Gå til innhold

Jeg har vært utro.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Så natt til lørdag møtte jeg en kjekk man ute på byen. Vi kom fort i god prat og det var mye flørting mellom oss to.. Satt tett sammen og koste oss skikkelig. Så stengte det og vi dro hjem til han. Trenger ikke å gå inn på noe mer der fordi dere skjønner hva som skjedde. Våknet opp til melding fra typen og han spør hvor jeg er. Så må jeg lyve og si jeg er hos en venn... Fikk en liten klump i magen av dårlig samvittighet. Så jeg dro av gårde og se jeg hadde planer i dag til han jeg hooket opp med.. 

Senere på dagen sender han jeg hooket meg melding og spør om jeg blir med ut i kveld med han. Jeg takket ja fordi jeg følte jeg måtte. Samme igjen som sist. Flørting, kyssing og drar hjem og har sex sammen og bader i badekaret sammen. Så i dag da jeg våknet ble jeg der lenge og sexen var så herlig, men måtte dra til slutt og synes det var trist..

Men nå sitter jeg her og føler mye skam og skyldfølelse over det jeg har gjort. Typen min er jo verdens snilleste mot meg og at jeg kunne gjøre dette skjønner jeg ikke. Nå aner jeg ikke. Tror ikke jeg klarer å bære på den samvittigheten jeg har for kjæresten min nå.. Vi er 21 år gamle. 

 

Anonymkode: 9743e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Så natt til lørdag møtte jeg en kjekk mann* ute på byen. Vi kom fort i god prat og det var mye flørting mellom oss to.. Satt tett sammen og koste oss skikkelig. Så stengte det og vi dro hjem til han. Trenger ikke å gå inn på noe mer der fordi dere skjønner hva som skjedde. Våknet opp til melding fra typen og han spør hvor jeg er. Så må jeg lyve og si jeg er hos en venn... Fikk en liten klump i magen av dårlig samvittighet. Så jeg dro av gårde og se jeg hadde planer i dag til han jeg hooket opp med.. 

Senere på dagen sender han jeg hooket meg melding og spør om jeg blir med ut i kveld med han. Jeg takket ja fordi jeg følte jeg måtte. Samme igjen som sist. Flørting, kyssing og drar hjem og har sex sammen og bader i badekaret sammen. Så i dag da jeg våknet ble jeg der lenge og sexen var så herlig, men måtte dra til slutt og synes det var trist..

Men nå sitter jeg her og føler mye skam og skyldfølelse over det jeg har gjort. Typen min er jo verdens snilleste mot meg og at jeg kunne gjøre dette skjønner jeg ikke. Nå aner jeg ikke. Tror ikke jeg klarer å bære på den samvittigheten jeg har for kjæresten min nå.. Vi er 21 år gamle. 

 

Anonymkode: 9743e...3d8

 

Anonymkode: 9743e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forholdet til kjæresten din vært dårlig i det siste? Om denne mannen hadde tatt kontakt igjen, ville du atter en gang ligget med han, eller er du der at du innser at kjæresten din betyr alt for deg?

Anonymkode: 73634...ae8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har forholdet til kjæresten din vært dårlig i det siste? Om denne mannen hadde tatt kontakt igjen, ville du atter en gang ligget med han, eller er du der at du innser at kjæresten din betyr alt for deg?

Anonymkode: 73634...ae8

Forholdet har ikke vært dårlig nei, bare bra mellom oss. Vi har vært sammen i 4 måneder og ble samboere for 3 uker siden. Han betyr mye, men så vet jeg ikke hvorfor jeg har lyst på denne mannen jeg møtte ute og.

 

TS :( 

Anonymkode: 9743e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Forholdet har ikke vært dårlig nei, bare bra mellom oss. Vi har vært sammen i 4 måneder og ble samboere for 3 uker siden. Han betyr mye, men så vet jeg ikke hvorfor jeg har lyst på denne mannen jeg møtte ute og.

 

TS :( 

Anonymkode: 9743e...3d8

Tror det kan ha noe med spenningen å gjøre, du er veldig ung, og jeg har vært der selv... Men om forholdet er bra, forstår jeg ikke hvorfor du har det behovet. Eneste jeg kan se er at du faktisk er tiltrukket av denne mannen, og det er jo et faresignal på at forholdet du er i nå ikke er riktig for deg. 

Hvordan er du sammen med han du hooker med? Er det noe følelser i det, eller handler det bare om spenning?

Anonymkode: 73634...ae8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva hadde du sagt hvis det var venninnen din som fortalte dette til deg. Hva hadde ditt råd vært til henne?

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror det kan ha noe med spenningen å gjøre, du er veldig ung, og jeg har vært der selv... Men om forholdet er bra, forstår jeg ikke hvorfor du har det behovet. Eneste jeg kan se er at du faktisk er tiltrukket av denne mannen, og det er jo et faresignal på at forholdet du er i nå ikke er riktig for deg. 

Hvordan er du sammen med han du hooker med? Er det noe følelser i det, eller handler det bare om spenning?

Anonymkode: 73634...ae8

Det er vanskelig å si. Han er og ser kjekkere ut enn typen min sånn utseendemessig. Føler jeg likte han godt og vi klikket for også seksuelt. Men han jeg hooket med aner ikke at jeg har kjæreste.... Vet ikke hva unnskyldning jeg skal bruke når han spør meg igjen om å møtes.... Han spurte om jeg var ledig neste uke og

 

TS

Anonymkode: 9743e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si. Han er og ser kjekkere ut enn typen min sånn utseendemessig. Føler jeg likte han godt og vi klikket for også seksuelt. Men han jeg hooket med aner ikke at jeg har kjæreste.... Vet ikke hva unnskyldning jeg skal bruke når han spør meg igjen om å møtes.... Han spurte om jeg var ledig neste uke og

 

TS

Anonymkode: 9743e...3d8

Om du ønsker å være med han her, ville jeg anbefalt deg å gjøre det slutt med kjæresten din. Det er sånn sett det eneste riktige om du er såpass tiltrukket av denne karen og kunne tenke deg å fortsette med han.

Anonymkode: 73634...ae8

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vært sammen i 4 måneder, og du er allerede utro? Da er ikke forholdet deres liv laget. 

Dere er unge, så det forteller egentlig bare at du ikke er klar for å slå deg til ro. Du har 3 alternativer her.

1) Fortelle han, så lar du hva som skjer videre være opp til han.

2) Ikke fortelle han, og fortsette forholdet.

3) Slå opp med han, men la være å fortelle om utroskapen. (skal du gå ifra han, er det faktisk ikke vits å la han ha det mer vondt enn bruddet. Evt kan det være greit å fortelle også, kanskje han kommer seg fortere. Kanskje han dog blir bitter fordi du tok det valget om å gå.)

For meg virker det som dere ble seriøse alt for kjapt, og du har behov for spenningen. Mao du var ikke klar for et samboerliv så kjapt.

Uansett; sannheten kommer alltid frem (dessverre), og da er det bedre at det kommer fra deg en noen andre. Jeg fikk vite om noe det samme av en bekjent av meg, som ikke kjenner fyren som misbrukte tilliten min, men fordi folk snakker. Verden ER liten. 

Synes dog du skal bære den skyldfølelsen med GOD grunn. Tillitsbrudd er noe av det verste man kan gjøre mot noen. Ingenting er mer vondt enn å bære på falsk tillit. (Sett bort ifra de andre åpenbare tingene.).

  • Liker 26
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er vanskelig å si. Han er og ser kjekkere ut enn typen min sånn utseendemessig. Føler jeg likte han godt og vi klikket for også seksuelt. Men han jeg hooket med aner ikke at jeg har kjæreste.... Vet ikke hva unnskyldning jeg skal bruke når han spør meg igjen om å møtes.... Han spurte om jeg var ledig neste uke og

 

TS

Anonymkode: 9743e...3d8

Utséende er ikke alt. VIL du møte han? Du vil jo helt klart det. Ellers hadde du bare blokkert han. Iallfall om du vil jobbe med forholdet du alt er i. Du må faktisk være så selvstendig å ta et valg her, basert på hva du vil.

Synes faktisk ikke du skal fortsette forholdet med kjæresten din, uten å fortelle han det du har gjort. Og det forholdet er mest sannsynlig allerede ødelagt nå. Du kan ikke skylde på én feil i fylla. Du var jo edru (så og si iallfall.), da du takket ja til å fortsette med han på lørdagen. Da er det et valg man selv velger uten påvirkning av noe annet. (For å være klar; NEI! Jeg synes aldri alkohol er en unnskyldning uansett når det gjelder slike ting. Man har faktisk fremdeles litt vett. Men andre mer uskyldige ting, ja, det kan unnskyldes litt.)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Forholdet har ikke vært dårlig nei, bare bra mellom oss. Vi har vært sammen i 4 måneder og ble samboere for 3 uker siden. Han betyr mye, men så vet jeg ikke hvorfor jeg har lyst på denne mannen jeg møtte ute og.

 

TS :( 

Anonymkode: 9743e...3d8

Du er nok ikke klar for ett forhold enda. Det er helt greit. Det som ikke er greit er å føre noen bak lyset på den måten. Synes du bør gjøre det slutt med typen din. Da er du fri og frank til å rase fra deg. Ikke vær en slik kiip person som skal ha pose og sekk og sårer folk. Det angrer du bare på når du blir så gammel som meg. 

Anonymkode: ea082...f1c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du virkelig hadde vær glad i typen din, hadde du aldri gjort det der. Gjør det slutt, for han fortjener bedre. 

Anonymkode: 7614b...b23

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes uansett du bør fortelle han det. Tenk om han får vite fra noen andre? Enn kan aldri vite. Som regel kommer sannheten frem

Men du må ta et valg. Kan ikke ha begge. Vil du ha han du møtte på byen, så må du gå fra kjæresten din. Vil du fortsatt være med kjæresten, så kutter du all kontakt med han andre. Vet han i det hele tatt du har kjæreste??

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

44 minutter siden, AnonymBruker said:

Så natt til lørdag møtte jeg en kjekk man ute på byen. Vi kom fort i god prat og det var mye flørting mellom oss to.. Satt tett sammen og koste oss skikkelig. Så stengte det og vi dro hjem til han. Trenger ikke å gå inn på noe mer der fordi dere skjønner hva som skjedde. Våknet opp til melding fra typen og han spør hvor jeg er. Så må jeg lyve og si jeg er hos en venn... Fikk en liten klump i magen av dårlig samvittighet. Så jeg dro av gårde og se jeg hadde planer i dag til han jeg hooket opp med.. 

Senere på dagen sender han jeg hooket meg melding og spør om jeg blir med ut i kveld med han. Jeg takket ja fordi jeg følte jeg måtte. Samme igjen som sist. Flørting, kyssing og drar hjem og har sex sammen og bader i badekaret sammen. Så i dag da jeg våknet ble jeg der lenge og sexen var så herlig, men måtte dra til slutt og synes det var trist..

Men nå sitter jeg her og føler mye skam og skyldfølelse over det jeg har gjort. Typen min er jo verdens snilleste mot meg og at jeg kunne gjøre dette skjønner jeg ikke. Nå aner jeg ikke. Tror ikke jeg klarer å bære på den samvittigheten jeg har for kjæresten min nå.. Vi er 21 år gamle. 

 

Anonymkode: 9743e...3d8

Merkeligste rettferdiggjøringen på utroskap jeg har sett.

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er 21 år, og allerede utro? Du vet at folk flest aldri vil klare å stole på deg etter dette?

Håper du klarer å skjule dette fra dine fremtidige kjærester. Lykke til i livet.

Anonymkode: 968e2...2ea

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du er bare 21, og aaalfor tidlig å flytte sammen.  Lev livet å knull i fra deg først.

Anonymkode: 8f155...1db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Katten.2.0 skrev:

Merkeligste rettferdiggjøringen på utroskap jeg har sett.

Rettferdiggjør ikke

Ts

Anonymkode: 9743e...3d8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 år. Du er voksen. Ta tak i dette som en voksen person og fortell det til kjæresten din. Ingen oppegående mennesker har samvittighet til å dvele ved noe sånt livet ut. 

Han blir holdt for narr!

Anonymkode: f3d7e...ea5

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst, TS. Skam deg. Du og kjæresten har hatt det fint, det er et nytt forhold, og du presterer å bli med en fyr du møtte på byen hjem, ligge med ham, sove over, dra hjem, og så dra på date med fyren du var utro med. Kjæresten din fortjener så utrolig mye bedre. 

Oppfør deg som det voksne mennesket du er, si fra til kjæresten din, og ta konsekvensene. Du bør forresten også gi beskjed til han du lå med, det er ikke sikkert at han syns det er greit å være medskyldig i utroskap. Jeg har selv opplevd at en fyr brukte meg for å gi dama en grunn til å dumpe ham, og hadde jeg visst at han var i et forhold da vi begynte å flørte hadde jeg avsluttet ting med ham med engang og kunne spart meg selv for mye smerte. 

Anonymkode: 3cc91...5ff

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...