Gå til innhold

Singel og drittlei sex.


MortenMinstelønn

Anbefalte innlegg

10 minutter siden, Trolltunge skrev:

Jeg hadde tatt det positivt, og jeg tror mange kvinner vil gjøre det, om det er forhold de ønsker. De fleste blir nok bare mer nysgjerrig på deg. 

Opp gjennom årene er det faktisk bare en mann som har avvist mitt initiativ. (Til date riktig nok, men like fullt en avvisning.) Jeg husker fremdeles hva han heter, og jeg kjenner fremdeles på at det sto det respekt av. Han var forelsket i en annen, og sto for det. Tok ikke likevel det andre som bød seg frem, i tilfelle... Bra mann! :)

Tusen takk:)

Du er nok en bra kvinne. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Warrior
3 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Ok. Moment of truth. Jeg har vært i militæret en  stund. Også utenlands. Fikk kraftige anbefalinger om en medisin aom gjør meg noe "flatere" emosjonelt. Det KAN være årsaken.

Men det betyr ikke at jeg ikke er stolt av penis. Lille-Morten er pen og staut:) Og jeg vet jeg ikke er homo.

Det er få som kommenterer at jeg skrev jeg ville inn i forhold. Jeg tror noe av årsaken ligger der. Jeg prøver jo å finne hun med stor H.   

Da skjønner jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme bås som deg TS. Sikkert litt skadet av all sexen. 

Anonymkode: 5b878...52d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan jo finne på å kose mye de gangene jeg har sagt nei til sex. Er veldig glad i å massere og den slags. Veldig glad i å få kvinner interessert i historie eller det vi vet om verdensrommet. Flink til å få kjedelige ting til å virke spennende. Så hører jeg at folk sier at stemmen min er veldig beroligende og fin. Så det er ikke slik at de jeg ikke har hatt sex med, har hatt en forferdelig natt:) Får ofte høre at jeg er rar og spesiell på en veldig bra måte.

Jeg vil jo bare finne en som jeg virkelig klikker med. Er 28 nå og vil ha en sønn eller datter snart. Bygge hus og terrasse og hage. Jeg vil ha det vanlige. Men med en som jeg kan stå bak livet ut.

Da settes ONS, som mange kaller det, i et annet perspektiv.   

Jeg vil sitte i 2070 å se utover sjøen, som sikkert har steget noe da, holde den gamle dama i hånden og si takk!

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Jegerikkeminskyld skrev:

Ærlighet er alltid en vinner på sikt. Hvis det er sånn du føler for det så er det sånn du bør gjøre det. Men jeg tror kanskje du mener at du er lei tilfeldig sex og ikke sex i seg selv? Er ikke det egentlig positivt?

Jo, jeg tror du traff der. En bedre formulering. 

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg vil sitte i 2070 å se utover sjøen, som sikkert har steget noe da, holde den gamle dama i hånden og si takk!

Mye kan skje. Hun kan jo få et flygel i hodet i 2039. Men hvis jeg prøver å passe på så skal dette gå veien!

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 hours ago, MortenMinstelønn said:

Jeg kan jo finne på å kose mye de gangene jeg har sagt nei til sex. Er veldig glad i å massere og den slags. Veldig glad i å få kvinner interessert i historie eller det vi vet om verdensrommet. Flink til å få kjedelige ting til å virke spennende. Så hører jeg at folk sier at stemmen min er veldig beroligende og fin. Så det er ikke slik at de jeg ikke har hatt sex med, har hatt en forferdelig natt:) Får ofte høre at jeg er rar og spesiell på en veldig bra måte.

Jeg vil jo bare finne en som jeg virkelig klikker med. Er 28 nå og vil ha en sønn eller datter snart. Bygge hus og terrasse og hage. Jeg vil ha det vanlige. Men med en som jeg kan stå bak livet ut.

Da settes ONS, som mange kaller det, i et annet perspektiv.   

Jeg vil sitte i 2070 å se utover sjøen, som sikkert har steget noe da, holde den gamle dama i hånden og si takk!

For en fin tankegang. Sånn pleide jeg å tenke også. Og drømmer om det enda, å finne noen jeg kan være sammen med resten av livet, men jeg tror jeg har blitt kynisk, eller kanskje bare realistisk etter å ha vært i to langvarige forhold uten at det har vart. Jeg tenker at man kan være rett for hverandre i perioder av livet og er man heldig så finner man noen man kan tenke seg å jobbe hardt med for å få ting til å fungere. 

Og jeg er også singel, men ikke drittlei sex, kanskje fordi jeg ikke setter meg i slike situasjoner der ONS blir reelt, at man ikke tar med seg tilfeldige damer hjem. Så kanskje det er løsningen, å ikke sette seg i den situasjonen om man ikke vil. Og dater man en over tid så er det vel bare å finne på ting ute, være ærlig om at man vil vente til man er klar. Så det er vel ingen som sier at du må ha sex liksom. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, frubaluba skrev:

Så det er vel ingen som sier at du må ha sex liksom. 

Bra skrevet. Takk. Som en annen skrev, så er jeg nok ikke drittlei sex. Jeg er drittlei tilfeldig sex. Jeg mener bestemt at jeg ikke trenger sex med en person for å vite om hun vekker spesielle følelser i meg. Og hvis det skulle vise seg at hun kløner det skikkelig til når vi har sex. (Hvis det er mulig å gjøre:)) Så har jeg et helt liv å lære kløna jeg forelsket meg i å bli bedre i sengen.

Takk for dine tanker. Lykke til i jakten for å finne den rette:)

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Kjenner meg ganske godt igjen i det ts beskriver. Jeg har også en gang vært i den fasen, men den varte ikke lenge, og årsaken var en annen en din. Skjønner deg godt, og håper du finner ei dame som passer så snart som mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud mann, du er jo unik! Hadde jeg ønsket meg barn hadde jeg bedt deg på date umiddelbart. Noe så fantastisk som å bare ligge og kose og prate, og slappe helt av uten å absolutt måtte ha sex før tiden er inne for det. Du minner jo nærmest om en av mennene fra filmene til Nicholas Sparks ❤️

Anonymkode: faa58...617

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, jeg er også i en fase hvor jeg ikke vil ha sex, men det er fordi jeg føler det gjør meg for sårbar. Det har for mte makt over meg, og jeg foretrekker å ha all makt over meg selv 

Anonymkode: 52daf...a01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.5.2019 den 13.24, Ripshagen skrev:

Vet ikke hvem denne dr Phil er, men jeg vet at jeg er drittlei av å diskutere penis og mindreverdighetskomplekser. 

MÅ du ha sex da?

Når ble denne tråden snakk om mindreverdighetskomplekser og penis?🤔🤔 Var bare en fyr som var lei av sexfokuset..

Anonymkode: c009b...835

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud mann, du er jo unik! Hadde jeg ønsket meg barn hadde jeg bedt deg på date umiddelbart. Noe så fantastisk som å bare ligge og kose og prate, og slappe helt av uten å absolutt måtte ha sex før tiden er inne for det. Du minner jo nærmest om en av mennene fra filmene til Nicholas Sparks ❤️

Anonymkode: faa58...617

Helt unik er han vel ikke - det finnes forhåpentligvis flere slike. Noen som ikke vil ha barn til deg, noen som er ti år eldre og ferdig med barn til meg. Håper jeg.

For det skal du vite, kjære @MortenMinstelønn, at det finnes minst en kvinne der ute som passer deg. Som vil ta seg god tid, som vil prate og holde hender. Og få et barn eller to. Og sitte ved siden av deg og skue ut over vannet i 2070 og være takknemlig for å ha akkurat deg. 

Du er et gullfunn. 

Anonymkode: fc330...33c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du minner jo nærmest om en av mennene fra filmene til Nicholas Sparks ❤️

Ok. så ikke innlegget før nå. Dette er noe jeg må utforske.) Helt nytt for meg. Takk. Tror ikke jeg er så veldig fin og flott og alt det. Men setter jo pris på det du skriver. Ha en fin kveld:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og få et barn eller to. Og sitte ved siden av deg og skue ut over vannet i 2070 og være takknemlig for å ha akkurat deg. 

Du er et gullfunn. 

Synes livet er fort kort uten slike små fremtidstanker. Du er sikkert et gullfunn, du også.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ærlig talt dette er helt normalt kommer an på hvilke type menneske man er.Vi er forskjellige.💃jeg for min del kjenner meg veldig igjen i deg :)

Anonymkode: 9d02b...b5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kunne ikke du vært litt eldre - evt jeg litt yngre og penere;) du virker seriøst som drømmemannen min :*(

Anonymkode: 31880...66a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎18‎.‎05‎.‎2019 den 12.56, MortenMinstelønn skrev:

Sikkert ikke greit å si men noen ganger føler jeg det hadde vært helt ok å gå ett helt år uten sex. Jeg er faktisk litt drittlei:)

Har tatt meg selv i å tenke: Har jeg sex med henne fordi jeg ønsker å fremstå som en ordentlig mann og det å være grei? Og at jeg selv egentlig hadde klart meg veldig fint uten? Rar følelse. En del kvinner kjenner nok på den oftere. 

Det forventes av meg, hvis jeg tar med noen hjem, at jeg skal være kåt som fy. Ofte liker jeg å sitte å kødde få hun til å le og drikke litt mer vin. Spise noe god småmat. Jeg har sagt noen ganger at jeg "liksom har drukket for mye." Og at det holder fint for meg å bare ligge sammen og sovne. 

Jeg føler at mange kvinner tar det personlig. Som at de ikke er attraktive i mine øyne, noe som er feil. Hvorfor i all verden ville jeg da valgt å fortsette kvelden og natten med hun?

Kan det være greit å bli kjent med noen uten at det på død og liv må penetreres til den store gullmedaljen for å bevise for hverandre hvor mye vi liker den andre?

Jeg har innsett at jeg nok mest er ute etter en kvinne for et forhold nå. Ikke sex alene. Så bare det er sagt: Jeg er ikke aseksuell. Jeg kan elske det. Kysse en kvinne fra topp til tå. Elsker å høre hvor varm kroppen min er. Noen den av en eller annen grunn er. Men jeg har bestemt meg. Jeg skal aldri igjen ha sex med mindre jeg virkelig vil.

Er dette rart?

 

Helt normalt !

Jeg tenker oftest det samme å, men da kaller noen meg old fashion, men jeg bryr meg ikke, for mitt høyeste ønske eller mål er å finne den rette, er mer ute etter det en sex får å si det sånt :p

Anonymkode: 83f68...cdb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Synes livet er fort kort uten slike små fremtidstanker. Du er sikkert et gullfunn, du også.  

Må bare håpe å finnes av den rette gullgraveren 😉

Anonymkode: fc330...33c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...