Gå til innhold

Typen flørter med andre på snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja som overskriften sier, typen har lagt til en del nye folk på snap i det siste, samt han har en hel haug der fra før. Før var han veldig åpen når tlf var i bruk å ikke redd for å åpne noe som helst foran meg. Dette har gradvis endret seg uten at jeg har brydd meg nevneverdig. 

Men natt til torsdag fikk jeg ikke sove å sto opp igjen i to tiden, la merke til at snappen hans poppa opp konstant og jeg kommenterte bare at det var visst mange av hans venner som var våkne midt på natta. Han skyldte på at det var to kompiser men bare fjerna varslene, som ikke ga seg fordet. Fikk en litt dårlig følelse der og da men orka ikke spørre mer. 

Inatt kom han hjem full og jeg valgte å sjekke tlf hans, å joda der har han skrevet å flørta med flere damer. Altså sendt å mottatt ganske lettkledde bilder og skrevet en del om at de er den beste teasen og at han har lyst på de osv. Nå får jeg jo såklart ikke sove.. Jeg er gravid i tredje trimester så mye av forholdet har jo endret seg under graviditeten, samt at sex er jo ikke noe vi har hver dag lenger, og i hvertfall ikke på samme måte som før. Men dette unnskylder jo ikke slik oppførsel? Samtidig er han sykelig sjalu på alt jeg gjør når det kommer til det motsatte kjønn, og jeg vet han sjekker tlf min ofte. 

Dont know what the fuck to do! Faens folk... 😭😭

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan vet du at han har mottatt og sendt lettkledde bilder, snapper forsvinner jo? 

Men om dette er tilfellet, så syns jeg du skal ta det opp med han i morgen. Si klar i fra at dette er fullstendig uakseptabelt for deg, og om dere skal fortsette forholdet, så får han slette disse damene insta, å holde seg tro! Han kan ikke få i både pose og sekk! Du må også ta en vurdering på om du klarer å ha tillit til han etter dette, et forhold uten tillit, er et vondt forhold! 

Anonymkode: 1c32b...efd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. send han en snap der det står jeg vet hva du driver med.

2. Slett og blokk alle disse damene fra snappen hans.

3. Bytt kode på egen telefon.

Skal ikke råde deg til å gå fra han når du er gravid, men om du føler du ikke kan stole på han kan det være at det er det beste. Velger du å bli må du få han til å vokse opp. Et kriterie for å fortsette forholdet bør være at han ikke har damer som er potensielle flørter på snap/andre sosiale medier.

Lykke til ❤

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at han har mottatt og sendt lettkledde bilder, snapper forsvinner jo? 

Men om dette er tilfellet, så syns jeg du skal ta det opp med han i morgen. Si klar i fra at dette er fullstendig uakseptabelt for deg, og om dere skal fortsette forholdet, så får han slette disse damene insta, å holde seg tro! Han kan ikke få i både pose og sekk! Du må også ta en vurdering på om du klarer å ha tillit til han etter dette, et forhold uten tillit, er et vondt forhold! 

Anonymkode: 1c32b...efd

Fordi han lagrer de i chatten selv. 

Tilliten er allerede borte så spørsmålet er mer hva nå? Er liksom ikke så lett med et barn på vei.. 😭

Anonymkode: f7eed...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

34 minutter siden, Miss moneypenny skrev:

1. send han en snap der det står jeg vet hva du driver med.

2. Slett og blokk alle disse damene fra snappen hans.

3. Bytt kode på egen telefon.

Skal ikke råde deg til å gå fra han når du er gravid, men om du føler du ikke kan stole på han kan det være at det er det beste. Velger du å bli må du få han til å vokse opp. Et kriterie for å fortsette forholdet bør være at han ikke har damer som er potensielle flørter på snap/andre sosiale medier.

Lykke til ❤

Gidder ikke slette de fra snappen hans, har tatt bilde av de chattene han har vært ekkel i så har "bevis" om han skulle nekte når jeg tar det opp. Desverre er tillit noe som ikke vokser på trær for meg så den er nå Long gone og da er det jo ikke liv laga egentlig.. Men med en liten en på vei så er ting jævli vanskelig mildt sagt. Er ett slag i tryne å vite at han sitter i rommet ved siden av når den gravide dama hans sover å sender og mottar slikt med viten å vilje 😭😭

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sett deg ned og prat med han. Finn ut av hva som har vært problemet og hva dere kan gjøre videre for å få gjennopprettet tilliten og skapt en trygg familie for barnet å vokse opp i. Ja, han har vært en drittsekk, men han er fortsatt mannen du pulte uten prevensjon for tre trimestre siden og dette er rett og slett ikke nok for å fucke opp starten av livet til den lille. Spør du meg.

Anonymkode: 7cdba...c6e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Sett deg ned og prat med han. Finn ut av hva som har vært problemet og hva dere kan gjøre videre for å få gjennopprettet tilliten og skapt en trygg familie for barnet å vokse opp i. Ja, han har vært en drittsekk, men han er fortsatt mannen du pulte uten prevensjon for tre trimestre siden og dette er rett og slett ikke nok for å fucke opp starten av livet til den lille. Spør du meg.

Anonymkode: 7cdba...c6e

For tre trimestre siden hadde jeg aldri sett for meg at han kunne holde på sånn her heller. Jeg er den type dame som blir psyko av tillitsbrudd. Noe han også er veldig klar over. Og hadde det her vært første gang han hadde brutt tilliten min hadde det vært noe annet, men det har allerede vært noen ganske drøye episoder under svangerskapet som jeg har valgt å jobbe oss igjennom. Da hjelper det fint lite å få det her på toppen av det. Kan ikke se for meg at det er noe positivt for ett spebarn å vokse opp med en mor som har angst oppetter øra og som aldri har det bra fordi hun er sammen med en idiot. 

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

For tre trimestre siden hadde jeg aldri sett for meg at han kunne holde på sånn her heller. Jeg er den type dame som blir psyko av tillitsbrudd. Noe han også er veldig klar over. Og hadde det her vært første gang han hadde brutt tilliten min hadde det vært noe annet, men det har allerede vært noen ganske drøye episoder under svangerskapet som jeg har valgt å jobbe oss igjennom. Da hjelper det fint lite å få det her på toppen av det. Kan ikke se for meg at det er noe positivt for ett spebarn å vokse opp med en mor som har angst oppetter øra og som aldri har det bra fordi hun er sammen med en idiot. 

Anonymkode: f7eed...39b

Da endrer jeg mening. Kom deg UT av forholdet så fort som mulig og skap en ny tilværelse som gir gode og trygge oppvekstvilkår. Men dette krever også masse kommunikasjon og gjenopprettelse av tillit med mannen. Du er voksen nå. Du kommer rett og slett ikke utenom å ta din del av ansvaret for å få det bra igjen. Selv om det er han som er drittsekken.

Anonymkode: 7cdba...c6e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da endrer jeg mening. Kom deg UT av forholdet så fort som mulig og skap en ny tilværelse som gir gode og trygge oppvekstvilkår. Men dette krever også masse kommunikasjon og gjenopprettelse av tillit med mannen. Du er voksen nå. Du kommer rett og slett ikke utenom å ta din del av ansvaret for å få det bra igjen. Selv om det er han som er drittsekken.

Anonymkode: 7cdba...c6e

Ja for barnet sitt del så må jeg jo det. Vil at han skal ha ett godt forhold til far uavhengig av hvor dust han er med meg.

Må jo bare se hva han sier til sitt eget forsvar da. Og håpe at det ikke går skikkelig ille. 

Anonymkode: f7eed...39b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gidder ikke slette de fra snappen hans, har tatt bilde av de chattene han har vært ekkel i så har "bevis" om han skulle nekte når jeg tar det opp. Desverre er tillit noe som ikke vokser på trær for meg så den er nå Long gone og da er det jo ikke liv laga egentlig.. Men med en liten en på vei så er ting jævli vanskelig mildt sagt. Er ett slag i tryne å vite at han sitter i rommet ved siden av når den gravide dama hans sover å sender og mottar slikt med viten å vilje 😭😭

Anonymkode: f7eed...39b

 

Dette er ikke bra. Du er i "lykkelige omstendigheter" og skal ikke ha slike bekymringer som dette! Han skal være din nærmeste støtte og venn og gi deg all oppmerksomhet. Det han gjør nå er ikke i orden, uansett, men spesielt ikke når du er gravid!

Du må fortelle han at du vet dette, og dere må snakke om det. Målet deres bør være å fortsette sammen, og ta vare på barnet dere sammen. Om det blir brudd eller ikke får dere finne ut av senere. Nå er det først og fremst fødsel og spedbarnstid, og det må gå foran alt annet - både for han og deg! Ta han gjerne med til jordmor og snakk med henne om dette.

 

Anonymkode: 3d4d4...40d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om dette er noe som har tatt seg opp etter hvert som dere ikke har vært like intime, så forstår jeg det fra hans side, at han føler behov for å få utløp for det. Veldig synd at dette er måten han velger å gjøre det på. 

Om jeg var deg, ville jeg tatt dette opp på en annen måte enn å slenge bildene i ansiktet på ham. Jeg vil anbefale deg å ta det opp som i at du og han ikke har hatt særlig nærhet, men at du ikke ønsker at det skal være slik. Forklare at du har lest at menn tyr til andre ting når dama er gravid, fordi sexen avtar i forholdet. Gjerne spør han om han har gjort noe utenom deg vanlige. Om han svarer nei, da kan du forklare at du reagerer på alle snappene som kommer om natten og spør om han er sikker på at dette ikke er noe mer enn kompiser. Om han da lyver, trenger du ikke en gang ta opp bildene, for han har ingen planer om å være ærlig med deg

Anonymkode: 2faf2...a31

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere må snakke om dette. Men dette er helt uakseptabelt! Jeg skulle heller ikke likt om samboeren min gjorde dette mot meg. Selv om dette ikke er fysisk, så er det utroskap. Ikke greit at du aksepterer dette. Han har ingen unnskyldinger til å flørte med andre damer.

Tror ikke han skulle ha likt om du drev å flørtet med andre menn, mens han var hjemme og visste ingenting. 

Æsj. For en mann du har. For stedet for å være kjærlig mot deg, få deg til å føle deg trygg og verdsatt, så VELGER han å flørte med andre damer.

Ganske sikker på om du ikke tar det opp med han, og han tror du ikke vet det. Så skulle han fortsette med dette uten å ha dårlig samvittighet.

Men for barnets skyld. Går fint å vokse opp uten en far. Dere trenger ikke være i et forhold. Men bytte på hvem som skal passe på barnet. Ha det bra med deg selv. Mye verre å være i er forhold hvor du hele tiden stresser pga. Tillitsbruddet. 

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Om dette er noe som har tatt seg opp etter hvert som dere ikke har vært like intime, så forstår jeg det fra hans side, at han føler behov for å få utløp for det. Veldig synd at dette er måten han velger å gjøre det på. 

Om jeg var deg, ville jeg tatt dette opp på en annen måte enn å slenge bildene i ansiktet på ham. Jeg vil anbefale deg å ta det opp som i at du og han ikke har hatt særlig nærhet, men at du ikke ønsker at det skal være slik. Forklare at du har lest at menn tyr til andre ting når dama er gravid, fordi sexen avtar i forholdet. Gjerne spør han om han har gjort noe utenom deg vanlige. Om han svarer nei, da kan du forklare at du reagerer på alle snappene som kommer om natten og spør om han er sikker på at dette ikke er noe mer enn kompiser. Om han da lyver, trenger du ikke en gang ta opp bildene, for han har ingen planer om å være ærlig med deg

Anonymkode: 2faf2...a31

Jeg spurte natt til torsdag og han løy jo allerede da om at det var kompiser når jeg nå har funnet ut at det var løgn. Vi har hatt noen heftige krangler under graviditeten fordi jeg har slitt med kraftig bekkenløsning og kvalme og han har ikke hjulpet til med noe overhode, og heller gått rundt å syntes synd på seg selv fordi han har fått lite sex. Men har fått bukt på bekkenet og vi har snakket ut, samt har sexen tatt seg opp betraktelig siste tiden så han kan ikke skylde på det heller. 

At jeg fant ut dette nå er bare prikken over ien. Han er sykelig sjalu på meg. Jeg kan ikke se feil på en fyr engang. Ikke får jeg gå med synlig utringning ute om ikke han er med osv. Å jeg har føyd meg. Så ikke faen om jeg lar denne gå. Er ikke snakk om en dame heller, gud vet hva annet han har gjort også. Om det å få sex en gang i uka er grunn nok for å holde på sånn her skal jeg forbli singel resten av livet. 

TS

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, boooooo skrev:

Dere må snakke om dette. Men dette er helt uakseptabelt! Jeg skulle heller ikke likt om samboeren min gjorde dette mot meg. Selv om dette ikke er fysisk, så er det utroskap. Ikke greit at du aksepterer dette. Han har ingen unnskyldinger til å flørte med andre damer.

Tror ikke han skulle ha likt om du drev å flørtet med andre menn, mens han var hjemme og visste ingenting. 

Æsj. For en mann du har. For stedet for å være kjærlig mot deg, få deg til å føle deg trygg og verdsatt, så VELGER han å flørte med andre damer.

Ganske sikker på om du ikke tar det opp med han, og han tror du ikke vet det. Så skulle han fortsette med dette uten å ha dårlig samvittighet.

Men for barnets skyld. Går fint å vokse opp uten en far. Dere trenger ikke være i et forhold. Men bytte på hvem som skal passe på barnet. Ha det bra med deg selv. Mye verre å være i er forhold hvor du hele tiden stresser pga. Tillitsbruddet. 

 

Han har også vist voldelige tendenser tidliger, dog i beruset tilstand. Så jeg vet ikke om jeg tør å ta det med han face to face engang. Jeg er fysisk syk akkurat nå pga hva jeg har funnet ut. Jeg driter litt i meg selv, men han har nettopp vist at han driter i sitt ufødte barn også. Og det gjør meg skikkelig dårlig. Og hvem vet hva han har gjort utenom. Han vet jeg har passordet til tlf hans så han kan ha slettet masse som jeg aldri får se. 

Hadde det vært jeg som hadde gjort noe sånt som det her tror jeg han hadde slått meg ihjel for å være ærlig. Så jeg er temmelig knekt nå. 

Blir heller ikke å ta det med han face to face heller. Fordi jeg er redd på hva han kan komme til å gjøre. Jeg vil ha han ut før dagen er omme. Jeg orker ikke tanken på han nå engang 😭🤮

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allier deg med familie og flytt fra han.

Anonymkode: a2885...d93

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han har også vist voldelige tendenser tidliger, dog i beruset tilstand. Så jeg vet ikke om jeg tør å ta det med han face to face engang. Jeg er fysisk syk akkurat nå pga hva jeg har funnet ut. Jeg driter litt i meg selv, men han har nettopp vist at han driter i sitt ufødte barn også. Og det gjør meg skikkelig dårlig. Og hvem vet hva han har gjort utenom. Han vet jeg har passordet til tlf hans så han kan ha slettet masse som jeg aldri får se. 

Hadde det vært jeg som hadde gjort noe sånt som det her tror jeg han hadde slått meg ihjel for å være ærlig. Så jeg er temmelig knekt nå. 

Blir heller ikke å ta det med han face to face heller. Fordi jeg er redd på hva han kan komme til å gjøre. Jeg vil ha han ut før dagen er omme. Jeg orker ikke tanken på han nå engang 😭🤮

Anonymkode: f7eed...39b

-Bekymret for vold? Allier deg med en venn som kan være der med deg i dag. Var du bekymret for at han kan slå deg ihjel om du tar opp alvorlige ting med han før du ble gravid også? Eller er dette noe du overdramatiserer for deg selv nå som situasjonen er som den er? 

- Er nok lurt å ta bilder som bevis. Om ikke annet for å kunne bevise at du ikke finner på dette. Det blir ofte et helvetes styr ved et slik samlivsbrudd, og han kommer kanskje  til å prøve å nekte og legge skyld på deg.

- hvordan vet du at han driter i sitt nyfødte barn? Er dette noe du går ut i fra basert på hva han har gjort mot deg, eller er dette noe han har sagt?

- Er det du som eier boligen? Ikke sikkert du får han ut om ikke, så mulig du heller bør vurdere at det er best du flytter selv.

Sum sumarium virker du å ha en grunnleggende dårlig tillit til samboeren din, så skal dette forholdet kunne fungere på sikt så bør dere absolutt kontakte familieveilder så dere begge får jobbet med deres issues. 

Anonymkode: b5e6c...32e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

-Bekymret for vold? Allier deg med en venn som kan være der med deg i dag. Var du bekymret for at han kan slå deg ihjel om du tar opp alvorlige ting med han før du ble gravid også? Eller er dette noe du overdramatiserer for deg selv nå som situasjonen er som den er? 

- Er nok lurt å ta bilder som bevis. Om ikke annet for å kunne bevise at du ikke finner på dette. Det blir ofte et helvetes styr ved et slik samlivsbrudd, og han kommer kanskje  til å prøve å nekte og legge skyld på deg.

- hvordan vet du at han driter i sitt nyfødte barn? Er dette noe du går ut i fra basert på hva han har gjort mot deg, eller er dette noe han har sagt?

- Er det du som eier boligen? Ikke sikkert du får han ut om ikke, så mulig du heller bør vurdere at det er best du flytter selv.

Sum sumarium virker du å ha en grunnleggende dårlig tillit til samboeren din, så skal dette forholdet kunne fungere på sikt så bør dere absolutt kontakte familieveilder så dere begge får jobbet med deres issues. 

Anonymkode: b5e6c...32e

Bekymret for vold da han har vist ganske grove tendenser etter jeg ble gravid. Han har dyttet meg rundt og truet meg med kniv blandt annet, så nei jeg stoler ikke på at han ikke finner på noe ganske sykt. Jeg er rett og slett redd. 

Han har nevnt ved tidliger krangler i graviditeten at han angrer på at vi ble gravide. Hjelper jo ikke akkurat med oppførselen hans i tillegg heller. Han har også sagt at om det skulle bli slutt før ungen kommer så har ikke barnet noen far. 

Tilliten er jo skadet fra før ja, fordi han har truet meg og drevet med psykisk terror på flere områder. Men dette følte jeg nå at var på god vei til å bli bra og tilbake til normalt fordi vi har snakket om det å skjerpet oss begge to. Men så dukker altså dette opp og når han sitter våken natt på natt å sender nudes å flørter frem og tilbake med flere andre mens jeg ligger i rommet ved siden av å sove så er faktisk det å krysse en grense du ikke kommer tilbake fra, hvertfall når han har anklaget meg for å gjøre akkurat det han nå gjør flere ganger helt ubegrunnet. 

Leiligheten er min så det gjelder å få han ut. Men med noen i støtte da jeg er redd for hva han kan finne på. 

TS

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du burde ikke si noe. Konsentrer deg om graviditeten og fødselen og få ting til å gå så lett som mulig hjemme. Men.. begynn å snakk med venner og familie og planlegg å forlate han. Det at han holder på med andre på nett er faktisk det minste problemet du har nå. Du tror at han skjerper seg med vold og trusler? Det kommer aldri til å ta slutt. Det der vil komme igjen og særlig når slitet med en liten baby kommer.

Når barnet er født og du har ting klart til å forlate han, passer du på at du er i trygge omgivelser mens du tar praten med han. Du får nesten håpe at han ikke vil ha noe med barnet å gjøre, ellers blir det noen slitsomme år for deg om han kommer til å bruke barnet til å ramme deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette blir jo bare verre og verre, ettersom jeg leser det du skriver. Dette vil aldri bli bra, en som dytter deg rundt og attpåtil  truer med kniv. Det er jo et mye større problem enn det fjaset på snap. 

Du må nok bare samle deg og alliere deg med familien. Beskyttelse.  Så får alt det andre komme i andre rekke. 

Gode tanker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...