Gå til innhold

Alle kvinner: sjekk meldingsforespørsler


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest #Rasshøl
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg forstår du ønsker noen som skal ha visst omtanke om deg. Jeg har lyst at noen skal bry seg om deg. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Åh... Slik er det å være et rasshøl vettu 😂 

Jeg har hund, det alt jeg trenger ❤️❤️😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Til dere som lurer på hvordan dette kan skje, så skal jeg fortelle det. Det fantes nemlig en tid, hvor jeg også ville sett på dette som usannsynlig, og tenkt at denne tråden, den har ingenting for seg.

Men så registrerte jeg meg på Sukker. Med det, begynte en ny tidsregning. Med et nick som kunne, med velvilje, indikere fornavn, og et bilde jeg også hadde på Facebook.

Tre forskjellige menn, sendte meg melding på Messenger/Facebook, fordi de fant meg der etter å ha sett meg på Sukker. Den ene sendte også SMS, og en ny SMS etter ei uke for å gi meg en ny sjanse til å svare. Dette hendte ikke fordi jeg er overnaturlig pen, superinteressant eller noe sånt. Det hendte fordi de (eller jeg) ikke hadde abonnement på Sukker til å sende meg melding der uten å betale.

Og så var det jo forskjell på disse henvendelsene da. Den ene var litt sjarmerende, de to andre var ikke. Jeg tenker logikken var at det var OK å kontakte meg på sosiale medier, eller, at jeg var åpen for henvendelser siden jeg hadde konto på Sukker. Kan liksom ikke helt sable ned den logikken heller, selv om det skulle en smule "stalking" til. Tok det ikke særlig høytidelig heller.

Nå har jeg glemt hvorfor jeg skriver dette.

 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får på Instagram. Jeg er skikkelig beautiful. Enda jeg ikke har bilder av meg selv. 

Jeg tror det er ekte kjærlighet og skal sende dem penger så de får betalt sykehusregningen og ordnet permisjonspapirer fra den amerikanske hæren i Afghanistan. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Får til stadighet venneforespørsel fra "amerikanske forsvarsansatte"! 😂 Alle blir blokkert! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss, jeg får aldri henvendelser fra fremmede jeg. Nærmeste jeg kom var en venn av en venn prøvde å kontakte meg, men han var da heller ikke...helt oppegående, så den overså jeg ganske ettertrykkelig. 

Anonymkode: ab97f...2e4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du sendt en slik meldong til meg, hadde du fått passet dugelig påskrevet.

Anonymkode: a5242...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, det hender det kommer rare meldinger der.

Blant annet denne: "Hey, you are beautiful. I want to meet you". (Profilbildet mitt er av meg som 3-åring, resten av profilen min er lukket).... Føler meg ikke spesielt slem fordi jeg ikke svarer. 

Endret av Dolce
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du klar over hvor patetisk dette høres ut? 😂 😂 

Anonymkode: 2f302...c3b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du sendt en slik meldong til meg, hadde du fått passet dugelig påskrevet.

Anonymkode: a5242...ec0

tror du er noe hard, og trenger nok å myke deg opp

Anonymkode: ca4a8...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Søgni skrev:

Til dere som lurer på hvordan dette kan skje, så skal jeg fortelle det. Det fantes nemlig en tid, hvor jeg også ville sett på dette som usannsynlig, og tenkt at denne tråden, den har ingenting for seg.

Men så registrerte jeg meg på Sukker. Med det, begynte en ny tidsregning. Med et nick som kunne, med velvilje, indikere fornavn, og et bilde jeg også hadde på Facebook.

Tre forskjellige menn, sendte meg melding på Messenger/Facebook, fordi de fant meg der etter å ha sett meg på Sukker. Den ene sendte også SMS, og en ny SMS etter ei uke for å gi meg en ny sjanse til å svare. Dette hendte ikke fordi jeg er overnaturlig pen, superinteressant eller noe sånt. Det hendte fordi de (eller jeg) ikke hadde abonnement på Sukker til å sende meg melding der uten å betale.

Og så var det jo forskjell på disse henvendelsene da. Den ene var litt sjarmerende, de to andre var ikke. Jeg tenker logikken var at det var OK å kontakte meg på sosiale medier, eller, at jeg var åpen for henvendelser siden jeg hadde konto på Sukker. Kan liksom ikke helt sable ned den logikken heller, selv om det skulle en smule "stalking" til. Tok det ikke særlig høytidelig heller.

Nå har jeg glemt hvorfor jeg skriver dette.

 

kjemi er alt!

Anonymkode: ca4a8...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du klar over hvor patetisk dette høres ut? 😂 😂 

Anonymkode: 2f302...c3b

det sier politikere.

Anonymkode: ca4a8...2e2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei takk, er ikke interessert i ekle menn som er gamle nok til å være faren min og noen ganger bestefaren min.

Anonymkode: 8ad26...5d3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer kanskje som ett sjokk for deg, men hun skylder deg ikke ett svar.

Bare for at du tar kontakt og potensielt har sendt en hyggelig melding så er ikke hun forpliktet til å svare deg. Siden du ikke fikk svar så skal du bare ta det som ett hint at hun ikke er interessert i kontakt med deg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 timer siden, fjærestein skrev:

Nei tenkt det, forespørsel fra en mann. 😮😄Ja da må en jo svare. Hm. Lurer veldig på hva han vil altså ... Ett mysterium det.

For en unik  sjanse.😁Tenk å få snakke med en mann. Ja hvordan skulle det eller gå til? Takk og takk. 

😉🤢

Du får ikke barn som du lengter stort etter med deg selv eller ei venninne vettu. Biologiske klokka gir langt f... i hvor tøff du skal være

Anonymkode: e662a...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sender av prinsipp ikke meldinger til norske kvinnfolk. De er så høye på seg selv at halve kunne vært nok

Anonymkode: e662a...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir sjokka av mentaliteten til kvinner her. Dette er sårede sjeler

Anonymkode: ca4a8...2e2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

5 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg blir sjokka av mentaliteten til kvinner her. Dette er sårede sjeler

Anonymkode: ca4a8...2e2

:ler:

Sender du en del forespørsler til kvinner på Facebook uten å få napp, ts? Sårer det deg?

Anonymkode: 33d1a...3c3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sender av prinsipp ikke meldinger til norske kvinnfolk. De er så høye på seg selv at halve kunne vært nok

Anonymkode: e662a...ac5

Dette 👏

Anonymkode: e662a...ac5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har forstått nå hvorfor kvinner er single, de er såret og uten evne til å til å bli elsket igjen. Heretter blir det kvinner fra helt annen kontinent som kommer til å prioritert. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

jeg har forstått nå hvorfor kvinner er single, de er såret og uten evne til å til å bli elsket igjen. Heretter blir det kvinner fra helt annen kontinent som kommer til å prioritert. 

Anonymkode: ca4a8...2e2

Ja. Alle norske kvinner er single. Alle er for skeptisk til å inngå forhold. Absolutt alle. De er så utakknemlige når de faktisk blir kontaktet av en mann på sosiale medier uten å svare. 

Anonymkode: dc36c...777

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...