Gå til innhold

Samboer som følger damer på Instagram..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg holder på å avslutte forholdet med mannen min pga det samme. Han følger en drøss med damer han ikke kjenner som kun har kroppsbilder på profilene sine. Jeg har tatt det opp gjentatte ganger, så sletter han noen men aldri alle. Jeg gidder ikke være en kontrollerende dame lenger men det går på selvtilliten løs når han i tillegg aldri er kjærlig. Forventer langt mer av en mann på 40 år. Gjør det i skjul i er minste, er så innmari pinlig om venner og familiemedlemmer seg hvem han følger. Virker ikke som han er redd for å miste meg og barna heller så det sier vel sitt om hans engasjement uansett.

Anonymkode: ae3a1...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg holder på å avslutte forholdet med mannen min pga det samme. Han følger en drøss med damer han ikke kjenner som kun har kroppsbilder på profilene sine. Jeg har tatt det opp gjentatte ganger, så sletter han noen men aldri alle. Jeg gidder ikke være en kontrollerende dame lenger men det går på selvtilliten løs når han i tillegg aldri er kjærlig. Forventer langt mer av en mann på 40 år. Gjør det i skjul i er minste, er så innmari pinlig om venner og familiemedlemmer seg hvem han følger. Virker ikke som han er redd for å miste meg og barna heller så det sier vel sitt om hans engasjement uansett.

Anonymkode: ae3a1...a51

Ja ikke sant.. Huff, vanskelig situasjon. Kjenner jeg får en veldig blandet følelse på hele forholdet nå. Jeg får gi han en sjanse til ordne opp, men hater å ta opp slike ting. Ender bare i masse tårer og helvette. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Enig med ham i det, det ser helt jævlig ut.

Anonymkode: eec82...8fb

Vet det ikke ser bra ut, men jeg går kun sånn når jeg er hjemme/inne fordi det et praktisk. Hater at buksa sklir opp og det blir kaldt på anklene. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

HVORFOR er dere damer sammen med sånne grøthuer? 

Anonymkode: 12fba...e94

Tenkte AKKURAT det samme!

Her hadde det vært døra for lengst!

Anonymkode: f3b82...80e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes dette er dårlige tegn og jeg ville tenkt alarm og dratt. Passer ikke meg

Anonymkode: b0f5a...953

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenkte AKKURAT det samme!

Her hadde det vært døra for lengst!

Anonymkode: f3b82...80e

En kombinasjon av store ord i begynnelsen om hvordan forhold han ønsket, meg som er ganske naiv og har litt dårlig selvfølelse samt en tro på at partner tar hensyn og respekterer følelsene mine. Jeg har vel nå lært meg en gang for alle at jeg er håpløs på å velge menn.

Anonymkode: ae3a1...a51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler meg så jævlig dum nå. Vi kjøpte hus sammen for noen måneder siden, så han er jo seriøs? Om det ikke var kun pga økonomi.. Nesten så jeg har lyst til å lage fake snap-konto å se om han går i fella... 

Anonymkode: fc3c9...78d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg så jævlig dum nå. Vi kjøpte hus sammen for noen måneder siden, så han er jo seriøs? Om det ikke var kun pga økonomi.. Nesten så jeg har lyst til å lage fake snap-konto å se om han går i fella... 

Anonymkode: fc3c9...78d

Det hadde jeg gjort om jeg var deg. Om han gjør det, så trenger du hvertfall ikke lure lenger. At de kjøper hus, får barn med osv osv betyr slettes ikke at de har respekt eller ikke føler de kan gjøre hva de vil.

Anonymkode: ae3a1...a51

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ble sammen med min nåværende samboer for ca 6mnd siden. Oppdaget etter ett par måneder at han følger en god del damer på Instagram.

Anonymkode: fc3c9...78d

 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg så jævlig dum nå. Vi kjøpte hus sammen for noen måneder siden, så han er jo seriøs? Om det ikke var kun pga økonomi.. Nesten så jeg har lyst til å lage fake snap-konto å se om han går i fella... 

Anonymkode: fc3c9...78d

Oi dette gikk fort! Dere har bare vært sammen i ca et halvt år, og kjøpte hus for noen måneder siden? Er han norsk?

Anonymkode: ff6d3...e0d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Oi dette gikk fort! Dere har bare vært sammen i ca et halvt år, og kjøpte hus for noen måneder siden? Er han norsk?

Anonymkode: ff6d3...e0d

Det gikk nok litt fort i svingene. Han er norsk ja.

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det gikk nok litt fort i svingene. Han er norsk ja.

Anonymkode: fc3c9...78d

Det er litt vanskelig å stille krav til oppførsel når man allerede har flyttet sammen og kjøpt hus. 

Anonymkode: f3b82...80e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Føler meg så jævlig dum nå. Vi kjøpte hus sammen for noen måneder siden, så han er jo seriøs? Om det ikke var kun pga økonomi.. Nesten så jeg har lyst til å lage fake snap-konto å se om han går i fella... 

Anonymkode: fc3c9...78d

Hva er vitsen med det? Du vet jo allerede at han ikke oppfører seg bra. Burde du ikke heller bruke tiden på å flytte ut?

Og IKKE flytte inn sammen med en ny mann, før du kjenner han.

Anonymkode: f3b82...80e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva er vitsen med det? Du vet jo allerede at han ikke oppfører seg bra. Burde du ikke heller bruke tiden på å flytte ut?

Og IKKE flytte inn sammen med en ny mann, før du kjenner han.

Anonymkode: f3b82...80e

Alt virket veldig bra og lovende. Det var ikke før etter en stund at jeg sjekket hvem han følger på Instagram, skulle gjort det tidligere. Ikke noe jeg får gjort så mye med nå. 

Han skal få en sjanse til for å rydde opp i Instagramen og fjerne snap-navnet fra profilen.. Det er kanskje barnslig og useriøst, men kommer til å gi han et ultimatum. Meg eller singellivet.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er litt vanskelig å stille krav til oppførsel når man allerede har flyttet sammen og kjøpt hus. 

Anonymkode: f3b82...80e

Mulig det.. At jeg er glad og har det bra bør telle mer enn å følge noen helt vanlige damer på sosiale medier.. Han har absolutt ingen grunn til å følge dem. Og han sier at han ikke bruker instagram så mye, da kan han iallefall rydde opp. 

Anonymkode: fc3c9...78d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er kanskje barnslig og useriøst, men kommer til å gi han et ultimatum. Meg eller singellivet.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Nei, det er helt riktig! 

Bedre med et sånt ultimatum, enn å drive og lage felle for han på snap. 

Anonymkode: f3b82...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjæresten min fulgte også mange mange jenter på instagram når vi ble kjærester og fortsatte med det i lang tid. Han fulgte svært få menn/gutter. Jeg sliter veldig med selvtillit og syntes det er ubehagelig og sitte ved siden av kjæresten når han blar gjennom instagram å eneste han ser på en andre pene jenter. Etter hvert tok jeg dette opp med han å snakket om hvordan jeg følte det. Jeg fortalte også at jeg så ikke helt grunnen til at han skulle sitte å se på bilder av andre jenter som han ikke engang kjente. Etter en stund gikk han gjennom dem han fulgte å sluttet å følge de han ikke kjente eller hadde noe relasjon til. Jeg følte meg allerede litt bedre

Så klart han har jentevenner han følger, og det er helt greit fordi jeg har jo også guttevenner jeg følger. Men ser ikke grunnen til å følge en hau med mennesker man ikke kjenner, bare for å se på bildene demmes.  

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

58 minutter siden, FridaE skrev:

Kjæresten min fulgte også mange mange jenter på instagram når vi ble kjærester og fortsatte med det i lang tid. Han fulgte svært få menn/gutter. Jeg sliter veldig med selvtillit og syntes det er ubehagelig og sitte ved siden av kjæresten når han blar gjennom instagram å eneste han ser på en andre pene jenter. Etter hvert tok jeg dette opp med han å snakket om hvordan jeg følte det. Jeg fortalte også at jeg så ikke helt grunnen til at han skulle sitte å se på bilder av andre jenter som han ikke engang kjente. Etter en stund gikk han gjennom dem han fulgte å sluttet å følge de han ikke kjente eller hadde noe relasjon til. Jeg følte meg allerede litt bedre

Så klart han har jentevenner han følger, og det er helt greit fordi jeg har jo også guttevenner jeg følger. Men ser ikke grunnen til å følge en hau med mennesker man ikke kjenner, bare for å se på bildene demmes.  

Ja ikke sant. Skal ta en prat med han senere i dag. 

Anonymkode: fc3c9...78d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da er flesteparten griser. Mange som lyver og sier de aldri ser for at dama skal tro hun er den eneste. Menn er visuelle.

Å derimot STIRRE på andre når man går sammen med den man er sammen med, er MYE MER RESPEKTLØST enn å bare SE på noen bilder/video av noen damer han ALDRI kommer til å snakke med eller møte. 

Anonymkode: 12fba...e94

Mannfolk får da være visuelle på en diskre måte da! Finnes jo hjerneceller der inne i hodet på dem et sted, men gidder ikke bruke den greia man er født med engang, nemlig hjernen.
 

Anonymkode: af581...c47

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja ikke sant. Skal ta en prat med han senere i dag. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Spør også om han hadde likt om du skal drive å sikle etter kjekke menn i bokser på Instagram ? Er jo nok av kjekkaser som legger ut bilder. Om han babler at du er sjalu så si at dette ikke har noe med sjalusi og gjøre.Hadde nettet ikke eksistert ville det ikke vært mulig å se på en drøss av pene babes på nettet.

Anonymkode: af581...c47

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mener ikke være dømmende, men stussa litt på at du ble samboer med en mann du ble sammen med for 6 mnd siden? Hadde kanskje vært en idé å blitt kjent med man en først. Folk er som de er, og man kan jo ikke belage seg på å skulle forandre en mann. Han måtte isåfall ville det selv. 

Modenhet er en annen ting og det er ikke normalt at en på over 40 år oppfører seg slik, og en moralsk ryggrad er tydeligvis noe han mangler.

Det kan være lurt å begynne på tenke på hva slags verdier dere har i forholdet, og om det er noe du kan leve med. Kun du som kan ta ansvar for livet ditt og hva slags mennesker du vil omgås. Menn kommer i med både positive og negative sider, slik som oss damer, og da kan man ikke bare velge noe, men må takke seg med hele pakken, om du skjønner. 

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...