Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Ariana807 skrev:

Jeg er enda singel da jeg nettop ikke har funnet noen som oppfyller alt:

Ja jeg vet utrolig godt hvem jeg synes er kjekk. Jeg vet og utrolig godt ting jeg er trenger fra en mann og kvaliteter jeg ser etter. Men det betyr ikke at jeg klarer å finne drømmemannen :vetikke:

Og ikke minst er det langt i fra sikkert at han og vil ha meg :vetikke:

det er nettopp det jeg ikke forstår, for det første virker det fra utsiden at dere har stor selvtillit, dere oppdaterer instragram materialene deres, pynter dere, og liker å ta selfie når dere er ute eller hjemme i flotte klær, dere har over 500 venner på facebook, og har et bilde material som jeg iallfall ikke oppnår på samme nivå. Og dermed sitter jeg som et spørsmåltegn,hvorfor være singel? dere kan bare skrive en liten facebook melding til en mann som dere er interessert i, og dere har fått en fantastisk mann som vil ta vare på dere. Men så velger dere å være singel. Jeg er ingen forsker, men dette burde det være et tema om ved ny forskning.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå kan du lure nå. 

Anonymkode: c3245...08d

da sitter jeg igjen at dere har fast sexpartner, og  han viser dere ikke offentlig sammen med.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan være hundre ulike grunner. Kan kun svare for meg selv. Har ikke funnet noen det klaffer enda. Ikke har jeg vært voldsomt på leting heller, da jeg har hatt en del psykiske utfordringer å ta tak i, som ikke ville gjort det forenlig med å ha en partner. Vil ikke utsette noen andre for det. Og sliter i tillegg med så lav selvfølelse at jeg stresser noe voldsomt  hvis jeg dater etc. Holder meg derfor unna foreløpig. Blir jeg bedre etter hvert, er jeg åpen for forhold selv om det da sikkert er for sent da å få barn. Men sånn er livet. Er 30 år nå. 

Anonymkode: c7a75...6ea

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Ariana807 skrev:

Det er 1 år og 8 mnd siden jeg hadde sex. Går fint ann å leve uten sex :) 

og menn får du ikke noe interesse av? eller er det alle svik du har erfart som har moderert deg til at jeg ikke orker å ha kjæreste? men du ønsker ikke bare å plukke ut en, og si hei, og invitere på kafe?

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen det klaffer med enda ""  skulle det stå 

Anonymkode: c7a75...6ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har valgt å være singel. Umulig å finne en skikkelig dame i norge, de er opptatt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan være hundre ulike grunner. Kan kun svare for meg selv. Har ikke funnet noen det klaffer enda. Ikke har jeg vært voldsomt på leting heller, da jeg har hatt en del psykiske utfordringer å ta tak i, som ikke ville gjort det forenlig med å ha en partner. Vil ikke utsette noen andre for det. Og sliter i tillegg med så lav selvfølelse at jeg stresser noe voldsomt  hvis jeg dater etc. Holder meg derfor unna foreløpig. Blir jeg bedre etter hvert, er jeg åpen for forhold selv om det da sikkert er for sent da å få barn. Men sånn er livet. Er 30 år nå. 

Anonymkode: c7a75...6ea

mener du at mange kvinner har psykiske utfordringer? hva er årsaken til det? fordi når jeg ser de flotte bildene på tinder, så er det iallfall ikke det jeg sitter igjen med. 

Har kvinnene lav selvfølelse, hvorfor er det en årsak? 

Men jeg tror du er frisk som en fisk. Hva skulle du ønske du kunne høre mer av?

Anonymkode: 794e3...1b8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke at mange andre har psykiske problemer. Kan kun svare for meg selv😊 Mente at jeg har og har hatt en del psykiske utfordringer og det er ikke bra å gå inn i forhold da 😊

Hva mente du med hva jeg kunne ønske jeg kunne høre mer av?

Anonymkode: c7a75...6ea

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært singel i nærmere et år nå etter å ha vært i et veldig langt forhold. For min del har det vært veldig deilig å bare være meg selv en stund. Ikke ha noen andre å tenke på og heller bruke tid på å "bli kjent" med meg selv igjen. 

Føler jeg begynner å bli klar for et forhold igjen snart, men behovet for å ligge rundt er så godt som null. Vært uten sex i halvannet år, føler ikke at det er stress heller. Det får komme om jeg skulle møte den rette. 

Edit: har forresten aldri hatt tinder og har ingen planer om å skaffe meg det heller. 

Endret av NeonNinja
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er du trist fordi mange kvinner ikke er desperate og tar til takke med deg? Heller singel enn en motbydelig tosk. Sier ikke at du er det, men ting tyder på at du ikke representerer ett førstevalg. 

Anonymkode: c3245...08d

Du veit vi klarer heilt fint å få orgasme uten menn? Faktisk kjappere og? 

Anonymkode: 7127d...119

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det er nettopp det jeg ikke forstår, for det første virker det fra utsiden at dere har stor selvtillit, dere oppdaterer instragram materialene deres, pynter dere, og liker å ta selfie når dere er ute eller hjemme i flotte klær, dere har over 500 venner på facebook, og har et bilde material som jeg iallfall ikke oppnår på samme nivå. Og dermed sitter jeg som et spørsmåltegn,hvorfor være singel? dere kan bare skrive en liten facebook melding til en mann som dere er interessert i, og dere har fått en fantastisk mann som vil ta vare på dere. Men så velger dere å være singel. Jeg er ingen forsker, men dette burde det være et tema om ved ny forskning.

Anonymkode: 794e3...1b8

Den kvinnen du beskriver der er så sinnsykt langt fra hvem jeg er at det er litt latterlig. 

Instagram ble oppdatert for ... 2-3 uker siden, la ut et bilde av kattene. 

Pynter meg kun når jeg skal ut å treffe folk, aldri ellers, elsker å være hjemme å slippe å ta på litt eyeliner. Og det er eyeliner og en liten smule mascara som kommer på når jeg MÅ pynte meg.

Selfies er noe jeg absolut hater som pesten! De eneste bildene av meg på min telefon er med kattene, og det har mer katt enn meg i bildet, og de posted aldri noe sted!

Tviler på at mine «hjemme» klær anses som fine. De er fulle av kattehår og veldig baggy, henger og er slitte. 

Har kanskje en del venner på facebook, men det er kun pga jeg ikke orker å slette folk. Er faktisk kun venn med 10-12 stk der.

Aner ikke hva «bilde material» betyr, men ja tviler på at du har 1500 bilder av katter på telefonen 😸

Det er ingen jeg har på facebook som jeg ønsker å date, de er absolutt her feil for meg, og såklart tar jeg ikke kontakt med en vilt fremmed mann på facebook... det går faktisk ann å være i et forhold og ikke ha det på facebook, så datingsider blir brukt til kontakt. Jeg går på dater, hadde funnet 1 mann som jeg så meg selv med, kunne levd hele livet med ham, men han gikk lei meg og dumpa meg for at jeg ikke krevde nok etter 2 mnd... 

Så jeg leter, har ikke noen store krav eller slikt jeg ser etter, men finnes få av menn som faktisk er noe for meg. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

er det fordi du har en fast sexpartner?

Anonymkode: 794e3...1b8

Det kan tenkes at jeg finner meg en kynisk pulegutt når jeg er fri og frank, jeg har venninner som gir meg det jeg trenger ellers. Ellers er det jo befriende å bare ha seg selv å tenke på. Møter jeg plutselig drømmemannen nøler jeg ikke med å inngå noe forhold, men det er så lite sannsynlig at det gidder jeg ikke tenke for mye på lenger.

 

 

Anonymkode: ba547...b1c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en årsak fordi da tror jeg at jeg ikke er bra nok for noen. Stresser da mer enn det gir glede, blir sjalu for jeg tror alle andre er bedre osv osv. Må avlyse på dager jeg føler meg skikkelig ille hvis vi har planlagt å møtes og det er ikke bra. Og det vil jeg ikke utsette andre for😊 

Anonymkode: c7a75...6ea

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

det er nettopp det jeg ikke forstår, for det første virker det fra utsiden at dere har stor selvtillit, dere oppdaterer instragram materialene deres, pynter dere, og liker å ta selfie når dere er ute eller hjemme i flotte klær, dere har over 500 venner på facebook, og har et bilde material som jeg iallfall ikke oppnår på samme nivå. Og dermed sitter jeg som et spørsmåltegn,hvorfor være singel? dere kan bare skrive en liten facebook melding til en mann som dere er interessert i, og dere har fått en fantastisk mann som vil ta vare på dere. Men så velger dere å være singel. Jeg er ingen forsker, men dette burde det være et tema om ved ny forskning.

Anonymkode: 794e3...1b8

Fantastisk mann du liksom. Few and far between sier jeg. Virker som du setter likhetstegn mellom mann og fantastisk. Så er jo ikke tilfelle. 

Anonymkode: c3245...08d

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

og menn får du ikke noe interesse av? eller er det alle svik du har erfart som har moderert deg til at jeg ikke orker å ha kjæreste? men du ønsker ikke bare å plukke ut en, og si hei, og invitere på kafe?

Anonymkode: 794e3...1b8

Jeg driver ikke med sex utenfor forhold. Så med mindre jeg finner enn man som det går ann å beholde, ja da blir det ingen sex. For meg er sex for intimt til å bare finne enn eller annen mann... 

Jeg orker å ha kjæreste, men enda ingen som passer meg og mitt liv.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Fantastisk mann du liksom. Few and far between sier jeg. Virker som du setter likhetstegn mellom mann og fantastisk. Så er jo ikke tilfelle. 

Anonymkode: c3245...08d

Dette

Anonymkode: ba547...b1c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er en pen og attraktiv kvinne som velger å være singel. En mann kan ikke gi meg noe jeg ikke klarer å skaffe selv. Jeg gir ikke avkall på egen bolig og fristed for å ha en å ha sex med regelmessig. Sex får man fint tak i med fast partner uten å måtte ha et "forhold".

Anonymkode: 94457...592

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det kan tenkes at jeg finner meg en kynisk pulegutt når jeg er fri og frank, jeg har venninner som gir meg det jeg trenger ellers

Ohoho! NICE! :nori:👍👍👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var da svært som du spurte og grov, har du sex på hjernen eller... 

Anonymkode: c3245...08d

Mannfolk har det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, OPIgirl skrev:

Mannfolk har det. 

Kvinnfolk tenker bare forhold/ekteskap og det er hakket verre..

Anonymkode: 94457...592

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...