Gå til innhold

håpløst at kvinner klarer å være single


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå har du snudd det på hodet. Det handler ikke om å ikke tørre å slippe til en som elsker meg.

Det handler om at jeg ikke gidder å kaste bort tid på en mann jeg kan leve uten.

Hva legger du forresten i begrepet 'elske'? Man kan ikke elske et menneske man ikke kjenner. Har du havnet i 'vennefella', TS? Har du en venninne du gjerne skulle hatt på kroken, som du elsker, men som ser deg kun som en venn? Og som støtt og stadig klager til deg over at hun er singel?

Vel, jeg har ingen slike venner. Jeg omgås faktisk ingen single menn pr nå. Det nærmeste jeg kommer en singel mann i livet mitt, er unggutten i kassa på Rema. 

Anonymkode: e2f2f...906

har dere god toen når du er innom rema for å handle? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må være en av de rareste trådene jeg har lest på KG.

Anonymkode: 0f843...7e0

den blir ra for noen, fordi den treffer såå mange kvinner som ikke er tøff nok.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker said:

den blir ra for noen, fordi den treffer såå mange kvinner som ikke er tøff nok.

Anonymkode: 794e3...1b8

Tøff nok til hva?

Anonymkode: 0f843...7e0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Tøff nok til hva?

Anonymkode: 0f843...7e0

Og til info. Det er dine innlegg jeg synes er veldig rare, ts.

Anonymkode: 0f843...7e0

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått greia at kvinner vil være single? det er ganske mange kvinner i Norge som er single. På dating sider har dem lagt seg ut, og vil ha kjæreste. Og mange er pent voksne. Hvorfor har du ikke fått kjæreste enda? du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel? Hva er det med dere kvinner? dere har utstråling og kan bare velge den dere vil ha,, allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Fordi mange menn kanskje er kjekk, så betyr ikke det at hjertet sier det samme. Det er forøvrig mange menn som er single også. Men da sier mange at det er fordi de er stygge. Slik er det bare

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

har dere god toen når du er innom rema for å handle? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Det er ikke relevant, for jeg kjenner ham ikke. 'Pose?' 'Neitakk.' gir ikke akkurat grunnlag for dyp og evig kjærlighet 🤣

Når han i tillegg er 15 år yngre enn meg, treningsnarkoman og fjellgeit, er han ikke mannen i mitt liv. Og noe mindre enn det, er jeg ikke interessert i å bruke tid på.

Jeg er ikke redd, jeg er kresen. Og det lever jeg godt med 😊

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke relevant, for jeg kjenner ham ikke. 'Pose?' 'Neitakk.' gir ikke akkurat grunnlag for dyp og evig kjærlighet 🤣

Når han i tillegg er 15 år yngre enn meg, treningsnarkoman og fjellgeit, er han ikke mannen i mitt liv. Og noe mindre enn det, er jeg ikke interessert i å bruke tid på.

Jeg er ikke redd, jeg er kresen. Og det lever jeg godt med 😊

Anonymkode: e2f2f...906

når du blir rundere i kanten så slipper du også en mann  i ditt hjerte, det som er dumt er at du oppdager det for sent, og din kresenhet fører deg til en angrende synder. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Gent82 skrev:

Jeg er kjekk, snill, trofast og smart. Helt ærlig så er jeg et catch.Men jeg har ikke funnet en dame det har fristet å bli sammen med enda.

Åh, så den narsissistalerten gjaldt deg selv. Ok.

Anonymkode: 34fed...6d3

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Rullestolbruker skrev:

Fordi mange menn kanskje er kjekk, så betyr ikke det at hjertet sier det samme. Det er forøvrig mange menn som er single også. Men da sier mange at det er fordi de er stygge. Slik er det bare

når kvinner kaller andre for stygge, så er dem skitten inni seg. Dem liker å vise frem det ytre, men det indre språket kommer på avveie. De er bare veldig ensomme.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

når du blir rundere i kanten så slipper du også en mann  i ditt hjerte, det som er dumt er at du oppdager det for sent, og din kresenhet fører deg til en angrende synder. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Hva går du på? Kan jeg få litt? Den rosa virkeligheten du lever i, ser litt morsom ut.

Jeg trenger ikke en mann. Jeg står støtt i meg selv og har det helt fint. Om man setter pris på det livet man har, er det ingen synder å angre 😊

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var rart å lese. Tror du virkelig at fordi man vet hvem man synes er kjekk så kan man bare bli sammen med den personen? Det er ikke så enkelt.

Jeg er over 30 og grunnen til at jeg ikke har kjæreste nå er ikke fordi jeg er kresen. Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen og vi var sammen i 10 år. Etter det har jeg ønsket å ha en periode som singel og jeg trives som singel. Jeg har heller ikke tilfeldig sex og anser ikke meg selv som overdrevet kresen nå. Men man blir jo etter hvert mer bevisst på hva man vil ha og ikke, og etter erfaring med flere forhold så er ikke første og beste kandidat nok. Vi må ha kjemi, ting til felles og jeg ønsker også å være tiltrukket av han.

I tillegg har jeg ikke et sterkt ønske om barn så jeg stresser ikke med å finne noen og skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det. Jeg har det fint som singel og ønsker ikke å finne noen bare for å finne noen.

Anonymkode: efd15...336

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette var rart å lese. Tror du virkelig at fordi man vet hvem man synes er kjekk så kan man bare bli sammen med den personen? Det er ikke så enkelt.

Jeg er over 30 og grunnen til at jeg ikke har kjæreste nå er ikke fordi jeg er kresen. Det er ikke så lenge siden det ble slutt mellom meg og eksen og vi var sammen i 10 år. Etter det har jeg ønsket å ha en periode som singel og jeg trives som singel. Jeg har heller ikke tilfeldig sex og anser ikke meg selv som overdrevet kresen nå. Men man blir jo etter hvert mer bevisst på hva man vil ha og ikke, og etter erfaring med flere forhold så er ikke første og beste kandidat nok. Vi må ha kjemi, ting til felles og jeg ønsker også å være tiltrukket av han.

I tillegg har jeg ikke et sterkt ønske om barn så jeg stresser ikke med å finne noen og skjønner ikke hvorfor man skal gjøre det. Jeg har det fint som singel og ønsker ikke å finne noen bare for å finne noen.

Anonymkode: efd15...336

det stor motsetning de kvinnene som har vært i et forhold vs kvinner som leter og leter. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det stor motsetning de kvinnene som har vært i et forhold vs kvinner som leter og leter. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Så fordi den du siterte har vært i et forhold er det helt greit at hun vil være singel, mens fordi jeg hittil ikke har nevnt at jeg har vært i et forhold, er det ikke greit? Er det hva du sier?

Ærlig talt mann, tror du ikke vi kvinner evner selv å velge om vi ønsker eller ikke ønsker et forhold?

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så fordi den du siterte har vært i et forhold er det helt greit at hun vil være singel, mens fordi jeg hittil ikke har nevnt at jeg har vært i et forhold, er det ikke greit? Er det hva du sier?

Ærlig talt mann, tror du ikke vi kvinner evner selv å velge om vi ønsker eller ikke ønsker et forhold?

Anonymkode: e2f2f...906

kvinner liker tydeligvis å være på singel markedet, verst av alt bruker dem tinder som base. Rart dem ikke velger trygghet fremfor å løpe løpsk.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

det stor motsetning de kvinnene som har vært i et forhold vs kvinner som leter og leter. 

Anonymkode: 794e3...1b8

Hvordan vet du at de kvinnene du ser på Tinder er de som leter og leter? Jeg er på Tinder selv og jeg har som sagt vært i et langvarig forhold, men jeg skriver ikke det på Tinder. Leter for øvrig etter kjæreste på Tinder og det er fullt mulig å finne dersom man er seriøs selv.

Kanskje du ikke skal dømme så mye basert på det du tror du ser, men heller det folk sier?

Anonymkode: efd15...336

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har aldri forstått greia at kvinner vil være single? det er ganske mange kvinner i Norge som er single. På dating sider har dem lagt seg ut, og vil ha kjæreste. Og mange er pent voksne. Hvorfor har du ikke fått kjæreste enda? du vet jo hvem som er kjekk og hva du vil ha, så hvorfor allikevel være singel? Hva er det med dere kvinner? dere har utstråling og kan bare velge den dere vil ha,, allikevel må dere ty til dating sider på internett, fortell meg hvorfor så jeg forstår dere? 

Anonymkode: 794e3...1b8

Det er så sykt deilig å være singel!! Skal MYE til før jeg får meg kjæreste igjen.. 

Anonymkode: 901ca...167

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

kvinner liker tydeligvis å være på singel markedet, verst av alt bruker dem tinder som base. Rart dem ikke velger trygghet fremfor å løpe løpsk.

Anonymkode: 794e3...1b8

Løpe løpsk?

Jeg er singel fordi jeg trives med det, jeg leter ikke fordi jeg ikke trenger, jeg har riktignok Tinder i tilfelle det skulle dukke opp noe vettugt der, og jeg var på date for tre år siden. 

Igjen, løpe løpsk? Det er ikke akkurat gjennomførbart å løpe løpsk når man har unger 🤣

Anonymkode: e2f2f...906

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så sykt deilig å være singel!! Skal MYE til før jeg får meg kjæreste igjen.. 

Anonymkode: 901ca...167

det er fordi du har en sexpartner, og har ikke behov som alle kvinner har. Derfor kan du fronte at du re singel

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kvinner som er single, har vel fått utnyttet det mest seksuelle behovet i livet sitt da.

Anonymkode: 794e3...1b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde jeg bare fått den jeg ville ha så

Anonymkode: d7350...776

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...