Gå til innhold

Singel og drittlei sex.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

Sikkert ikke greit å si men noen ganger føler jeg det hadde vært helt ok å gå ett helt år uten sex. Jeg er faktisk litt drittlei:)

Har tatt meg selv i å tenke: Har jeg sex med henne fordi jeg ønsker å fremstå som en ordentlig mann og det å være grei? Og at jeg selv egentlig hadde klart meg veldig fint uten? Rar følelse. En del kvinner kjenner nok på den oftere. 

Det forventes av meg, hvis jeg tar med noen hjem, at jeg skal være kåt som fy. Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin. Spise noe god småmat. Jeg har sagt noen ganger at jeg "liksom har drukket for mye." Og at det holder fint for meg å bare ligge sammen og sovne. 

Jeg føler at mange kvinner tar det personlig. Som at de ikke er attraktive i mine øyne, noe som er feil. Hvorfor i all verden ville jeg da valgt å fortsette kvelden og natten med hun?

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Jeg har innsett at jeg nok mest er ute etter en kvinne for et forhold nå. Ikke sex alene. Så bare det er sagt: Jeg er ikke aseksuell. Jeg kan elske det. Kysse en kvinne fra topp til tå. Elsker å høre hvor varm kroppen min er. Noen den av en eller annen grunn er. Men jeg har bestemt meg. Jeg skal aldri igjen ha sex med mindre jeg virkelig vil.

Er dette rart?

 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei. Helt normalt. :)

Anonymkode: 66959...ee6

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Sikkert ikke greit å si men noen ganger føler jeg det hadde vært helt ok å gå ett helt år uten sex. Jeg er faktisk litt drittlei:)

Har tatt meg selv i å tenke: Har jeg sex med henne fordi jeg ønsker å fremstå som en ordentlig mann og det å være grei? Og at jeg selv egentlig hadde klart meg veldig fint uten? Rar følelse. En del kvinner kjenner nok på den oftere. 

Det forventes av meg, hvis jeg tar med noen hjem, at jeg skal være kåt som fy. Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin. Spise noe god småmat. Jeg har sagt noen ganger at jeg "liksom har drukket for mye." Og at det holder fint for meg å bare ligge sammen og sovne. 

Jeg føler at mange kvinner tar det personlig. Som at de ikke er attraktive i mine øyne, noe som er feil. Hvorfor i all verden ville jeg da valgt å fortsette kvelden og natten med hun?

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Jeg har innsett at jeg nok mest er ute etter en kvinne for et forhold nå. Ikke sex alene. Så bare det er sagt: Jeg er ikke aseksuell. Jeg kan elske det. Kysse en kvinne fra topp til tå. Elsker å høre hvor varm kroppen min er. Noen den av en eller annen grunn er. Men jeg har bestemt meg. Jeg skal aldri igjen ha sex med mindre jeg virkelig vil.

Er dette rart?

 

Har du liten penis? En penis operasjon kan gjøre det trygg igjen. Det er veldig vanskelig å ha god sex og ha lyst på sex om utstyret er utilstrekkelig.

Anonymkode: 5805b...65f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

Har du liten penis? En penis operasjon kan gjøre det trygg igjen. Det er veldig vanskelig å ha god sex og ha lyst på sex om utstyret er utilstrekkelig.

Anonymkode: 5805b...65f

Dette er nå en penistråd.

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt rart (unormalt) er det jo. Hvis jeg blir med en fyr hjem for å overnatte forventer jeg jo å få kjenne ham inni meg.

Men så lenge du forklarer det på en fin måte ville jeg ikke blitt såra.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du liten penis? En penis operasjon kan gjøre det trygg igjen. Det er veldig vanskelig å ha god sex og ha lyst på sex om utstyret er utilstrekkelig.

Haha. Nei. Har faktisk hørt motsatte. Oftest i garderoben på VGS. Hvorfor har liten penis sammenheng med det jeg skriver?

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får jo heller gjøre andre ting med damene enn å legge opp til sex. Ikke sov i samme seng iallefall. For noen går dette sikkert helt fint; jeg hadde blitt irritert av det- men sikkert ikke vist det selvfølgelig.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Ripshagen skrev:

Slutt å ha sex da. Eller Finn deg en mann.

Okay. Vi er der.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, visp skrev:

Du får jo heller gjøre andre ting med damene enn å legge opp til sex. Ikke sov i samme seng iallefall. For noen går dette sikkert helt fint; jeg hadde blitt irritert av det- men sikkert ikke vist det selvfølgelig.

Du har rett. Takk for meningsfullt svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Okay. Vi er der.

Så jævla enkelt er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Ripshagen skrev:

Så jævla enkelt er det. 

Nei, jeg er ikke homo. Tenner og liker voldsomt de mest feminine kvinnene. Så slut å leke Dr Phil.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, MortenMinstelønn skrev:

Nei, jeg er ikke homo. Tenner og liker voldsomt de mest feminine kvinnene. Så slut å leke Dr Phil.

Vet ikke hvem denne dr Phil er, men jeg vet at jeg er drittlei av å diskutere penis og mindreverdighetskomplekser. 

MÅ du ha sex da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Du har rett. Takk for meningsfullt svar.

Jeg kunne fint ha sovet sammen, men hadde nok også blitt litt frustrert hvis du ikke hadde "advart" meg på forhånd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som kvinne så er ikke det rart da jeg kjenner meg igjen i den følelsen av at sex liksom ikke er all that(har ikke hatt mye sex og den har generelt vært meh...), men ja jeg hadde jo tenkt at en fyr som inviterte meg hjem for overnatting ville gjort noe mer, men jeg hadde ikke brydd meg eller følt meg sur eller avvist hvid han bare vil ligge og kose og sovne.

Anonymkode: 84dc9...a12

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det synes jeg er en veldig flott beslutning, og for den rette kvinnen, som du virkelig finner tonen med, vil dette bare bygge opp seksuell spenning, og trygghet i forhold til at du er en bra mann. 

Jeg vil tro de fleste kvinner blir mer overrasket enn skuffet, og for mange en positiv overraskelse, selv om to tre "Åh, synes han ikke jeg sexy nok?" tanker fyker gjennom hodet et øyeblikk, men mest som i litt forvirring i forhold til at man forventer at mannen forventer og ønsker sex. 

Det er nok de kvinner som KUN var ute etter et ons som blir mest skuffet, men slik jeg forstår deg er det jo slikt du er mettet av. De overlever den skuffelsen! Det er ikke slik at kvinner flest bryter sammen av at en mann ikke ønsker sex med oss. Stort sett får vi så mye seksuell bekreftelse som vi ønsker. 

Jeg synes ikke at verken menn eller kvinner skal ha sex de egentlig ikke ønsker. 

Jeg hadde tatt det positivt, og jeg tror mange kvinner vil gjøre det, om det er forhold de ønsker. De fleste blir nok bare mer nysgjerrig på deg. 

Opp gjennom årene er det faktisk bare en mann som har avvist mitt initiativ. (Til date riktig nok, men like fullt en avvisning.) Jeg husker fremdeles hva han heter, og jeg kjenner fremdeles på at det sto det respekt av. Han var forelsket i en annen, og sto for det. Tok ikke likevel det andre som bød seg frem, i tilfelle... Bra mann! :)

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Warrior

Det er ikke mulig å bli lei sex😱Da må sexen være ganske så dårlig eller du tenner ikke på de du knuller? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, Nicathv skrev:

Jeg kunne fint ha sovet sammen, men hadde nok også blitt litt frustrert hvis du ikke hadde "advart" meg på forhånd.

Jeg har sagt det noen ganger. Liker ditt selskap, men er ikke i humør for sex. Det kan vi evt ta en annen dag om du vil treffe meg igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kvelertak skrev:

Det er ikke mulig å bli lei sex😱Da må sexen være ganske så dårlig eller du tenner ikke på de du knuller? 

Ok. Moment of truth. Jeg har vært i militæret en  stund. Også utenlands. Fikk kraftige anbefalinger om en medisin aom gjør meg noe "flatere" emosjonelt. Det KAN være årsaken.

Men det betyr ikke at jeg ikke er stolt av penis. Lille-Morten er pen og staut:) Og jeg vet jeg ikke er homo.

Det er få som kommenterer at jeg skrev jeg ville inn i forhold. Jeg tror noe av årsaken ligger der. Jeg prøver jo å finne hun med stor H.   

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlighet er alltid en vinner på sikt. Hvis det er sånn du føler for det så er det sånn du bør gjøre det. Men jeg tror kanskje du mener at du er lei tilfeldig sex og ikke sex i seg selv? Er ikke det egentlig positivt?

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...