Gå til innhold

Rare meldinger og menn på Tinder (screenshot-tråd, les regler før posting)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En liten hilsen fra meg, skaperen av "Forferdelige tinder-bioer":

Så hyggelig at jeg kunne inspirere deg, TS. Kommer til å følge denne tråden videre. Selv fant jeg den store kjærligheten etterhvert; PÅ TINDER! 😂 Kjæresten hadde en særdeles god bio, kanskje den beste jeg har sett. Han har også verdens beste personlighet og svær pikk. Hang in there, girls and boys. 

Fred og lykke.

Anonymkode: de7d8...c11

  • Liker 33
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fortsatt litt dårlig samvittighet for å ha blokka han her 😅

9250EC4B-6349-4EDE-8A7F-4723AD2B04E7.jpeg

Anonymkode: a8240...462

Stakkars....han virket jo skjønn da😀

Anonymkode: cd502...945

  • Liker 28
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde vært fint å vite om dett er menn i 20 års alderen (regner med det) eller 30 årene evnt 40 årene

Anonymkode: 60eea...d26

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg snakka med en fyr i går, men han blokka meg når jeg avslørte han så rakk ikke å ta bilde. Det var iallfall en veldig kjekk fyr, og jeg fikk en sterk fornemmelse av at bildene var fake. Vi avtalte til og med sånn halvveis om å møtes(lurer på hvordan han hadde tenkt å gjøre det mtp at han ikke er den på bildene). Så søker jeg opp bildene på en sånn app som gjør at man finner ut hvor de opprinnelig er posta, og det var selvfølgelig en eller annen modell som var avbildet. Så skrev jeg helt ut av det blå i den hyggelige samtalen "Uheldigvis for deg så er jeg ikke så dum at jeg tror det er deg på bildene :) ". Skulle til å rappotere han, men han blokka meg med en gang. Helt utrolig hva folk gjør for å få oppmerksomhet.

Anonymkode: 6dc6d...b63

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og menn skjønner ikke hvorfor damer ikke svarer. Ingen liker å bli sett på som et objekt. Å kalle fremmede damer sexy er absolutt ikke et sjakktrekk! :fnise:

09AC8E60-693D-4CB8-8589-0A71D062BECA.jpeg

  • Liker 21
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ironiske her er at hadde en kvinne gått rett på sak hadde gutta jublet hehe, men når det er menn så er det ekkelt. Men jeg tror grunnen til så mange skriver så kleint, er at det er kjekke menn som er playere som bare går videre til neste "offer" om dem får avslag. 

Anonymkode: 60eea...d26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det ironiske her er at hadde en kvinne gått rett på sak hadde gutta jublet hehe, men når det er menn så er det ekkelt. Men jeg tror grunnen til så mange skriver så kleint, er at det er kjekke menn som er playere som bare går videre til neste "offer" om dem får avslag. 

Anonymkode: 60eea...d26

Hva er det som er ironisk? Bottom line er vel at de fleste ønsker å bli kontaktet på en menneskelig og respektfull måte. Det er også den tryggeste måten å gjøre det på om en vil ha suksess. Til og med om en bare er ute etter sex, så kan det gjøres uten å si "hei sexy" eller verre.

Anonymkode: de7d8...c11

  • Liker 36
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det som er ironisk? Bottom line er vel at de fleste ønsker å bli kontaktet på en menneskelig og respektfull måte. Det er også den tryggeste måten å gjøre det på om en vil ha suksess. Til og med om en bare er ute etter sex, så kan det gjøres uten å si "hei sexy" eller verre.

Anonymkode: de7d8...c11

En dame som sier eller hinter hun vil ha sex direkte vil de fleste menn juble over. Men er det omvendt er det fryktelig. Misforstå meg rett, er HELT ENIG i at slik skal ikke menn ta kontakt og oppføre seg, men er bare paradokset som er sykt å tenke på.

Anonymkode: 60eea...d26

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde akkurat nå og jeg hadde faktisk tenkt til å lage en tråd om det 🤣 jeg har ikke noe i nærheten av psycho blikk, så det var helt sykt rart å si. Han skrev etterpå at jeg tydligvis ikke skjønner sarkasme 😳 da svarte jeg nei, for dette var jo ikke sarkasme, bare merkelig. 

 

Anonymkode: d20dc...b34

Han bare kødder med deg for å se om du er noe artig.

Noen jenter er med på leken og noen blir bare helt forvirret. " Politi og røver? Men jeg har jo ikke stjelt noe? 😮"

Kan diskuteres hvor "gøyal" han var her, men det var altså hensikten

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 14.28, AnonymBruker skrev:

Stakkars....han virket jo skjønn da😀

Anonymkode: cd502...945

Tja, hadde det ikke vært for at han var langt utenfor alderskriteriene mine og besøkte profilen min x antall ganger før jeg mottok meldingen 🙃

Badoo har et litt merkelig system - ikke lenge jeg var der. 

Anonymkode: a8240...462

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21.5.2019 den 0.33, AnonymBruker skrev:

Kan noen laste opp noen vanlige samtaler også, så vi kan sammenligne litt?

Anonymkode: 014ee...37d

Få av dem...

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. mai 2019 den 1.27, AnonymBruker skrev:

Dette skjedde akkurat nå og jeg hadde faktisk tenkt til å lage en tråd om det 🤣 jeg har ikke noe i nærheten av psycho blikk, så det var helt sykt rart å si. Han skrev etterpå at jeg tydligvis ikke skjønner sarkasme 😳 da svarte jeg nei, for dette var jo ikke sarkasme, bare merkelig. 

20190521_012503.jpg

Anonymkode: d20dc...b34

Haha han der var ganske morsom 😅

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 21. mai 2019 den 15.48, AnonymBruker skrev:

Det ironiske her er at hadde en kvinne gått rett på sak hadde gutta jublet hehe, men når det er menn så er det ekkelt. Men jeg tror grunnen til så mange skriver så kleint, er at det er kjekke menn som er playere som bare går videre til neste "offer" om dem får avslag. 

Anonymkode: 60eea...d26

Haha ja det er kleint å finne på noe på de sjekke-appene, for hvert jævla ord må være rett og riktig plassert i de setningene man skriver for at kvinnene der engang skal gidde å legge fra seg den andre sjekke-appen og SoMe de er inne på samtidig og gi et lite ett-ord svar . Man driter i det til slutt og skriver noe tull 😂

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man har sett Tinder fra en kvinnes perspektiv, har jeg få problemer med å forstå hvorfor det er en del menn der ute som sliter litt på datingmarkedet.

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, Jdz skrev:

Som mann synes jeg dette er strålende nyheter. Om jeg skulla ha behov for å teste nettdating kommer jeg tydeligvis langt med å bare ikke være idiot :)

Nettopp! Men for oss er da så vanskelig å finne de som ikke er idioter..

Anonymkode: c46bc...4ab

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

En fyr så meg på Tinder, hadde ikke matchet med han, men han søkte meg opp på facebook, og uten at vi hadde sagt noe annet enn hei så spurte han meg om jeg kunne komme på besøk en helg. Jeg bor 60 mil unna. 

Anonymkode: 85a7d...e3c

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke screenshot, er er par år siden. Men vi snakket litt på tinder. Viste seg at vi var VELDIG forskjellige. Han inviterte meg på date, jeg takket pent nei, og slettet matchen. Neste skritt fra hans side var å søke meg opp, og finne tlf nr mitt ( få som heter det samme som meg, og har den jobben i distriktet jeg bodde). Ringer meg og skjeller meg ut, påpeker at jeg har ødelagt alt det fine (?) vi hadde. Altså, var snakk om kanskje 10 setninger på tinder. 

Anonymkode: 344c0...630

  • Liker 35
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bodde 3 timer unna😆

D54D81EC-6079-4A0D-A47F-A8987A45F787.jpeg

183C2AD9-ADD0-4977-B76F-95C5746D4557.jpeg

Anonymkode: d0ce4...f3a

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...