Gå til innhold

Alle kvinner: sjekk meldingsforespørsler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Her er geriljakvinnene som er såret og uten en mann, som angriper i hytt og pine. Dere trenger hjelp.

Anonymkode: ca4a8...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du får ikke barn som du lengter stort etter med deg selv eller ei venninne vettu. Biologiske klokka gir langt f... i hvor tøff du skal være

Anonymkode: e662a...ac5

Oj så sint. :troest:

Hva får deg til å tro jeg ville satt i gang produksjon av yngel med en med instillingen til Ts? 

 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har forstått nå hvorfor kvinner er single, de er såret og uten evne til å til å bli elsket igjen. Heretter blir det kvinner fra helt annen kontinent som kommer til å prioritert. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Ja, da får du nesten bare gjøre det da. Jeg forstår ikke dette behovet for å fortelle norske kvinner hvor lite du vil ha dem. Da får du finne deg ei fra et annet land og som du liker. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe vi skal vite eller forholde oss til.

Anonymkode: 3300c...3ff

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Internett kvinner er ikke som andre kvinner, de er avhengig, de sukker og trøster seg med å trøste spise. Jeg vet best sier hun, jeg hater mann sier hun, og demonstrerer alt det negative for fremtidige kvinner som ønsker kjæreste.

Anonymkode: ca4a8...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, da får du nesten bare gjøre det da. Jeg forstår ikke dette behovet for å fortelle norske kvinner hvor lite du vil ha dem. Da får du finne deg ei fra et annet land og som du liker. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er noe vi skal vite eller forholde oss til.

Anonymkode: 3300c...3ff

norske kvinnene i forumtråden som er fastboende her. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

norske kvinnene i forumtråden som er fastboende her. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Som er helt vanlige norske kvinner. Du skrev at du skulle prioritere kvinner fra andre kontinent og da får du gjøre det da. Det er ikke noe vi trenger å vite eller bry oss om, men det virker som du tror at det skal bety noe for oss hva du måtte velge å gjøre.

Anonymkode: 3300c...3ff

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette er en av mange meldinger jeg får fra menn. Dette frister vet du🤣🤣🤣

 

 

 

Endret av wintergirl
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

25 minutter siden, AnonymBruker said:

jeg har forstått nå hvorfor kvinner er single, de er såret og uten evne til å til å bli elsket igjen. Heretter blir det kvinner fra helt annen kontinent som kommer til å prioritert. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Så det er deg selv tråden din handler om, ja. :rolleyes:

Anonymkode: 33d1a...3c3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Har du send melding til så mange norske kvinner du ser på face og håper nå noen skal svare? Håper ikke du har sendt dickpic som alt for mange gjør.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fanden også, jeg som ignorerte de siste fire - var en av dem deg? Så ut som Viggo Venneløs hele hurven for meg.

Anonymkode: e8b8f...d01

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du lurer på hvorfor kvinner ikke svarer på henvendelser fra noen de ikke vet hvem er: 

 

 

Anonymkode: f2eac...ddb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest JeSuisLouise

Får masse meldinger av ulike Mohammed'er, da jeg jobber en del i Midt-Østen og de sikkert er venner av kollegene mine der nede. Men sorry, de er ikke noe for meg. Tviler på at vi har så mye til felles. Men du ts mener vi damer skal ta det vi får, uavhengig av felles interesser og verdier? Er det noe du selv ville gjort? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for identifisering av privatpersoner, brukerdebatt og tilsvar. 

Ninab82, mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er en mann som aldri svarer på henvendelser fraukjente kvinner. Så det går andre veien også. Ville aldri i livet godtatt meldings- eller venneforespørsel fra random kvinner (eller menn).

Anonymkode: 535f3...47a

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.5.2019 den 4.16, AnonymBruker skrev:

Jeg sender av prinsipp ikke meldinger til norske kvinnfolk. De er så høye på seg selv at halve kunne vært nok

Anonymkode: e662a...ac5

 

På 18.5.2019 den 12.24, AnonymBruker skrev:

Dette 👏

Anonymkode: e662a...ac5

 

På 18.5.2019 den 12.36, AnonymBruker skrev:

jeg har forstått nå hvorfor kvinner er single, de er såret og uten evne til å til å bli elsket igjen. Heretter blir det kvinner fra helt annen kontinent som kommer til å prioritert. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Konklusjonen deres er at det er noe galt med kvinner som svarer fremmede menn på Facebook o.l?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/18/2019 at 6:21 AM, AnonymBruker said:

Jeg blir sjokka av mentaliteten til kvinner her. Dette er sårede sjeler

Anonymkode: ca4a8...2e2

Neida. Vi er bare ikke interessert i deg og den lille pikken din. Få deg et liv i stedet for å bruke tiden din på å plage kvinner som ikke er det minste interessert i kontakt med deg :)

Anonymkode: 2f797...812

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Rotemor skrev:

 

 

Konklusjonen deres er at det er noe galt med kvinner som svarer fremmede menn på Facebook o.l?

Legg merke til at ene av dem later til å være den tredje som ikke liker kvinner. Han responderer på seg selv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, wintergirl skrev:

Legg merke til at ene av dem later til å være den tredje som ikke liker kvinner. Han responderer på seg selv.

🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...