Gå til innhold

Når man får sjans på drømmedama


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 12.5.2019 den 19.07, AnonymBruker skrev:

ok, men dere snakket aldri sammen eller? fordi ingen drar uten at det har vært noe i mellom? hvordan kommuniserte du etter det med han? fikk ingen forklaring? dere giftet dere engang, og hvor lenge var dere gift? 

Anonymkode: 34d9e...768

Vi var gift i nesten tre år. Jeg trodde alt var bra. Vi slet selvsagt med søvn grunnet en baby i hus, men vi var jo sammen, trodde jeg da. Plutselig viser det seg at han har vært sammen med henne, samtidig som vi var sammen. Jeg flyttet ut av andre grunner, så tonen var god, for jeg var kvoten. Det var han som kuttet kontakten den dagen han fortalte at han hadde møtt en ny. I ettertid fikk jeg vite at han hadde vært med henne og meg. Gjett hvem som er glad for at jeg ikke fikk kjønnssykdommer grunnet de to! Kjærring som ikke kunne sagt fra om at hun lå med min mann, samme gjelder han, skulle likt å vite det og ikke vært redd for å ha hatt klamydia eller hiv etc. i lengre periode.

Sier ikke at det er noe galt i å finne ei som er uføretrygdet, men synes akkurat dette mennesket var et veldig spesielt valg... Hadde hun vært yngre og penere hadde jeg forstått han, som alltid har vært så opptatt av utseende og penger. 

Anonymkode: e0fef...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

føler du deg som et offer? har du offentliggjort hendelsen av sviket som er på det groveste slag et menneske kan utøve? 

Anonymkode: 34d9e...768

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Haha! Du tror at når voksne blir sammen eller gifter seg så er det drømmemannen eller dama? Kjærligheten er bare vanskelig og de fleste må vel ta til takke med en annen enn den de elsker, det må i hvert fall jeg, ung og attraktiv kvinne... best å leve alene, bare drit og ensomhet i forhold 😂 så skjønner ikke at folk klarer å gifte seg og leve lykkelige. Klarer ikke et forhold til en mann knappe uker... og hvem vet? Kanskje hun gav han lite nærhet så han følte seg verdiløs og denne uføretrygdede damen gir han mye.

Anonymkode: 58715...7ca

Les alt om igjen, du.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎12‎.‎05‎.‎2019 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Jeg har et rart tilfelle med eksmannen min, som forlot meg og vårt barn. Jeg er frisk, pen, høyt utdannet og har en god personlighet. Vi fikk verdens fineste barn sammen og hadde "alt". Plutselig ble han veldig rar, stakk mye av gårde. Etter flere måneder viste det seg at han hadde datet en annen kvinne og flyttet dermed inn til henne. Meget lite attraktiv dame, ti år eldre enn meg og uføretrygdet(!). Nå er de forlovet og han har ikke latt høre fra seg siden. Han forlot familien for å være med hva enn deg der er... 

Anonymkode: e0fef...304

Skjønner hva du snakker om.. Det samme skjedde meg. Han forlot meg til fordel til ei venninne av meg som verken hadde førerkort, eller fast jobb til tross for bikkende alder over i 40 årene. Han fikk ikke analsex av meg. Det fikk han av henne!! Så da var vel valget hans lett. Pule ei stygg dame som  lett underdanner seg for å få ha en mann. Enn lille meg som ikke ønsket å utsette rompehullet for seksuelle tjenester. I dag flere år etter ser de fortsatt ikke lykkelig ut. Jeg snakker aldri med noen av de. Men godter meg innvendig over at det kansje ikke ble så perfekt likevel? Vet han er veldig dominerende og vanskelig å eve med. Han er sjefen! Men sånn er det når det er viktigere med et flott hus og status enn å være lykkelig og glad. Jeg lykkelig i dag. Kjempeglad for å være kvitt både eksen og tidligere falsk venninne. Sånn går det når man går bak ryggen på venner. Det straffer seg som vanlig på et tidspunkt.

Anonymkode: 60d8e...ebb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Skjønner hva du snakker om.. Det samme skjedde meg. Han forlot meg til fordel til ei venninne av meg som verken hadde førerkort, eller fast jobb til tross for bikkende alder over i 40 årene. Han fikk ikke analsex av meg. Det fikk han av henne!! Så da var vel valget hans lett. Pule ei stygg dame som  lett underdanner seg for å få ha en mann. Enn lille meg som ikke ønsket å utsette rompehullet for seksuelle tjenester. I dag flere år etter ser de fortsatt ikke lykkelig ut. Jeg snakker aldri med noen av de. Men godter meg innvendig over at det kansje ikke ble så perfekt likevel? Vet han er veldig dominerende og vanskelig å eve med. Han er sjefen! Men sånn er det når det er viktigere med et flott hus og status enn å være lykkelig og glad. Jeg lykkelig i dag. Kjempeglad for å være kvitt både eksen og tidligere falsk venninne. Sånn går det når man går bak ryggen på venner. Det straffer seg som vanlig på et tidspunkt.

Anonymkode: 60d8e...ebb

Godt at du er lykkelig :) Det er jeg også uten eksen. Merkelig hvordan en mann kan gjøre noe slikt. Men i ditt tilfelle med ei venninne!? 😮 Det er ikke ok.

 

 

Anonymkode: e0fef...304

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Godt at du er lykkelig :) Det er jeg også uten eksen. Merkelig hvordan en mann kan gjøre noe slikt. Men i ditt tilfelle med ei venninne!? 😮 Det er ikke ok.

 

 

Anonymkode: e0fef...304

Nei det var ikke og er ikke greit at venninner gjør sånn. Ser hun ofte tusler alene når han er på jobb. Så venninner vokser nok ikke på trær lengre. Å en ting til. Eksen tåler ikke at jeg er lykkelig. Men det gir jeg blaffen i. Er analsex så viktig for han så får han bare holde ut med stygg dame.

Anonymkode: 60d8e...ebb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 12.5.2019 den 19.07, AnonymBruker skrev:

ok, men dere snakket aldri sammen eller? fordi ingen drar uten at det har vært noe i mellom? hvordan kommuniserte du etter det med han? fikk ingen forklaring? dere giftet dere engang, og hvor lenge var dere gift? 

Anonymkode: 34d9e...768

Jeg tror dessverre ikke at det er så enkelt. Kjærligheten kan være komplisert. Det er jo mange eksempler på at man kan bli forelsket, til tross for at man har det greit i på hjemmebane. Problemet er at den som forelsker seg slutter ofte å snakke/ta opp problemer på hjemmebane. Forelskelsen gjør oss ofte blind og rusen av forelskelsen gjør at man tar dårlige valg. 

Hverdagen i familien med rutiner, stress og lite kjæreste-tid gjør at mange drømmer seg bort og savner det å bli begjært. Det gjør at mange faller for andre. Det betyr ikke at det bør være dårlig på hjemmebane, men rusen av forelskelsen gjør at man "roter til" livet sitt. 

Jeg tror at mange erkjenner etter en tid at det ikke var partneren som var selve problemet, men at man ble "lurt" av forelskelsen til å tro at gresset er grønnere på den andre siden.

Og dette handler ikke om kjønn. Her tror jeg både kvinner og menn er like gode/dårlige.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og ja, vakre kvinner kan få til hva som helst. Vi menn er helt maktesløse.

Anonymkode: 9928a...dc8

Det er helt tydelig. Litt oppmerksomhet og dere mister hodet helt. En ting er å bryte med partneren, men mange bryter til og med med egne barn. Jeg kan ikke forstå at det er mulig å miste hodet så fullstendig.

Anonymkode: 9a50d...9c3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Hartroa skrev:

Jeg tror dessverre ikke at det er så enkelt. Kjærligheten kan være komplisert. Det er jo mange eksempler på at man kan bli forelsket, til tross for at man har det greit i på hjemmebane. Problemet er at den som forelsker seg slutter ofte å snakke/ta opp problemer på hjemmebane. Forelskelsen gjør oss ofte blind og rusen av forelskelsen gjør at man tar dårlige valg. 

Hverdagen i familien med rutiner, stress og lite kjæreste-tid gjør at mange drømmer seg bort og savner det å bli begjært. Det gjør at mange faller for andre. Det betyr ikke at det bør være dårlig på hjemmebane, men rusen av forelskelsen gjør at man "roter til" livet sitt. 

Jeg tror at mange erkjenner etter en tid at det ikke var partneren som var selve problemet, men at man ble "lurt" av forelskelsen til å tro at gresset er grønnere på den andre siden.

Og dette handler ikke om kjønn. Her tror jeg både kvinner og menn er like gode/dårlige.

Dette var veldig godt skrevet! Mennesker tar dårlige valg på grunn av forelskelse, og det starter gjerne med at en slutter å snakke om problemer med partneren, men enten går til andre eller gjemmer hakk problemene i en rus av følelser som en ikke har utfordringer med. Man blir revet vekk fra å løse problemene og tror det er bedre å starte på nytt et annet sted. 

 

Anonymkode: e0fef...304

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...