Gå til innhold

Noen som en vakker dag bare ga blaffen i utseende og fokuserte på andre ting?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis du har erstattet dollingen med kroppskulptuering gjennom trening og kosthold, har du strengt tatt stått på stedet hvil: selv om du dropper sminken er jo det bare "same shit, different wrapping".

 

 

Anonymkode: ec5b7...73d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 15.5.2019 den 21.45, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lest mye på kg, vært sammen med en som alltid snakket om damers ytre, vært del av popisgjengen som skulle sminke og dolle seg, har jeg fått veldig nok.

Ser hvor mye krefter, penger og tid unge kvinner bruker på det ytre. Ja, gøy å se pen ut, men synes det blir så mye fokus på det at tiden ikke strekker til. Nå går jeg oftere og oftere uten sminke. Jeg orker ikke farge håret og holder det ganske kort. Jeg har halvert klesmengden og budsjettet. Jeg trener dobbel så mye og bruker tiden på egen helse og lesestoff/nyheter og tid med venner.

Flere som har gått den veien?

Utrolig deilig å slutte å bry seg.

 

 

 

Anonymkode: 96e8d...75b

Pass deg, det der kan virke stikk motsatt. Når du slapper av, trener og stresser mindre med utseende så risikerer du at du blir vakrere, spenstigere og får ett mer strålende overskudd. Å ha på seg halvparten så mye klær hører rett og slett sexy ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt overskudd til å fokusere så mye på utseendet. Og heller ei penger til dyre vaner. Det jeg gjør for meg selv er å holde vekten og spise sunt. 

Anonymkode: 07c0f...201

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...