Gå til innhold

Samboer som følger damer på Instagram..


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det virkelig ikke.. Hvorfor er det så viktig for å kikke på disse jentene? Hadde jeg stalka lokale random mannfolk jeg ikke kjenner, på samme måte, bare fordi de hadde utseende med seg, så hadde jeg hatt null problem med å slette dem. Spesielt om det ble en greie utav det. 

Anonymkode: ff6d3...e0d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skjønner det virkelig ikke.. Hvorfor er det så viktig for å kikke på disse jentene? Hadde jeg stalka lokale random mannfolk jeg ikke kjenner, på samme måte, bare fordi de hadde utseende med seg, så hadde jeg hatt null problem med å slette dem. Spesielt om det ble en greie utav det. 

Anonymkode: ff6d3...e0d

Fordi det er et maktgrep. Han vet nå at han har taket på ts, og da vil han ikke gi det bort og bli en såkalt tøffel. I stedet blir det hun som jenker seg og lærer seg å adlyde. Med mindre hun da blir sint og sier at nok er nok. 

Som jeg mener hun bør gjøre. Det er ikke grei kjæresteoppførsel å holde på som han gjør.

Anonymkode: f3b82...80e

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Nok et tråd om dette emnet, men må bare få luftet noen tanker. 

Ble sammen med min nåværende samboer for ca 6mnd siden. Oppdaget etter ett par måneder at han følger en god del damer på Instagram. Ser bort i fra offentlige personer/kjendiser.

Jag har aldri vært sjalu i tidligere forhold, men akkurat dette gjorde meg irritert og såret. Skjønner ikke hvorfor han har behov for å følge alle disse damene.. Synes bare det er litt barnslig og litt respektløst av en mann på over 40.. 

Selv er jeg en sporty gutte-jente (jobber i ett mannsdominert yrke) som ikke har behov for å pynte meg og se striglet ut til en hver tid. Er redd han synes jeg er for lite "damete". Skal sies at han har kommentert stilen og klær mine en del.. Noe som også er litt sårende.

Har selfølgelig tatt opp dette med han, at jeg ikke synes noe om at følger disse damene, han har slettet noen, men ikke alle. Helt ok hvis det er venninner og folk han kjenner. Han sier selv han ikke kjenner noen av de. I tillegg har han link til snap-kontoen i beskrivelsen på Instagram. 

Han har en tendens til å kike/stirre på damer på butikken og damer vi kjører forbi gjennom byen og møter når vi går tur. Skjønner ikke greia.. 

Overreagerer jeg eller hva? 

Anonymkode: fc3c9...78d

Dårlig gjort rett og slett. 

Anonymkode: 2be19...10e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.5.2019 den 15.34, AnonymBruker skrev:

Du får masse støtte her ts. Jeg fikk pryl og ble kalt gal og sjalu her inne på forumet av samme sak. Merkelig... 

Anonymkode: be014...f5e

Hva har du ment før da? At det er greit siden du kanskje er mann?!??

Anonymkode: 2be19...10e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hva har du ment før da? At det er greit siden du kanskje er mann?!??

Anonymkode: 2be19...10e

Ikke ødelegg tråden med kjønnshat nå da.

Anonymkode: f3b82...80e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

TS her. Oppdatering:

I går når han var på jobb klarte jeg ikke vente mer. Feiga ut å sendte han en melding om han ikke kunne rydde opp på Instagram-kontoen. Skrev at dette hadde plaget meg en stund, og han spurte meg dagen før om det var noe som plaget meg, men klarte ikke å si noe.. 

Fill til svar at han ikke hadde tenkt over det og han skulle fikse det. Flott tenkte jeg. Så lenhe det varte.. 

Sjekka kontoen hans på nytt i dag, ingen endringer. Kommenterte det i kveld hvorfor han ikke hadde ordnet det slik han sa han skulle gjøre. 

Han svarer da med at han ikke er inne på kontoen til disse damene og lurte på hva som var så galt egentlig. Han skulle vist hå igjennom min konto også. Jeg har alt på det rene så vær så god.. 

Trodde situasjonen hadde løst seg på en grei måte, det hadde den ikke. Kjente tårene presset på når vi begynte å diskutere, reiste meg og gikk på badet. Han sitter fortsatt i stua og jeg ligger jævlig fortvila og lei meg i senga.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

TS her. Det ble en liten diskusjon i natt.. Han hadde begynt å følge alle disse damene fordi han ville bli kjent med dem når han var singel og det er jo helt greit. Det satt langt inne, men han innrømte det til slutt. Og han ble svar skyldig når jeg spurte om han fortsatt hadde et stort behov for å bli kjent med de nå.. Han har nå sluttet å følge ca 90 (!!) kontoer på Instagram.

Kjenner jeg blir kvalm og uvel bare av tanken.. Fortsatt dårlig stemning mellom oss, ønsker at han i det minste kunne si unnskyld eller noe.. Foreløpig har jeg ikke snakket til han i dag. Ønsker at han forstår at slik oppførsel ikke er greit i et forhold.

Uansett, takk for alle tilbakemeldingene og rådene! ❤️

Anonymkode: fc3c9...78d

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 11.5.2019 den 0.18, AnonymBruker skrev:

Fordi det er et maktgrep. Han vet nå at han har taket på ts, og da vil han ikke gi det bort og bli en såkalt tøffel. I stedet blir det hun som jenker seg og lærer seg å adlyde. Med mindre hun da blir sint og sier at nok er nok. 

Som jeg mener hun bør gjøre. Det er ikke grei kjæresteoppførsel å holde på som han gjør.

Anonymkode: f3b82...80e

Vel, etter mitt syn er det jo hun som er tøffelen  som blir tråkket på og til slutt lar seg tråkke på, alt for å tekkes han og gjøre han fornøyd med han vel vitende om maniulperingen han driver med.  

Anonymkode: be014...f5e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.5.2019 den 21.58, AnonymBruker skrev:

TS her. Det ble en liten diskusjon i natt.. Han hadde begynt å følge alle disse damene fordi han ville bli kjent med dem når han var singel og det er jo helt greit. Det satt langt inne, men han innrømte det til slutt. Og han ble svar skyldig når jeg spurte om han fortsatt hadde et stort behov for å bli kjent med de nå.. Han har nå sluttet å følge ca 90 (!!) kontoer på Instagram.

Kjenner jeg blir kvalm og uvel bare av tanken.. Fortsatt dårlig stemning mellom oss, ønsker at han i det minste kunne si unnskyld eller noe.. Foreløpig har jeg ikke snakket til han i dag. Ønsker at han forstår at slik oppførsel ikke er greit i et forhold.

Uansett, takk for alle tilbakemeldingene og rådene! ❤️

Anonymkode: fc3c9...78d

Ikke slutt å stå opp for deg selv. Vis han hvor skapet skal stå, og bli stående. Hvis ikke kan han ryke og reise. Du trenger ikke en dott i livet ditt, husk det. 

Anonymkode: be014...f5e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 20.25, AnonymBruker skrev:

Ja han stirrer såpass at det er ubehagelig å gå i matbutikken å handle. 

Jeg er en jente som bruker lite/sjeldent sminke, ikke løsvipper, neglelakk osv. Stilen min er typ Bergans/Fjellräven bukse med fleecegenser/jakke eller collegegenser. Hjemme går jeg i joggebukse med sokkene over buksa. Pynter meg selvfølgelig når jeg skal på kafé og besøk. 

Han kommenter ofte at han synes det er såå fælt med buksa nedi sokkene, jeg for min del synes det er praktisk. Og jeg går akkurat slik jeg vil i mitt eget hus. Han har sagt at det plager han litt at jeg ikke bryr meg om hva andre tenker om klærne/stilen min. Har sagt klart i fra om at jeg ikke bryr meg om hva andre tenker om meg og hvordan jeg går kledt. Jeg er et aktivt friluftsmenneske og stilen er deretter.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Jeg skjønner at det er stilen din, og det er ikke noe galt med det i det hele tatt. Men jeg synes også det er viktig å høre på partnerens ønsker i blant. Da mener jeg ikke å skifte klesstil, men høre hva partneren liker og kanskje ha en dag i mnd hvor du pynter deg litt ekstra for han :)  

her i gården så sier jeg klart i fra om det er noe typen min går i som jeg synes ser helt grufullt ut. Da skifter han. 😂 heldigvis skjer det veldig sjeldent. 

Anonymkode: 2211e...a51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Oppdatering: Det endte med brudd og sommeren skal brukes til å flytte! Situasjonen eskalerte og et mer ubrukelig mannfolk skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: fc3c9...78d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ikke bra ut. Når jeg og min kjæreste ble sammen for 5 år siden, satte vi oss ned og rydda opp i sosiale medier. Slettet folk vi ikke har kontakt med fra fb, slettet følgere og sluttet å følge upassende folk på insta (folk vi har datet, flørtet med osv) og vi har kun de nærmeste på Snap. Jeg kunne ikke hatt det annerledes. Man kan ikke kontrollere hva den andre gjør og ser på, på sosiale medier, men å følge halvnakne damer osv bare for å se, er unødvendig. Prioriter forholdet, liksom. Og husk at andre ser hvem han følger og liker også..

Anonymkode: 31de5...ae8

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: Det endte med brudd og sommeren skal brukes til å flytte! Situasjonen eskalerte og et mer ubrukelig mannfolk skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Kan jeg spørre hvordan det eskalerte? 

Anonymkode: ff6d3...e0d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Høres ikke bra ut. Når jeg og min kjæreste ble sammen for 5 år siden, satte vi oss ned og rydda opp i sosiale medier. Slettet folk vi ikke har kontakt med fra fb, slettet følgere og sluttet å følge upassende folk på insta (folk vi har datet, flørtet med osv) og vi har kun de nærmeste på Snap. Jeg kunne ikke hatt det annerledes. Man kan ikke kontrollere hva den andre gjør og ser på, på sosiale medier, men å følge halvnakne damer osv bare for å se, er unødvendig. Prioriter forholdet, liksom. Og husk at andre ser hvem han følger og liker også..

Anonymkode: 31de5...ae8

Det hørtes meget fornuftig ut! 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Kan jeg spørre hvordan det eskalerte? 

Anonymkode: ff6d3...e0d

Den kvelden vi kranglet ble jeg selfølgelig veldig lei meg. Lå i senga i gråt i mange timer. Når han kom å la seg sa han bare god natt.. Jeg ønsket å prate og ordne opp. Da fikk jeg til svar at han hadde hatt nok drama i livet sitt og god natt. Så snudde han ryggen til. Da svartnet det for meg.. Var klar over at han hadde et turbulent forhold med eksen, men forventet ikke at han skulle bruke det mot meg hvis du skjønner. Dette er bare en liten av det som har skjedd.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den kvelden vi kranglet ble jeg selfølgelig veldig lei meg. Lå i senga i gråt i mange timer. Når han kom å la seg sa han bare god natt.. Jeg ønsket å prate og ordne opp. Da fikk jeg til svar at han hadde hatt nok drama i livet sitt og god natt. Så snudde han ryggen til. Da svartnet det for meg.. Var klar over at han hadde et turbulent forhold med eksen, men forventet ikke at han skulle bruke det mot meg hvis du skjønner. Dette er bare en liten av det som har skjedd.. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Så kaldt.. Kanskje det nettopp var lignende grunner til at forholdet med eksen var så turbulent. Tror det er bra for din del at forholdet er over. 

Anonymkode: ff6d3...e0d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 19.46, AnonymBruker skrev:

Hva slags damer er det han følger? Er de fra nærmiljøet?

Kjæresten min følgte masse rumpejenter og likte alt av sånne bilder i feeden. Det hjalp ikke at han i tillegg drev og maste om at jeg burde bli mer som de jentene, og plukka på feilene mine.. Selvtilliten er ikke lenger det den var..

Ser han fine jenter når vi er ute er det ikke et spørsmål om han kommer til å se, han snur seg til og med etter dem, og det er ingen tvil om at de får med seg at han glor.. Gruer meg til sommervarmen kommer..😅 

Har du inntrykk av at han snapper masse random damer også? 

Anonymkode: ff6d3...e0d

Og denne idioten er du fortsatt sammen med?...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skjønner meg ikke på dere jeg ass. Dere godtar det jo når det blir i forholdet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.5.2019 den 16.05, AnonymBruker skrev:

Nok et tråd om dette emnet, men må bare få luftet noen tanker. 

Ble sammen med min nåværende samboer for ca 6mnd siden. Oppdaget etter ett par måneder at han følger en god del damer på Instagram. Ser bort i fra offentlige personer/kjendiser.

Jag har aldri vært sjalu i tidligere forhold, men akkurat dette gjorde meg irritert og såret. Skjønner ikke hvorfor han har behov for å følge alle disse damene.. Synes bare det er litt barnslig og litt respektløst av en mann på over 40.. 

Selv er jeg en sporty gutte-jente (jobber i ett mannsdominert yrke) som ikke har behov for å pynte meg og se striglet ut til en hver tid. Er redd han synes jeg er for lite "damete". Skal sies at han har kommentert stilen og klær mine en del.. Noe som også er litt sårende.

Har selfølgelig tatt opp dette med han, at jeg ikke synes noe om at følger disse damene, han har slettet noen, men ikke alle. Helt ok hvis det er venninner og folk han kjenner. Han sier selv han ikke kjenner noen av de. I tillegg har han link til snap-kontoen i beskrivelsen på Instagram. 

Han har en tendens til å kike/stirre på damer på butikken og damer vi kjører forbi gjennom byen og møter når vi går tur. Skjønner ikke greia.. 

Overreagerer jeg eller hva? 

Anonymkode: fc3c9...78d

Det gjør jeg selv, og feks musikkvideoer på youtube osv. Ser ikke feilen. Altså man blir jo ikke blind når man går inn i et forhold. Ville følt meg fanget om jeg ikke kunne syns andre enn min partner er fin. Og jeg er i 30 årene, men folk er forskjellige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Oppdatering: Det endte med brudd og sommeren skal brukes til å flytte! Situasjonen eskalerte og et mer ubrukelig mannfolk skal man lete lenge etter. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Høres ut som det smarteste du har gjort i år!

Anonymkode: a311c...1d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Trikken skrev:

Det gjør jeg selv, og feks musikkvideoer på youtube osv. Ser ikke feilen. Altså man blir jo ikke blind når man går inn i et forhold. Ville følt meg fanget om jeg ikke kunne syns andre enn min partner er fin. Og jeg er i 30 årene, men folk er forskjellige.

Videoer på YouTube, kjendiser, modeller, venninner og offentlige personer gjør meg ingenting. Men når den personen du er sammen med følger en haug med jenter som bor i samme by, som er yngre og penere/mer attraktiv og som han i tillegg ikke kjenner, da synes jeg bare ikke det er greit! Fikk meg til å ikke føle meg bra nok. 

Anonymkode: fc3c9...78d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...