Gå til innhold

Typen flørter med andre på snapchat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymret for vold da han har vist ganske grove tendenser etter jeg ble gravid. Han har dyttet meg rundt og truet meg med kniv blandt annet, så nei jeg stoler ikke på at han ikke finner på noe ganske sykt. Jeg er rett og slett redd. 

Han har nevnt ved tidliger krangler i graviditeten at han angrer på at vi ble gravide. Hjelper jo ikke akkurat med oppførselen hans i tillegg heller. Han har også sagt at om det skulle bli slutt før ungen kommer så har ikke barnet noen far. 

Tilliten er jo skadet fra før ja, fordi han har truet meg og drevet med psykisk terror på flere områder. Men dette følte jeg nå at var på god vei til å bli bra og tilbake til normalt fordi vi har snakket om det å skjerpet oss begge to. Men så dukker altså dette opp og når han sitter våken natt på natt å sender nudes å flørter frem og tilbake med flere andre mens jeg ligger i rommet ved siden av å sove så er faktisk det å krysse en grense du ikke kommer tilbake fra, hvertfall når han har anklaget meg for å gjøre akkurat det han nå gjør flere ganger helt ubegrunnet. 

Leiligheten er min så det gjelder å få han ut. Men med noen i støtte da jeg er redd for hva han kan finne på. 

TS

Anonymkode: f7eed...39b

Oi. Reis du 

Anonymkode: 06f2c...783

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Om du blir trua med kniv så er det en politisak.

Fatter ikke at noen kan finne seg i å bli behandla slik.

Anonymkode: 21f1e...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Bekymret for vold da han har vist ganske grove tendenser etter jeg ble gravid. Han har dyttet meg rundt og truet meg med kniv blandt annet, så nei jeg stoler ikke på at han ikke finner på noe ganske sykt. Jeg er rett og slett redd. 

Han har nevnt ved tidliger krangler i graviditeten at han angrer på at vi ble gravide. Hjelper jo ikke akkurat med oppførselen hans i tillegg heller. Han har også sagt at om det skulle bli slutt før ungen kommer så har ikke barnet noen far. 

Tilliten er jo skadet fra før ja, fordi han har truet meg og drevet med psykisk terror på flere områder. Men dette følte jeg nå at var på god vei til å bli bra og tilbake til normalt fordi vi har snakket om det å skjerpet oss begge to. Men så dukker altså dette opp og når han sitter våken natt på natt å sender nudes å flørter frem og tilbake med flere andre mens jeg ligger i rommet ved siden av å sove så er faktisk det å krysse en grense du ikke kommer tilbake fra, hvertfall når han har anklaget meg for å gjøre akkurat det han nå gjør flere ganger helt ubegrunnet. 

Leiligheten er min så det gjelder å få han ut. Men med noen i støtte da jeg er redd for hva han kan finne på. 

TS

Anonymkode: f7eed...39b

Om noen hadde dyttet meg rundt og truet meg med kniv så ville jeg ha avsluttet forholdet. Men som sagt, allier deg med en venn eller familie som kan være der med deg i dag. 

Tenker at i dette forholdet høres snapchatflørtene ut som bare toppen av isberget. Det høres ut som om at du ikke har det bra, og det er ikke godt å gå rundt gravid å ikke ha det bra og ikke vite hva som skjer. Det du opplever høres ut som fysisk og psykisk vold fra kjæresten.

Min anbefaling er å gå nå, for det blir ofte vanskeligere og vanskeligere å komme seg ut av denne type forhold. 

Og det blir nok ikke bedre, i alle fall ikke med det første. Skal dette forholdet en gang kunne fungere igjen, trenger dere nok begge masse veiledning og råd utenfra. Og kanskje vil det aldri bli bedre. 

Da er det bedre å ta hensyn til egen helse nå, særlig fordi du er gravid med alt der medfører av følelser og hormoner, også etter du har født barnet. Barnet trenger en mor som har det godt med seg selv og sin situasjon.

Bra at leiligheten er din. 

Anonymkode: b5e6c...32e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og hadde det her vært første gang han hadde brutt tilliten min hadde det vært noe annet, men det har allerede vært noen ganske drøye episoder under svangerskapet som jeg har valgt å jobbe oss igjennom.

Han kommer aldri til å forandre seg.

Edit: Ser at han har mishandlet deg både fysisk og psykisk i tillegg. Du må komme deg unna. Ikke utsett det kommende barnet for dette.

Vurder også politianmeldelse.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar alle sammen. Skjønner at det blir en del delte meninger her da det med snapchat bare er toppen av kaka. Jeg kommer ikke til å klare å gå rundt å late som ingenting så det er det bare å se bort ifra. Har allerede dratt til familie for å "alliere" meg. Har også godt forhold til svigers som vet om noe av ståa fra før, og ikke minst kjenner sin egen sønn noe bedre enn meg. 

Jeg vil ha han vekk. Jeg klarer ikke se på han eller forholde meg til han akkurat nå. Det har vært ett tema fra hans side hele veien at han har mistro til andre for mange tillitsbrudd oppigjennom tiden, men så viser det seg at det er han som overhode ikke er til å stole på på noen som helst måte. 

Kranglingen å voldstruslene har som sagt skjedd når han har vært beruset tidligere. Og det har vært to episoder med det. Jeg er ingen pysete frøken å det skal litt til å skremme meg, men det er litt annerledes når man har et uskyldig barn i magen. Hadde det bare vært meg hadde jeg sett på saken litt annerledes enn hva jeg gjør nå. 

Uansett er ikke dette et sunt forhold, hverken for meg eller han. Med tanke på at han tydeligvis ikke får dekket sine behov. Vi er også begge voksne selvom det kanskje ikke skulle virke sånn. 

Er helt fra meg, bytter mellom kraftige angstanfall og bunnløs tristhet da vi egentlig har hatt det veldig bra de siste mnd. Men dengang ei, jeg er så skuffet og lei nå. 

 

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar alle sammen. Skjønner at det blir en del delte meninger her da det med snapchat bare er toppen av kaka. Jeg kommer ikke til å klare å gå rundt å late som ingenting så det er det bare å se bort ifra. Har allerede dratt til familie for å "alliere" meg. Har også godt forhold til svigers som vet om noe av ståa fra før, og ikke minst kjenner sin egen sønn noe bedre enn meg. 

Jeg vil ha han vekk. Jeg klarer ikke se på han eller forholde meg til han akkurat nå. Det har vært ett tema fra hans side hele veien at han har mistro til andre for mange tillitsbrudd oppigjennom tiden, men så viser det seg at det er han som overhode ikke er til å stole på på noen som helst måte. 

Kranglingen å voldstruslene har som sagt skjedd når han har vært beruset tidligere. Og det har vært to episoder med det. Jeg er ingen pysete frøken å det skal litt til å skremme meg, men det er litt annerledes når man har et uskyldig barn i magen. Hadde det bare vært meg hadde jeg sett på saken litt annerledes enn hva jeg gjør nå. 

Uansett er ikke dette et sunt forhold, hverken for meg eller han. Med tanke på at han tydeligvis ikke får dekket sine behov. Vi er også begge voksne selvom det kanskje ikke skulle virke sånn. 

Er helt fra meg, bytter mellom kraftige angstanfall og bunnløs tristhet da vi egentlig har hatt det veldig bra de siste mnd. Men dengang ei, jeg er så skuffet og lei nå. 

 

Anonymkode: f7eed...39b

Du finner en bedre mann en gang. Han kvalmingen her er det man kaller søppel. Skal to for å lage barn så han burde tatt ansvar for å være tålmodig og passe på deg. 

Anonymkode: c7f02...04e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like lættis hver gang jeg kommer over historier der kvinner finner mannfolk som holder på sånn.😂

Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? 

Anonymkode: 16563...2df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like lættis hver gang jeg kommer over historier der kvinner finner mannfolk som holder på sånn.😂

Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? 

Anonymkode: 16563...2df

Hvis du synes det er så jævli lættis når noen går inn for å ødelegge livet ditt å knuse følelsene dine så fortjener du egentlig ikke noe svar. 

Anonymkode: f7eed...39b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Like lættis hver gang jeg kommer over historier der kvinner finner mannfolk som holder på sånn.😂

Kan jeg spørre hvor lenge dere har vært sammen? 

Anonymkode: 16563...2df

Ja det er skikkelig lættis du! Du er også klar over at sånn oppførsel forekommer også blant typiske nice-guys? Folk kan forandre seg utover i et forhold. Det skjedde med meg, som møtte verdens «snilleste og roligste» fyr. Etter 4 år var han visst ikke det likevel. Skjerp deg ass.

 

ts- ikke se deg tilbake. Ta vare på deg selv.

Anonymkode: f5f87...d9f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...