Gå til innhold

Alene med hund og baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Tusen takk for svar alle sammen! :)

Kjente jeg ble veldig lettet og ser mer positivt på det nå! :)

Hunden er veldig rolig inne, selv om han er ung. Legger seg som regel i gangen eller soverommet og kommer og viser seg av og til for å kappdra litt med bamser osv. Ligger også mye i sofaen og drar seg mens jeg er i stuen. Kan bli litt masete om han ikke har fått nok tur/hjernetrim. Men krever ikke all verdens! Tenker han bare blir mer rolig jo eldre han blir også, hvertall vært sånn til nå. Aldri bjeffet inne med mindre det ringer på døren.

Har foreldrene mine og svigerforldrene i nærheten som er veldig glad i hunden. De spør regelmessig om å ha han med på tur, det har de gjort siden vi fikk han. Har i tillegg en venninne i nærheten som er veldig glad i hunden som ikke kan ha hund selv som ofte tilbyr seg å lufte han når jeg er på jobb etc.. 

Jeg er en person som vil klare meg selv og ikke vil spørre om hjelp. Men vet at de rundt meg kommer til å stille opp selv uten at jeg ber om det. Det er mest det med morgen/kveldslufting jeg har vært litt bekymret for.. men håper jeg finner en løsning på det. :)

Jeg har en veldig fin turnus der jeg går 14 timers vakter x 4 for så ha en uke fri. Så det blir nok bare 4 dager i mnd når jeg begynner i jobb at jeg må ha hjelp med pass av barn/hund. Blir nok lettere når den tid kommer. Tenker iallefall at barnet er noen dager i uken i bhg, slik at jeg får gått noen gode turer med hunden og få unnagjort husarbeid. Så har jeg en fornøyd og trett hund og rent hus på ettetmiddagen og kan fokusere på tid med barnet. :)

Anonymkode: 70982...932

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...