Gå til innhold

Ned i vekt, men midjen går ikke like mye inn som resten.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Takk. Har Fitbit og er veldig glad for det. Du svarer som jeg fryktet, ned i fettprosent. Skal nok klare å gå ned ganske mye, som sagt bør bmi ned med 3 før jeg er fornøyd. Har tilgang til romaskin så det spørs om jeg bør heller gå for lange økter. Jeg har til nå tatt 2000 meter, i tillegg til å gå tur. 

Anonymkode: 77fe2...b7f

Ja du må gjerne ro! Det er supert. Trenger ikke ha høy itensitet heller. Vil anbefale 30-60min 3-6 ganger i uken. 

Synes heller ikke du skal legge så mye vekt på

bmi. Det kan ofte være misvisende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Prøvd tung rockering. Brukte den 15 minutter om dagen i et halvt år og gikk ned 12 cm rundt magen.  Slanka meg ikke på noen måten enn å spise mindre. Var en periode jeg var veldig syk og  noe måtte jeg gjøre. 

Anonymkode: 7becc...708

Støtter denne. Har ikke prøvd det selv, men har hørt det anbefalt. Ville også googlet øvelser for å minske midjen, hvis du styrker muskulaturen der vil du få formet midjen bedre :) 

Anonymkode: 3b8f4...65e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen klarer ikke få en smal midje uansett hvordan de prøver også. Handler om hvordan kroppen er bygd. Er mange som ikke har midje i det hele tatt, og uansett hvor tynne de blir vil de ikke ha midje.

bodytype.jpg
Er man rund eller rektangulær, eller diamantformet, så får man ikke lik midje som den som er triangel eller timeglass, for eksempel. Dette handler ikke om fett, men hvordan kroppen som sagt er bygd opp. Vet mange er helt gærne etter å få den der ekstreme timeglassfasongen, og mange jenter blir så lei seg når de ikke klarer å oppnå noen som helst definisjon selv om de er kjempe tynne. Vell, kroppen er sånn.. Deal with it. Ribbebeina dine, hoftene dine, ryggen osv spiller alle en rolle. 

Anonymkode: c7b32...922

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Noen klarer ikke få en smal midje uansett hvordan de prøver også. Handler om hvordan kroppen er bygd. Er mange som ikke har midje i det hele tatt, og uansett hvor tynne de blir vil de ikke ha midje.

bodytype.jpg
Er man rund eller rektangulær, eller diamantformet, så får man ikke lik midje som den som er triangel eller timeglass, for eksempel. Dette handler ikke om fett, men hvordan kroppen som sagt er bygd opp. Vet mange er helt gærne etter å få den der ekstreme timeglassfasongen, og mange jenter blir så lei seg når de ikke klarer å oppnå noen som helst definisjon selv om de er kjempe tynne. Vell, kroppen er sånn.. Deal with it. Ribbebeina dine, hoftene dine, ryggen osv spiller alle en rolle. 

Anonymkode: c7b32...922

Selvfølgelig, jeg har aldri sagt at alle kan få timeglassfigur. Alt jeg sier er at det finnes metoder for å balansere figuren, altså øke omkrets på rumpe/hofter/skuldre, og minke omkretsen på midjen. Jeg gikk fra "normal" midje på 74 cm, til smal midje på 66 cm med grepene jeg detaljerer i kommentaren min over. 

Kanskje TS ikke har anlegg for veldig definert timeglass slik som meg, men hun kan kanskje gå ned noen ekstra cm? :)

Anonymkode: 42728...9b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Jeg har tidligere hatt en pen midje. Jeg har vel egentlig midje nå også. Jeg synes muligens at den skjematiske fremstillingen blir litt endimensjonal. Jeg har vel egentlig en mer "tønne fasong". Jeg er ikke så veldig bred forfra, men har for mye, både magefett og øverst på rompen/nederst på ryggen. I tillegg er jeg 80 G i bh. Så det er vel helst fettet som er problemet akkurat nå.

Anonymkode: 77fe2...b7f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...