Gå til innhold

Så lei folk som svarer «må se det an» hvergang man spør om å finne på noe


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Gosh, jeg er så lei av å bruke tid og legge inn så mye energi på folk som aldri har tid å møtes. I snart 3 år har jeg prøvd å få til å møte ei «gammel venninne» barndomsvenninne med andre ord. Men det har liksom aldri blitt noe av fordi hun svarer hvergang «skal se det an» «kanskje neste uke?» «det kan vi sikkert få til snart»... Så sier jo jeg «ja:)», men hun gjør jo nada for å følge det opp og prøve å avtale noe konkret.

Og sånn har det nå holdt på i 3 år uten å få til å møtes. Hun bor kun 30 minutter unna meg eller 1 time er det nå tror jeg. Jeg mistenker at hun bare ikke er interessert. Man får til de tingene man faktisk ønsker. Jeg tenker at hun har jo tid, men hun prioriterer meg bare ikke. Ser jo ofte på storyene hennes at hun har tid til venner, så hvor vanskelig skulle det være å få møtt meg da?

Fra nå av kommer jeg til å slutte å skrive til henne, vurderer nesten og å fjerne henne som venn på sosiale medier. Men føler og det kanskje blir for drastisk av meg. Hva tenker hun da når hun ser det? Kanskje hun ikke bryr seg engang og ikke skriver noe. Eller hun begynner å lure på hva det er. Om hun gjør det kommer jeg isåfall til å si hvorfor.

 

Jeg jo godt med meg selv hvis jeg ikke har særlig interesse av å møte noen kan jeg og svare litt likt som henne. Er jo ikke vanskelig. Man prioriterer jo det man har lyst til tenker jeg :) 

Forresten er vi begge 21, snart 22 år jenter

Anonymkode: e0aec...6a1

Dritt i hva hun synes om du fjerner henne som venn, hun bryr seg tydelig ikke noe særlig om deg. Kvitt deg med henne, du vil føle en lettelse etter en stund når hun er sletta! Hjelper ikke bare ignorere når hun fortsatt er venn, da tenker du for mye på det. Bestem deg for at du ikke gidder mer, nok er nok, du sletter henne. Tar hun kontakt og spør hvorfor en dag sier du bare at hun er jo ikke inressert i møtes og ha noe form for vennskap virker det som. Nekter hun for det så står du på ditt og sier at de siste årene har hun egentlig ikke tatt initiativ og du har ikke behov for slike venner. 

Anonymkode: 5de31...d7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...