Gå til innhold

Tåler ikke menn å ha det ubehagelig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

HVORFOR kan ikke menn bare si at de har mistet interessen?! Hvorfor må de si at de fortsatt er interessert mens handlingene viser det motsatte? Når man avslutter en relasjon og sletter vedkommende fra sosiale medier, hvorfor er det så trist for mannen når man ikke snakker sammen likevel at han må gjøre seg selv til offeret?

Jeg blir gal.

Anonymkode: 92dc1...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker said:

HVORFOR kan ikke menn bare si at de har mistet interessen?! Hvorfor må de si at de fortsatt er interessert mens handlingene viser det motsatte? Når man avslutter en relasjon og sletter vedkommende fra sosiale medier, hvorfor er det så trist for mannen når man ikke snakker sammen likevel at han må gjøre seg selv til offeret?

Jeg blir gal.

Anonymkode: 92dc1...6d1

Han vil fortsatt ha sex når det passer han... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, frubaluba skrev:

Han vil fortsatt ha sex når det passer han... 

Da må vi fysisk være tilstede i samme rom.

Anonymkode: 92dc1...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Interessant dette! Jeg har opplevd det samme! Menn er så redd for å bli slettet og blokkert når relasjonen er over! Men hvis man ikke sletter og blokkerer, blir det allikevel bare helt stille fra dem...

Jeg tror faktisk ikke det handler om sex når de vil, jeg tror det handler om at det er vondt å bli avvist/dumpet/slettet. De vil være en som har mange på SoMe som de har hatt en relasjon til. Og relasjoner kan jo hentes opp igjen senere i livet... Tror menn setter pris på kvinners vennskap også og har tro på at det å ha mange kvinnelige venner er verdifullt.

 

Anonymkode: 8b501...529

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Når man avslutter en relasjon og sletter vedkommende fra sosiale medier, hvorfor er det så trist for mannen når man ikke snakker sammen likevel at han må gjøre seg selv til offeret

Anonymkode: 92dc1...6d1

Er det ikke litt trist å "slette" noen du har vært sammen med da? Det går jo an å ha normal kontakt, trenger jo ikke unngå hverandre 

Anonymkode: b8209...1d0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi de vil ha så mange som mulig i kontaktlisten som kanskje vil knulle en eller annen gang i fremtiden. Jeg fikk nettopp melding fra en jeg ikke har snakket med på ni år. Gikk fort fra hei lenge siden sist, til har du kjæreste, til skal vi knulle. 

Og det skjer ofte. 

Anonymkode: f543f...45b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke litt trist å "slette" noen du har vært sammen med da? Det går jo an å ha normal kontakt, trenger jo ikke unngå hverandre 

Anonymkode: b8209...1d0

Vi har ikke vært sammen, men datet noen mnd. Hvorfor ha normal kontakt med en man fortsatt har følelser for, men som ikke føler det på samme måte tilbake? Ødelegger man ikke for seg selv da? 

Anonymkode: 92dc1...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi har ikke vært sammen, men datet noen mnd. Hvorfor ha normal kontakt med en man fortsatt har følelser for, men som ikke føler det på samme måte tilbake? Ødelegger man ikke for seg selv da? 

Anonymkode: 92dc1...6d1

Jeg for min del synes at nettopp det å ha normal kontakt med noen er den beste måten å komme over kjærlighetssorg på. Istedet for en brå hard slutt glir det liksom sakte ut i sanden uten det store sjokket. Etter en tid har bare forelskelsens følelsen gått helt over av seg selv.

Men vet jo at andre synes brå avslutning er best, og hvis det er tilfellet for deg synes jeg absolutt du bør gjøre det som hjelper deg best!

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Interessant dette! Jeg har opplevd det samme! Menn er så redd for å bli slettet og blokkert når relasjonen er over! Men hvis man ikke sletter og blokkerer, blir det allikevel bare helt stille fra dem...

Jeg tror faktisk ikke det handler om sex når de vil, jeg tror det handler om at det er vondt å bli avvist/dumpet/slettet. De vil være en som har mange på SoMe som de har hatt en relasjon til. Og relasjoner kan jo hentes opp igjen senere i livet... Tror menn setter pris på kvinners vennskap også og har tro på at det å ha mange kvinnelige venner er verdifullt.

 

Anonymkode: 8b501...529

Enig. Det var null respons fra meg de siste 3 ukene før jeg slettet ham etter at jeg hadde avsluttet relasjonen, og bare timer etter at jeg slettet han var det verdens undergang. Nei, da er han fortsatt interessert da, men gjør ingenting for å vise det. 

Anonymkode: 92dc1...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, heipådegsann skrev:

Jeg for min del synes at nettopp det å ha normal kontakt med noen er den beste måten å komme over kjærlighetssorg på. Istedet for en brå hard slutt glir det liksom sakte ut i sanden uten det store sjokket. Etter en tid har bare forelskelsens følelsen gått helt over av seg selv.

Men vet jo at andre synes brå avslutning er best, og hvis det er tilfellet for deg synes jeg absolutt du bør gjøre det som hjelper deg best!

Har ikke blitt en brå slutt, men gradvis. Jeg avsluttet relasjonen 3 uker før jeg slettet ham. Han sendte noen snaper disse ukene, men det var mer «fellessnaper».

Anonymkode: 92dc1...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har nylig opplevd noe lignende. 

Var i et forhold i 1,5 år, og det siste halve året virket ikke kjæreste interessert i meg i det hele tatt. Han ville ikke sove hos meg med mindre han var garantert sex, når vi var sammen var han stort sett på telefonen, viste meg null oppmerksomhet/entusiasme/engasjement. Så gjorde vi det slutt, men har hengt sammen som venner. Og nå er han plutselig helt knust fordi han har masse følelser for meg og ønsker at vi skal bli sammen igjen. 

Ja, det skulle han jo kanskje tenkt på litt før, det er ingen som gidder å finne seg i å bli behandlet som luft over lengre tid. 

Anonymkode: b060d...d04

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker said:

Vi har ikke vært sammen, men datet noen mnd. Hvorfor ha normal kontakt med en man fortsatt har følelser for, men som ikke føler det på samme måte tilbake? Ødelegger man ikke for seg selv da? 

Anonymkode: 92dc1...6d1

Å slette noen fra sosiale medier synes jeg er en litt aggressiv handling. Med mindre dere er uvenner synes jeg dere kan ha hverandre som kontakter selv om dere ikke har noen personlig kontakt. Det er min mening i hvert fall 🙂

Anonymkode: b8209...1d0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å slette noen fra sosiale medier synes jeg er en litt aggressiv handling. Med mindre dere er uvenner synes jeg dere kan ha hverandre som kontakter selv om dere ikke har noen personlig kontakt. Det er min mening i hvert fall 🙂

Anonymkode: b8209...1d0

Vel, da får vi være enige om å være uenig 😊 Jeg vil ikke ha mennesker jeg ikke har kontakt med på sosiale medier da kontoene mine er personlige for meg. 

Anonymkode: 92dc1...6d1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vær så snill og ikke tro at alle menn er sånn.

 

Jeg kjenner meg ikke igjen i tråden og blir det over med en relasjon jeg håpet på noe mer med så sletter jeg vedkommende for å spare meg selv. 

Anonymkode: acd8c...d16

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vær så snill og ikke tro at alle menn er sånn.

Jeg kjenner meg ikke igjen i tråden og blir det over med en relasjon jeg håpet på noe mer med så sletter jeg vedkommende for å spare meg selv. 

Anonymkode: acd8c...d16

Så flink du er. Du fortjener masse mus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er greia med å generalisere en personlig erfaring på denne måten. Nei, menn er ikke slik. 

Denne tråden viser mest hvordan kvinner er irrasjonelle. 

Endret av FrodeF
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

9 minutter siden, FrodeF skrev:

Hva er greia med å generalisere en personlig erfaring på denne måten. Nei, menn er ikke slik. 

Denne tråden viser mest hvordan kvinner er irrasjonelle. 

Jo, gutter oppfører seg faktisk slik. Jeg skal ikke ta alle under en kam, men gutter som er redd for å bli stilt til ansvar for sin egen oppførsel vil prøve å snu det rundt til at de ikke har gjort noe galt. Menn er ikke slik, men gutter er. 

Anonymkode: 92dc1...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angående overskriften din så er det en ting alle søker og vil ha, og det er behag. Alle unngår ubehag, det er helt menneskelig. Det gjelder både kvinner og menn. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi mange menn er gode med ord. Og fordi de sikkert likte deg og tilgangen til deg. Enten du ga han sex, oppmerksomhet eller en ego-boost. Det de synes er trist er at de mister dette. Prøv og ikke legg så mye i slike ord. De forgifter hodet ditt. Prøv og tenk at miksa signaler alltid tyder på at det er noe i veien. Det er veldig leit, men blokk og gå videre. 

Anonymkode: c16e6...e97

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det har noe med at å blokkere/slette en person sender et tydelig signal om at du er verdt så lite. Mindre enn alle på vennelisten jeg aldri prater med. Selv om vi var tettere enn 99% av resten.

Person sletter/blokkerer jeg ikke, men opplever ofte at kvinner går til det steget for å distansere seg. Noe jeg selv synes er unødvendig.

Anonymkode: 4bbc7...9b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...