Gå til innhold

Singel og drittlei sex.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må bare håpe å finnes av den rette gullgraveren 😉

Hmm. Den er tricky. Det skal ikke bare være hvor du bor. Men også rett tiår. Eller århundere etc. Noe av årsaken til at vi ikke finner intelligent liv andre steder, enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

31 minutter siden, Girlygirl9 skrev:

Hvor gammel er du?

Hvis det var til meg er det bare flaks at jeg så det. Du må sitere ellers får jo ikke den du snakket til beskjed. OK. Jeg er ny her. Jeg er 28. Men du spurte kanskje hun som skrev sist.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Hmm. Den er tricky. Det skal ikke bare være hvor du bor. Men også rett tiår. Eller århundere etc. Noe av årsaken til at vi ikke finner intelligent liv andre steder, enda?

Så "den rette" befinner seg kanskje til og med i et annet univers? 😵

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det virkelig menn som deg? 🤔 Kan ikke tro det!

Jeg er så ekstremt lei av at gutter forventer ting sånn HELT uten videre. Jeg forstår det ikke. Da jeg hadde tinder en periode var det mange (ikke alle selvsagt) hvor de enten hintet til sex, eller spurte meg direkte. Og for å si det mildt ble jeg så frustrert, at jeg flere ganger snakket til de. Det er ikke okei og anta at noen ønsker å ha sex med deg helt uten videre. Virker som gutter/menn nå til dags ikke eier manerer. At det bare blir bruk og kast. Jeg bare orker ikke å ha sex med hvem som helst. Jeg vil være tiltrukket av personen først. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev:

Så "den rette" befinner seg kanskje til og med i et annet univers? 😵

Haha. Tror hun finnes overalt. Og du, det er ikke slik at så fort vi snakker om universet, så snakker vi om et annet i tillegg. Tror vi har nok med dette. Selv bare Mars tar det kanskje et halvt århundre å dra til. Realistisk. Og det er snakk om under et lysminutt. Det tar 4,3 lysår til neste solsystem. Å dra gjennom galaksen tar uendelig langt tid. Å snakke om andre univers blir saom to munker diskuterer 4K kontra vanlig HD på 1200-tallet.

OK, nå ble jeg nerd.

Den rette kan stå på rett plass. Til feil tid. Eller så kommer det en annen.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Mheihei skrev:

Finnes det virkelig menn som deg? 🤔 Kan ikke tro det!

Nå føler jeg meg litt utilpass. Jeg er INGEN drømmeprins. Dette er bare et forum på nett. Jeg luftet noen tanker. Og hvis noen av dere føler at JEG er drømmemannen, så lurer jeg på hva andre menn har holdt på med.

For det er jeg ikke! Kanskje det har vært måten jeg skriver på. Det er bare en skrivemåte. Jeg er like håpløs som resten. 

Jeg vet veldig mange tenker som jeg gjør. Kanskje de ikke har kommunisert det rett.

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det som overrasket meg noe. Ikke voldsomt, fordi det er så mange andre ting å ta tak i her. Men ingen tar tak i hvor ofte jeg ber med noen hjem. Og hva slags dialog har jeg med disse kvinnene i etterkant. Ikke misforstå. Noen ønsket bare denne kvelden. Andre ikke. Og kanskje jeg hadde sex oftere med de jeg merket bare ønsket denne kvelden før de dro hjem til sitt private liv. 

Mange andre ønsket videre kontakt. Og som oftest valgte jeg det for å være sikker den ene eller andre veien.  Det er ikke slik at jeg kastet noen under bussen med en kald skulder. Litt overrasket over at ingen har spurt. Med mindre jeg har oversett slike spørsmål. 

Avvisning er ille. Og kan gjøre så utrolig vondt. For begge kjønn. Så sinnsvakt vondt fordi det er personlig. Det er alltid personlig, uansett hva noen sier.

Så det er ganske sjeldent jeg velger å gå så langt at jeg tar med noen med hjem.Selv om tråden gir inntrykk av jeg gjør det ofte. Så gjør jeg ikke det.

Oh my God. Kanskje MIN er en jeg møter i en pantekø, ekstremt irritert en tirsdag ettermiddag. Og bare har lyst å legge meg. Så dumper jeg borti hun og sier unnskyld uten å mene det. Hvem vet. En kan jo håpe. I mellomtiden er jeg opptatt av overgangen fra et tidligere liv til Oslo-livet. 

Men er veldig glad i KG. Nytt for meg.  For en respons på rare tanker. Takk. tror alle vil ha en som skiller seg litt ut;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg for første gang har et crush på noen jeg aldri har prata med, ei heller aldri sett😂 Men jeg elsker skrivemåten din, humoren, meningene og verdiene dine(de jeg har lest på Kg iallfall;). Fader at jeg er så gammel og stygg😜

Anonymkode: 31880...66a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra sagt, er bare flott med en som skiller seg ut ja. Hvem vil ha enda en a4 type? Syns det virker som du har en fornufig holdning til det hele. Selv er jeg 31 og er og lei alt styret med sex, ikke forelsker jeg meg heller. Tror du er inne på noe viktig, bruke tid på å bli kjent. Syns noe av det kosligste er å ligge i senga og skravle og kose seg i en armekrok jeg, hadde en kompis en gang hvor vi sov sammen, men vi hadde aldri sex. Vi begge hadde litt søvnproblemer og dette var en fin løsning på det hele, samvær, gode samtaler og fysisk nærhet uten noe sex press. Syns det var en flott relasjon jeg :) Stå på ditt du, en mann som vet hva han vil er en fin ting det :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror jeg for første gang har et crush på noen jeg aldri har prata med, ei heller aldri sett😂 Men jeg elsker skrivemåten din, humoren, meningene og verdiene dine(de jeg har lest på Kg iallfall;). Fader at jeg er så gammel og stygg😜

Er det meg du mener?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, -Missi- skrev:

Syns noe av det kosligste er å ligge i senga og skravle og kose seg i en armekrok jeg,

Jo men. Er det ikke noe veldig beroligende å ha en som du tror virkelig liker deg der midt i natta? Hva slår det, liksom? Høre pusten og små rykninger i det hun sovner. DET er kos. Kan en være mer mann enn når du er våken da og passer på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror jeg elsker deg Morten ☺️ du høres så god ut! 

Anonymkode: 395ad...579

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Er det meg du mener?

Siden det er din tråd så jeg vil anta det...

Anonymkode: 31880...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

30 minutter siden, MortenMinstelønn said:

Det som overrasket meg noe. Ikke voldsomt, fordi det er så mange andre ting å ta tak i her. Men ingen tar tak i hvor ofte jeg ber med noen hjem. Og hva slags dialog har jeg med disse kvinnene i etterkant. Ikke misforstå. Noen ønsket bare denne kvelden. Andre ikke. Og kanskje jeg hadde sex oftere med de jeg merket bare ønsket denne kvelden før de dro hjem til sitt private liv. 

Mange andre ønsket videre kontakt. Og som oftest valgte jeg det for å være sikker den ene eller andre veien.  Det er ikke slik at jeg kastet noen under bussen med en kald skulder. Litt overrasket over at ingen har spurt. Med mindre jeg har oversett slike spørsmål. 

Avvisning er ille. Og kan gjøre så utrolig vondt. For begge kjønn. Så sinnsvakt vondt fordi det er personlig. Det er alltid personlig, uansett hva noen sier.

Så det er ganske sjeldent jeg velger å gå så langt at jeg tar med noen med hjem.Selv om tråden gir inntrykk av jeg gjør det ofte. Så gjør jeg ikke det.

Oh my God. Kanskje MIN er en jeg møter i en pantekø, ekstremt irritert en tirsdag ettermiddag. Og bare har lyst å legge meg. Så dumper jeg borti hun og sier unnskyld uten å mene det. Hvem vet. En kan jo håpe. I mellomtiden er jeg opptatt av overgangen fra et tidligere liv til Oslo-livet. 

Men er veldig glad i KG. Nytt for meg.  For en respons på rare tanker. Takk. tror alle vil ha en som skiller seg litt ut;)

Vandrer inn i samme tankemønster støtt og stadig og savner faktisk damer som ønsker «den gode praten» og en armkrok å sove i uten at man nødvendigvis må levere stiv pikk...

Damene jeg har møtt i det siste kommer gjerne over en kveld, men da skal det stort sett knulles hele kvelden kun ispedd små pauser med dårlig netflix underholdning...

Og spør man en man ikke har vært så mye med så tror alle damer med engang at man kun vil ha sex - jeg tror faktisk alle menn får glede av å være «beskytter» og «forsørger» om så bare for en kveld, menn ønsker ofte også en skikkelig samtale, da mange gutt/gutt samtaler fort blir litt «shallow» - det er dog viktig at dama vekker interessen...

Endret av SM30
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Siden det er din tråd så jeg vil anta det...

Ok. Jeg slettet det jeg skrev. Jeg vet ikke hvilken AB det gjelder.  Syntes det ble feil. Kjenner jo ingen her. Er ikke vant til slik oppmerksomhet:) 

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker litt for opphengt i det å "være mann" hele tiden når du egentlig bare bør være deg selv. Gi tydelig beskjed neste gang du er seriøs med noen og snakk med henne slik at misforståelser ikke oppstår. Kommunikasjon er det viktigste. 

Anonymkode: 72a4a...8bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du høres ut som en flott mann, TS! Tror de fleste kvinner ville følt seg heldig som har deg:hjerte:

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, PinkLady97 said:

Du høres ut som en flott mann, TS! Tror de fleste kvinner ville følt seg heldig som har deg:hjerte:

Det tror jeg ikke, ingen damer vil ha en på minstelønn

Anonymkode: 1ce88...5ca

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du virker litt for opphengt i det å "være mann" hele tiden når du egentlig bare bør være deg selv. Gi tydelig beskjed neste gang du er seriøs med noen og snakk med henne slik at misforståelser ikke oppstår. Kommunikasjon er det viktigste. 

Jeg tror kommunikasjon er et våpen jeg har. Men skal tenke på det du skrev. Det gir noe mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det tror jeg ikke, ingen damer vil ha en på minstelønn

haha! Du tok det ordrett? Har ikke hørt om Morten minstemann?

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...