Gå til innhold

Er menn også usikre på seg selv i begynnelsen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ja... da jeg var 17-18. Nå, nei. Menn som er aktive på markedet får en drøss med avvisninger, og blir herdet.

Noen få menn får få avvisninger men da er løypa ofte kort til å bli selvsentrisk og av og til narsisistiske.

Anonymkode: f0251...30d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 10.5.2019 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Av noe som kan bli noe? Eller er det typisk dame? 

Anonymkode: a141d...43b

Nei. Man blir usikker uansett kjønn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 9.57, AnonymBruker skrev:

På hvilken måte er dere usikre? 

Anonymkode: 9f9cc...bf8

Man vil at bakken skal åpne seg så man kan forsvinne ned i et svart hull, hvis hun sier nei.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner liker ikke usikre menn. Dersom de skulle ha noe usikkerhet i seg så gjelder det å skjule de det med alt de har. Blir de avslørt, blir de dumpet.

Anonymkode: 23940...673

Jeg liker litt usikre menn, så lenge de ikke blir altfor needy og har et veldig usunt bekreftelsesbehov. Får omsorg for dem. Blir faktisk mer utrygg selv om noen er FOR selvsikre.

Anonymkode: ff395...24f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn kan selvsagt bli usikre, jeg har vel nesten til gode å møte noen som ikke blir det, og jeg går etter selvsikre typer. 

Jeg er en type person som lett gjør menn usikre, dette er jeg bevisst på og prøver derfor alltid å gjøre meg selv litt sårbar og være åpen om mine følelser, ta initiativ til sex, kos og egentlig være den første som legger meg åpen for potensiell avvisning hele tiden. Likevel opplever jeg at menn alltid blir usikre.

Og jeg blir usikker av og til, men det er ikke fordi jeg er kvinne. Snarere tvert imot, jeg anser det som en fordel i dating, det er veldig lett for meg å få hvem jeg vil og holde på dem imens mannfolk blir oftere avvist. Men alle kan bli usikre, særlig i starten av datingfasen når man ikke kjenner hverandre eller vet helt hvor den andre står.

Anonymkode: 49575...205

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 0.15, Duftavsommerregn skrev:

Ha ha ha ja! Så vanvittig. Jeg er nok en over gjennomsnittlig modig mann, gjør mye rart uten frykt.Men det å date en ny  dame som man aldri før har truffet? Ha ha ha ...Gå "veiklarering" i Afghanistan er mer behagelig :) Men man viser det aldri! Usikker, nervøs kall det hva man vil :) Mye lettere å sitte i en bar og ta et par øl, og prate med mange forskjellige personer. Men det kan fort bli  mange timer der før man treffer den rette :)  

Var dette rettet mot meg? Veldig mange ord. Hva prøver du å si?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.5.2019 den 18.34, SM30 skrev:

Nei? Jeg er faktisk aldri nervøs før en date, fordi jeg ikke føler jeg må prestere noe annet enn å faktisk være meg selv. Jeg ser etter en dame som passer meg, så får det være hennes jobb å se om jeg passer henne... 

Dette har jo med selvtillit å gjøre? 

Typ:

Ja den er stor nok (ingen har klagd)

Stort sett, med mindre man er dritings og ingen damer sutrer over det, man har da andre lemmer enn den mellom bena

Ikke et personlig problem men enkelte har sikkert det? «1-minute men»

tja, kroppshår og mage tror jeg få menn bryr seg om? 

Du misforstår meg. Poenget er at menn er forskjellige på det punktet, akkurat som kvinner. Menn kan være usikre og sikre før dater, altså på samme vis som kvinner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...