Gå til innhold

Tåler ikke menn å ha det ubehagelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å slette noen fra sosiale medier synes jeg er en litt aggressiv handling. Med mindre dere er uvenner synes jeg dere kan ha hverandre som kontakter selv om dere ikke har noen personlig kontakt. Det er min mening i hvert fall 🙂

Anonymkode: b8209...1d0

Hva er poenget med å ha folk på sosiale medier som du ikke har kontakt med? 

Anonymkode: f543f...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Å slette noen fra sosiale medier synes jeg er en litt aggressiv handling. Med mindre dere er uvenner synes jeg dere kan ha hverandre som kontakter selv om dere ikke har noen personlig kontakt. Det er min mening i hvert fall 🙂

Anonymkode: b8209...1d0

Du synes seriøst det? Du har tydeligvis aldri opplevd kjærlighetssorg du da. For min del blir jeg bare psykisk nedbrutt av å se min siste eks, selv om det nå er en stund siden. Derfor måtte jeg få han vekk overalt, slette alle meldingene og blokkere han hvis jeg i det hele tatt skulle komme meg over han, og det funket. Selv om man ikke er uvenner er det noengang det mest riktige å slette personen skal man tillate seg selv godt og ikke mer smerte! Det er jo klart jeg ble lei meg i mange måneder når det ble slutt og tenkte over det fine vi hadde, men som nå er over. 

Bare slett og aldri se deg tilbake! Det finnes en annen der ute for deg uansett, så ikke dvel med fortiden❤️

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...