Gå til innhold

Singel og drittlei sex.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

21 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Min erfaring er at det svinger en del i disse trådene. Du, det er varmende å høre. Hva kan jeg si? Ja, hva skal man si?. Kan igjen være dønn ærlig å si at jeg har tilhørt de grønne av Kongens menn i mange år. Og prøve å finne veien hjem. Og at den veien ikke var enkel. Jeg valgte mitt gamle yrke.

Og at det du skriver skaper en tåre av håp. Takk.

Edit. Om det var deg. Blir svimmel av alle AB. Tar tid å venne seg til.

Du er jo megapopulær her! Århundrets kupp, og knupp;)

Du er nok ikke så ute å kjøre som du tror, men tankene våre kan lure oss trill rundt til tider. Ødelagt så mye av tiden min, og muligheter for kjærlighet :( 

Og ja, haha, ja, det var meg. 

Anonymkode: 31880...66a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, haha, ja, det var meg.

Okay. Takk. Jeg begynner like dette stedet:) Og takk til deg. Som byr på så mye av deg selv. AB eller ikke. Takk for det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok. Nå trenger vi noen nerder fra VGD som diskuterer hvordan man bygde en tanks i mellomskrgstiden, eller hvorfor Liverpool skårer oftere fra høyre enn ventsre, for å jevne det ut;) Haha. Min humor.

Og da de drar kan noen av oss diskuterere elementer i det vi kaller livet. Puh.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, MortenMinstelønn said:

haha! Du tok det ordrett? Har ikke hørt om Morten minstemann?

Tja, uansett om lønnen, penis eller kroppen er minst er det ikke veldig populært 

Anonymkode: 1ce88...5ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tja, uansett om lønnen, penis eller kroppen er minst er det ikke veldig populært 

Greit. Da vet jeg det. Er 185. Jeg klarer meg. Setter pris på din omtanke. Dette skal nok gå bra. Mer opptatt av hva jeg har inni hodet mitt. Ofte der det ligger noen svar.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 12.56, MortenMinstelønn skrev:

Sikkert ikke greit å si men noen ganger føler jeg det hadde vært helt ok å gå ett helt år uten sex. Jeg er faktisk litt drittlei:)

Har tatt meg selv i å tenke: Har jeg sex med henne fordi jeg ønsker å fremstå som en ordentlig mann og det å være grei? Og at jeg selv egentlig hadde klart meg veldig fint uten? Rar følelse. En del kvinner kjenner nok på den oftere. 

Det forventes av meg, hvis jeg tar med noen hjem, at jeg skal være kåt som fy. Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin. Spise noe god småmat. Jeg har sagt noen ganger at jeg "liksom har drukket for mye." Og at det holder fint for meg å bare ligge sammen og sovne. 

Jeg føler at mange kvinner tar det personlig. Som at de ikke er attraktive i mine øyne, noe som er feil. Hvorfor i all verden ville jeg da valgt å fortsette kvelden og natten med hun?

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Jeg har innsett at jeg nok mest er ute etter en kvinne for et forhold nå. Ikke sex alene. Så bare det er sagt: Jeg er ikke aseksuell. Jeg kan elske det. Kysse en kvinne fra topp til tå. Elsker å høre hvor varm kroppen min er. Noen den av en eller annen grunn er. Men jeg har bestemt meg. Jeg skal aldri igjen ha sex med mindre jeg virkelig vil.

Er dette rart?

 

God kombo. Singel og vil ikke ha sex. Problemfritt og fint. 

Anonymkode: c571e...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

God kombo. Singel og vil ikke ha sex. Problemfritt og fint. 

Okay.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Okay.

Det er da det? 

Verre å være i forhold og ikke ville ha sex. Tenk om den andre vil ha. 

Eller være singel og ville ha sex. For noen kan jo det være litt styrere også. Selv i disse tindertider. 

Anonymkode: c571e...dc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er da det? 

Verre å være i forhold og ikke ville ha sex. Tenk om den andre vil ha. 

Eller være singel og ville ha sex. For noen kan jo det være litt styrere også. Selv i disse tindertider. 

Verre å være i forhold uten å ha lyst. Langt verre. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Verre å være i forhold uten å ha lyst. Langt verre. 

Jepp, mens hos deg er det jo egentlig ikke noe stress. Ganske grei situasjon å være i egentlig. 

Anonymkode: c571e...dc1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jepp, mens hos deg er det jo egentlig ikke noe stress. Ganske grei situasjon å være i egentlig. 

Greit. Du tar den. Har jeg i denne tråden klaget eller synes synd på meg selv? Det dreier som valg. Jeg synes ikke synd på meg selv har aldri gjort Uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 12.56, MortenMinstelønn skrev:

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Ja, det er så greit som det kan få blitt! Skulle gjerne truffet deg, eller en som deg.    Det å kunne få snakke, oppleve den andre, bare sove sammen og kjenne på nærhet er mye mer verdt ofte en den penetreringa... Altså, sex og hele pakka er også utrolig deilig  - men det er mye bedre når man har kommet hverandre nært emosjonelt sett først. Det føler jeg hvert fall  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, Måneskinn skrev:

Ja, det er så greit som det kan få blitt! Skulle gjerne truffet deg, eller en som deg.    Det å kunne få snakke, oppleve den andre, bare sove sammen og kjenne på nærhet er mye mer verdt ofte en den penetreringa... Altså, sex og hele pakka er også utrolig deilig  - men det er mye bedre når man har kommet hverandre nært emosjonelt sett først. Det føler jeg hvert fall  

Det er nok tryggere etter at man har blitt mer kjent. Men det kan fungere første gang. En av mine store styrker er dype rare tanker, litt humor og veldig varm kropp.  Tror aldri at en kvinne jeg har delt seng med har følt se utrygg. Eller egentlig avvist. Men hva vet vel jeg? :)

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Det er nok tryggere etter at man har blitt mer kjent. Men det kan fungere første gang. En av mine store styrker er dype rare tanker, litt humor og veldig varm kropp.  Tror aldri at en kvinne jeg har delt seng med har følt se utrygg. Er egentlig avvist. Men hva vet vel jeg? :)

jeg vil gifte meg med deg ;)  men jeg er litt eldre enn deg så ikke aktuell tenker jeg. Men du verden for noen flotte tanker du har! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 12.56, MortenMinstelønn skrev:

Sikkert ikke greit å si men noen ganger føler jeg det hadde vært helt ok å gå ett helt år uten sex. Jeg er faktisk litt drittlei:)

Har tatt meg selv i å tenke: Har jeg sex med henne fordi jeg ønsker å fremstå som en ordentlig mann og det å være grei? Og at jeg selv egentlig hadde klart meg veldig fint uten? Rar følelse. En del kvinner kjenner nok på den oftere. 

Det forventes av meg, hvis jeg tar med noen hjem, at jeg skal være kåt som fy. Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin. Spise noe god småmat. Jeg har sagt noen ganger at jeg "liksom har drukket for mye." Og at det holder fint for meg å bare ligge sammen og sovne. 

Jeg føler at mange kvinner tar det personlig. Som at de ikke er attraktive i mine øyne, noe som er feil. Hvorfor i all verden ville jeg da valgt å fortsette kvelden og natten med hun?

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Jeg har innsett at jeg nok mest er ute etter en kvinne for et forhold nå. Ikke sex alene. Så bare det er sagt: Jeg er ikke aseksuell. Jeg kan elske det. Kysse en kvinne fra topp til tå. Elsker å høre hvor varm kroppen min er. Noen den av en eller annen grunn er. Men jeg har bestemt meg. Jeg skal aldri igjen ha sex med mindre jeg virkelig vil.

Er dette rart?

 

Jeg kjenner meg igjen i det du skriver. Var sist i et forhold i 2017, og det året og 2018 møtte jeg min første kjæreste. Først var det bare å møtes ute, gå på kino og slikt og etter hvert ble jeg med han hjem. Det var rart å gjøre det samme som ekser, men han var den eneste jeg kunne ha sex med. Jeg klarte ikke å vente mer enn 4 måneder med å ligge med han. Dessuten hadde jeg lagd en regel: «kun ha sex med eksene mine (som er single) eller kjærester». Men etter hvert ville han bare møte meg for sex, følte jeg meg som en prostituert, bare at jeg ikke fikk penger. Da ble jeg heller ikke godt nok tent, trengte mer forspill, og det å kunne gjøre noe hverdagslig og koselig sammen først, og ikke bare gå rett til soverommet, for så å dra, eller at han dro. Så kanskje det er litt sånn for deg også, at du trenger mer tid og gode opplevelser før du deler noe så intimt. Jeg selv har nå ikke møtt eksen min på flere måneder, og har bestemt meg for at jeg aldri skal ha sex igjen med mindre jeg får en ny kjæreste. Så å ha sex for å bare tilfredsstille den andre som du har gjort har jeg på en måte opplevd selv med eksen (fordi jeg håpet på noe mer selv om forholdet var slutt), gjorde meg egentlig deprimert og apatisk. Og jeg tror også det er veldig viktig for deg å ikke gjøre noe du ikke vil enda, å ikke ha sex for andres nytelse siden det alltid skal være for din og hennes. Og siden du er ute etter en kjæreste synes jeg du skal følge hjertet ditt og gjøre det.

Anonymkode: b19fd...1f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måneskinn skrev:

eg vil gifte meg med deg ;)  men jeg er litt eldre enn deg så ikke aktuell tenker jeg. Men du verden for noen flotte tanker du har! 

Wow. Dette har jeg hørt noen ganger i kveld og lurer på hva slags mental mannetørke dere har vært utsatt for. For dette er bare vanlige normale mannetanker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, MortenMinstelønn skrev:

Wow. Dette har jeg hørt noen ganger i kveld og lurer på hva slags mental mannetørke dere har vært utsatt for. For dette er bare vanlige normale mannetanker.

er dette normale mannetanker??  Leenge siden jeg har vært borti en mann med sånne tanker.... De aller fleste man kommer borti skal bare ha lettvinte løsninger, komme innom når det passer dem, drite i å svare på meldinger, ghoste over en lav sko - jeg kunne vel fortsatt men vil ikke virke for negativ heller :p hehe  men   det er mye rart der ute. Har tilgode å møte noen som sier det som du gjør.  Kan ikke huske sist faktisk...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Måneskinn skrev:

er dette normale mannetanker??  Leenge siden jeg har vært borti en mann med sånne tanker.... De aller fleste man kommer borti skal bare ha lettvinte løsninger, komme innom når det passer dem, drite i å svare på meldinger, ghoste over en lav sko - jeg kunne vel fortsatt men vil ikke virke for negativ heller 😛 hehe  men   det er mye rart der ute. Har tilgode å møte noen som sier det som du gjør.  Kan ikke huske sist faktisk...

Ok da vet jeg ikke. Da. Jeg vet en del men jeg vet ikke alt sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Greit. Du tar den. Har jeg i denne tråden klaget eller synes synd på meg selv? Det dreier som valg. Jeg synes ikke synd på meg selv har aldri gjort Uansett.

Nei jeg undret meg mer over å lage styr ut av noe som burde være enkelt. Singel =ingen å ha sex med. Du er dritt lei sex. Vel.. Da er alles in ordnung. 

Anonymkode: c571e...dc1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir litt langt. Kan jeg ta det en annen kveld?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...