så hårsåre her.

Anonymkode: 21853...777

  • Liker 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, han hørtes bare syk ut.

Anonymkode: 21853...777

Han høres ikke syk ut i det hele tatt. En normal person, være seg mann eller kvinne, hadde spilt med videre. Mangel på selvironi er så turn off. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Èn ting er meldingene her i tråden, men jeg dør litt inni meg når noen forsøker å forsvare dette skvipet. Ikke rart at mange menn feiler så hardt på datingapper. 

Anonymkode: dde55...467

  • Liker 48
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det der blir bare teit og kleint. Kan han ikke bare være hyggelig uten å komme med teite floskler? Hva vil han at hun skal skrive? " ja jeg er litt psykotisk. Slitt med endel traumer og driver med selvskading og ligger mye rundt pga issues. Har blitt kalt psyko av flere, spesielt de jeg har knivstukket" eller at hun skal skrive "Ja høhø nå må du passe deg" også skal de viste frem og tilbake før han slenger ut "så komme hjem til meg og suge meg?"

Anonymkode: c46bc...4ab

"Grr... Du skulle bare visst, tar du sjansen?"... 

Anonymkode: 22644...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

"Grr... Du skulle bare visst, tar du sjansen?"... 

Anonymkode: 22644...bd0

Og der gjør hun seg til en i kategorien "løs kvinne"

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han høres ikke syk ut i det hele tatt. En normal person, være seg mann eller kvinne, hadde spilt med videre. Mangel på selvironi er så turn off. 

Anonymkode: 22644...bd0

Men hvorfor spille med på sånne ting? Det er så opplagt at det liksom skal være morsomt så skal man tulle frem og tilbake i evig tid før man kommer til poenget?" Man vil jo ha noen med litt intelligens ikke en klovn som skal "Skulle seg ut"..pro tip: de skiller seg ikke ut.

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Èn ting er meldingene her i tråden, men jeg dør litt inni meg når noen forsøker å forsvare dette skvipet. Ikke rart at mange menn feiler så hardt på datingapper. 

Anonymkode: dde55...467

Aldri hatt noen problemer med å dra damer på tinder. Og det tror jeg heller ikke han fyren som testet selvironien til AB har. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt noen problemer med å dra damer på tinder. Og det tror jeg heller ikke han fyren som testet selvironien til AB har. 

Anonymkode: 22644...bd0

Hva er selvironi her? Du har psykoblikk? Ja ok, hva hvis hun ikke har det. Blir jo ikke selvironi da...og det er gjennomskuelig at dette skriver han til alle andre og.

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er selvironi her? Du har psykoblikk? Ja ok, hva hvis hun ikke har det. Blir jo ikke selvironi da...og det er gjennomskuelig at dette skriver han til alle andre og.

Anonymkode: c46bc...4ab

Det blir det jo, det var en uskyldig spøk på hennes bekostning. Et litt småfrekt spark for å teste hvor seriøst hun tar seg selv, og en oppfordring om å sparke ballen tilbake. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det blir det jo, det var en uskyldig spøk på hennes bekostning. Et litt småfrekt spark for å teste hvor seriøst hun tar seg selv, og en oppfordring om å sparke ballen tilbake. 

Anonymkode: 22644...bd0

Personen mente jo tydelig selv at hun ikke hadde psychoblikk så da blir det ikke selvironi...

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Personen mente jo tydelig selv at hun ikke hadde psychoblikk så da blir det ikke selvironi...

Anonymkode: c46bc...4ab

Ja, nettopp. Hun har ikke selvironi. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei. Det gjør hun ikke. De incelsa du finner mange av her inne er ikke representativt for samfunnet utenfor KG. Tror du det har du hengt for mye på forumet her. 

Anonymkode: 22644...bd0

Ja har nok blitt litt farget av det Men vet også at hvis du slipper deg litt løs eller spiller med og har en smått seksuell undertone havner du i kategorien "God for ligg". Menn liker jenter som virker som.om de ikke vet hva sex er hvis de skal inn i forhold og ikke en som kan ha litt guttehumor.

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Aldri hatt noen problemer med å dra damer på tinder. Og det tror jeg heller ikke han fyren som testet selvironien til AB har. 

Anonymkode: 22644...bd0

Man kan være stor i munnen på et internettforum, ja. :) 

Anonymkode: dde55...467

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, nettopp. Hun har ikke selvironi. 

Anonymkode: 22644...bd0

Selvironi er jo feks hvis jeg som er høy får en kommentar på at jeg må passe meg for å ikke bli truffet av et fly (eller noe sånt) da kan jeg ha selvironi og svare tilbake fordi jeg vet at jeg er høy. Hadde en sagt noe med psykoblikk hadde jeg ikke skjønt hva han mente da jeg selv mener jeg ikke har et sånt blikk og det mente heller ikke denne jenta. Da blir det ikke selvironi men bare et dårlig forsøk på negging.

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja har nok blitt litt farget av det Men vet også at hvis du slipper deg litt løs eller spiller med og har en smått seksuell undertone havner du i kategorien "God for ligg". Menn liker jenter som virker som.om de ikke vet hva sex er hvis de skal inn i forhold og ikke en som kan ha litt guttehumor.

Anonymkode: c46bc...4ab

Nei, det stemmer ikke i det hele tatt. Menn flest synes slike kvinner er skikkelig kjedelige, og ikke noe man vil være i forhold med. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvironi er jo feks hvis jeg som er høy får en kommentar på at jeg må passe meg for å ikke bli truffet av et fly (eller noe sånt) da kan jeg ha selvironi og svare tilbake fordi jeg vet at jeg er høy. Hadde en sagt noe med psykoblikk hadde jeg ikke skjønt hva han mente da jeg selv mener jeg ikke har et sånt blikk og det mente heller ikke denne jenta. Da blir det ikke selvironi men bare et dårlig forsøk på negging.

Anonymkode: c46bc...4ab

Selvironi handler om å ta en spøk som går på bekostning av sin egen person, enten den går på noe som er sant eller ikke. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kan være stor i munnen på et internettforum, ja. :) 

Anonymkode: dde55...467

Jeg har ingen grunn til å lyve, bortsett fra at jeg aldri har vært på tinder. Men jeg brukte Tinder som en analogi på andre lignende plattformer. 

Anonymkode: 22644...bd0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Selvironi handler om å ta en spøk som går på bekostning av sin egen person, enten den går på noe som er sant eller ikke. 

Anonymkode: 22644...bd0

Så hvis en mann skriver til meg "så søt du er, ser ut som en kanin" så skal jeg svare " ja kom hit med gulerøtten din tihihi"?

Selvironi er å ha humor på vegne av noe som stemmer med ens person ikke når andre prøve å negge deg eller rakke ned på utseende. Som i eksempelet over hadde jeg tenkt at han mente noe med utseende mitt som får meg til å se ut som en kanin og prøve å gjøre meg usikker på meg selv. Man kan jo ikke slenge ut alt mulig og si at personen ikke har selvironi. Jeg vet jo godt selv at jeg ikke ser ut som en jævla kanin...

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så hvis en mann skriver til meg "så søt du er, ser ut som en kanin" så skal jeg svare " ja kom hit med gulerøtten din tihihi"?

Selvironi er å ha humor på vegne av noe som stemmer med ens person ikke når andre prøve å negge deg eller rakke ned på utseende. Som i eksempelet over hadde jeg tenkt at han mente noe med utseende mitt som får meg til å se ut som en kanin og prøve å gjøre meg usikker på meg selv. Man kan jo ikke slenge ut alt mulig og si at personen ikke har selvironi. Jeg vet jo godt selv at jeg ikke ser ut som en jævla kanin...

Anonymkode: c46bc...4ab

Det er jo et helt absurd eksempel. Men kanskje ser du ut som en kanin, selv om du ikke synes det selv. Selvironi er definert som: humor som rammer en selv. Hverken mer eller mindre. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Poenget var at nå skulle du bevise at du hadde selvironi og hvor morsom du var. Du bekrefter jo bare det vi andre prøver å forklare for deg, at selvironi er når du klarer å spøke med deg selv, heller enn når du klarer å gjøre narr av og håne deg selv.

Anonymkode: 21853...777

Dette er ikke et sjekkeforum, men et diskusjonsforum. To helt forskjellige plattformer med helt forskjellig sjargong. 

Anonymkode: 22644...bd0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...