Gå til innhold

Jeg har vært utro.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Beklager, men du får ikke noe sympati hos meg. Hadde det skjedd én gang i fylla så kunne jeg nok kanskje hatt mere sympati, men når du drar ut på date, og sover over flere ganger, da får du bare fortelle han det, eller dumpe han uten å fortelle det. Du elsker han jo åpenbart ikke, så mitt råd er å dumpe han.

Anonymkode: bdc74...100

Ja, han fortjener en som er bedre enn deg, Ts. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du er ikke forelsket i typen din. Slå opp. 2 ganger utro uten å si det til han, eller uten å avslutte. Da er du skamløs. Alderen din er ingen unnskyldning. 

Anonymkode: 40ec7...db4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde du hatt en sykdom, som hyperseksuell eller noe lignende kunne jeg ha forstått det. Men siden dette var flere tilfeller og du vil ut. Ikke fortell ham det, da du knekker ham. Fortell at alt skjedde for fort og at du kjenner dette ikke stemmer. Men da er det ingen vei tilbake. 

Anonymkode: b1da9...a14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eier du ikke skam?  Du gjør det en gang. Var bevist på det du gjorde, for å så gjøre det igjen kvelden etter selvom du viste det var feil. Da får du null respekt av meg. Gsng 2 var ikke et uhell, men bevist handling. Vi kvinner klarer å tenke med annet enn vaginaen vår..

Mitt råd er å fortelle hva du har gjort mot samboeren din. Trolig blir det slutt, men sånn er det når man er utro. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Josefine5

Men du er IKKE et dårlig menneske. Ikke hør på alle de som slenger dritt her inne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Josefine5 skrev:

Men du er IKKE et dårlig menneske. Ikke hør på alle de som slenger dritt her inne. 

Hvorfor ikke???

Anonymkode: c5ea4...1db

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dere er unge. Vær ærlig med kjæresten din og la han få muligheten til å finne seg noen som ikke behandler han som dritt. 

Anonymkode: d79f4...ea4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ryddet for personangrep, og svar til dette.

Raven Emerald, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må nesten fortelle det også si du angrer og var du  og full.

Anonymkode: 41c96...fab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 15.5.2019 den 12.09, AnonymBruker skrev:

Du må nesten fortelle det også si du angrer og var du  og full.

Anonymkode: 41c96...fab

Skyldfølelse ja... kanskje, men anger og skylde på fylla? Nei, ikke om jeg leser HI riktig. Om dette hadde skjedd en enkelt gang i fylla så ja, men dette var gjort flere ganger og med fullt overlegg. Hun hadde fantastisk god sex og var trist da hun måtte forlate han. Men enig med fab over her; si det og gi han valget om han vil tilgi og gi deg en sjanse til eller kaste deg ut. Jeg er ikke i tvil hva jeg ville gjort. Slik oppførsel hadde ikke vært forenelig med å være kjæreste med deg. Du gjorde et valg og må stå for det. Du skriver du takket ja til å møte han igjen for du følte du måtte. Hva slags piss er det? Selvsagt måtte du ikke. Du ville være sammen med han og det får du fortsatt være (inntil han ser hvilken dårlig person du er), men la kjæresten din få muligheten til å finne seg noen som elsker han, og bare han.

Endret av 911
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 8.08, Josefine5 skrev:

Men du er IKKE et dårlig menneske. Ikke hør på alle de som slenger dritt her inne. 

Kødder du? At man er utro betyr ikke nødvendigvis at man er et dårlig menneske, men når man gjentar det uten å ha vonde følelser og skylder på at man "føler at man må" så har man svikta. 

Anonymkode: 8cba3...d04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli sammen med den nye! 

Anonymkode: 73024...472

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS. Rykk tilbake til start. La samboer gå slik at han kan få finne kjærligheten. Så må du ta deg en grundig titt i speilet. For denne siden av deg er svært lite attraktiv.

Han du var utro med vil jo også sikkert ha problemer med å kunne stole på deg. Om han selv har samboer, vil jo du heller ikke kunne stole på ham. Så sånn går no dagan.

Endret av MortenMinstelønn
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Høres ikke ut som om du er klar for å bli samboer. Det er for øvrig alt for tidlig å flytte sammen etter bare 4 mnd, i alle fall når man er så ung. Du får fortelle kjæresten din hva du har gjort og flytte ut.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du må for all del ikke røre samboeren din før du har fått sjekket om du er fri for sykdommer. Det hadde toppet det hele hvis du hadde greid å smitte ham også med noe dritt du har samlet opp på bygda. 

Jeg har opplevd utroskap 2 ganger. Det å stole på hva ei dame måtte finne på å si, det kan jeg faktisk ikke gjøre før jeg får sjekket opp om det faktisk stemmer. Ikke alltid orker jeg å bruke energi på å få sjekket det heller og da forsvinner det stort sett ut det andre øret. 

For all del jeg skal ikke blande meg inn i hva du gjør eller ikke for det er du voksen nok til å forstå konsekvensen av selv, men noe lengre forhold hadde det ikke blitt om du var dama mi. Må tillegge at jeg hadde blitt ennda mere såret og lei meg om du hadde latet som ingenting og bare fortsatt vårt forhold. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slå opp og kom clean. 

Se for deg at en dag skal dere gifte dere, du ser han inn i øynene og med viten at du har vært utro. Kan du leve med dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 12.5.2019 den 15.20, AnonymBruker skrev:

Forholdet har ikke vært dårlig nei, bare bra mellom oss. Vi har vært sammen i 4 måneder og ble samboere for 3 uker siden. Han betyr mye, men så vet jeg ikke hvorfor jeg har lyst på denne mannen jeg møtte ute og.

TS :( 

Anonymkode: 9743e...3d8

Du er utro nesten med det samme du har blitt samboer? Jeg tror ikke du vil dette samboerskapet, jeg.

Og ingen tvinger deg. Det er helt greit å være singel, da ligger du med hvem du vil. 

Anonymkode: 463b4...f80

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor går du ut på byen når du er iforhold, er det for å flørte, (drikke?) og være utro ? Ikke rart at norske jenter får dårlig rykte og blir kalt horer...ikke alle er det, men slike som deg ødelegger rykte til oss andre. Synes at det er en skam i møte med utlendinger.

Anonymkode: 611bc...931

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Fortell kjæresten din at du har vært utro.

2.Fortell den du var utro med at du har/hadde kjæreste da dere lå sammen.

Da finner du ut hvor du står etterpå.

Lykke til!

Anonymkode: f476b...ede

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

1. Fortell kjæresten din at du har vært utro.

2.Fortell den du var utro med at du har/hadde kjæreste da dere lå sammen.

Da finner du ut hvor du står etterpå.

Lykke til!

Anonymkode: f476b...ede

For noen råd du kommer med. TS, se bort fra innlegget til ovennevnte, du gjør følgende

1) Hold tyst, ikke si noe til verken han du er i lag med, eller han du var utro med. 

2) Fortsett å ha deg. Med kjæresten og den andre. 

Det er slik vi andre voksne gjør det... 

Anonymkode: afc0e...298

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...