Gå til innhold

Den første personen på Mars blir en kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

8 minutter siden, slask skrev:

"Morsomme" bilder, hvor det skal forestille at de er i vektløs tilstand, og derfor stiver de opp håret kunstig.
Hint: De er naturligvis ikke i vektløs tilstand. Det hele er juks som man ikke skal rotere mange hjerneceller for å komme på...

Du er ikke særlig oppegående ser jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 29.5.2019 den 13.52, Aragorn ll Elessar skrev:

Du er ikke særlig oppegående ser jeg

Har han noen gang vært det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Lutetium 71 skrev:

Har han noen gang vært det?

 

15 minutter siden, slask skrev:

Men NASA som "var på månen" i 1969+ +, gjorde dette med "oppegående folk???
https://www.youtube.com/watch?v=D-kEVrr83aY

 

 

Om vi skal dømme ut i fra det han skriver på KG, så har han aldri vært det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎30‎.‎05‎.‎2019 den 19.55, slask skrev:

Men NASA som "var på månen" i 1969+ +, gjorde dette med "oppegående folk???
https://www.youtube.com/watch?v=D-kEVrr83aY

 

Å be tusenvis av mennesker som var involvert om å holde kjeft for å lure en hel verden klarer NASA, men å forhindre noen Youtube-videoer som visstnok avslører dem er visstnok ikke så viktig. ;)

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker said:

Å be tusenvis av mennesker som var involvert om å holde kjeft for å lure en hel verden klarer NASA, men å forhindre noen Youtube-videoer som visstnok avslører dem er visstnok ikke så viktig. ;)

Anonymkode: f9e38...f9b

Det ble selvfølgelig produsert raketter og dyngevis med teknisk - elektronisk - mekanisk - avansert utstyr og mange av NASAs egne folk har naturligvis gått i samme fella og trodd på herligheten lenge.
Det kalles compartmentalized system og er egentlig velkjent i alle bransjer. Folk flest kjenner bare sin egen gruppe - avdeling, sånn at det er stor begrensning på hvor mye man vet om resten av bedriften.
Vet du forresten at NASA kjøper/kjøpte tjenester av en drøss eksterne selskaper? Contractors....

Men å tro at ingen har snakket/varslet er bare en illusjon som bare fungerer om folk aldri sjekker ut sånne påstander. Søk f.eks. opp intervjuene med Bill Kaysing som jobbet for RocketDyne.

Alle raketter går "merkelig" ikke ut i rommet, men bøyer av og kjører langs jorda....
(Ikke heng dere opp i at det står flat earth på videoen. Den forklarer hva jeg snakker om uansett).

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På ‎03‎.‎06‎.‎2019 den 11.52, slask skrev:

Det ble selvfølgelig produsert raketter og dyngevis med teknisk - elektronisk - mekanisk - avansert utstyr og mange av NASAs egne folk har naturligvis gått i samme fella og trodd på herligheten lenge.
Det kalles compartmentalized system og er egentlig velkjent i alle bransjer. Folk flest kjenner bare sin egen gruppe - avdeling, sånn at det er stor begrensning på hvor mye man vet om resten av bedriften.
Vet du forresten at NASA kjøper/kjøpte tjenester av en drøss eksterne selskaper? Contractors....

Selvfølgelig kjenner ikke alle til alt. Det ville vært totalt upraktisk og lite gjennomførbart. Likevel er det mange nok i massevis som kjenner nok til at dette ville vært umulig å hemmeligholde. Dessuten ville det vært gjennomskuet av andre nasjoner, særlig sovjetere som kunne følge måneferden helt frem. Det ville vært en stor propagandaseier og en enormt prestisjenederlag for USAom Sovjetunionen kunne bevise at USA drev med juks.

På ‎03‎.‎06‎.‎2019 den 11.52, slask skrev:

Men å tro at ingen har snakket/varslet er bare en illusjon som bare fungerer om folk aldri sjekker ut sånne påstander. Søk f.eks. opp intervjuene med Bill Kaysing som jobbet for RocketDyne.

Bill Kaysing er regnet som mannen bak konspirasjonsteorien om at vi ikke har vært på månen. Av så mange tusen mennesker som er involvert i en slik operasjon så er det ikke rart at èn person ( og sikkert et par til) har slike forestillinger. Det ville faktisk vært rart om det ikke dukket opp.

 

På ‎03‎.‎06‎.‎2019 den 11.52, slask skrev:

Alle raketter går "merkelig" ikke ut i rommet, men bøyer av og kjører langs jorda....

Selvfølgelig bøyer de av. Hvordan ville du gjort det hvis du skulle legge deg i bane rundt Jorden? Kjørt rett opp og så tatt en 90 graders sving når ønsket banehøyde er oppnådd? At kondensen i banen av og til kan se veldig rund ut kan skyldes bruk av vidvinkelobjektiv.

delta-iv-nrol-22-lockett.jpg

Anonymkode: f9e38...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2019 den 11.42, AnonymBruker skrev:

Jeg syns det er litt teit at de bare antar at hun er kvinne. Har de spurt henne om preferred pronouns kanskje? Akkurat det samme som med Megan og Harrys barn i går. De går bare ut fra at han er en gutt, han er for liten til å bli spurt! Det er ikke sikkert at han identifiserer seg som gutt. Kanskje han er jente, eller gender fluid eller they/them. Gud bedre altså, bigots!

Anonymkode: 44b98...eb5

Å herregud.. Selvfølgelig er ungen til Harry & Megan gutt hvis han har utovertiss... Hører du deg selv? Du tror vel ikke seriøst på det det selv skriver?? 

Åååh.. GOTCHA!! "han er for liten til å bli spurt! " 
HAN? Antar du plutselig at ungen er gutt nå? Kanskje du skal være konsekvent i det du skriver?

Joda, guttungen til Harry & Megan er gutt. 

Mitt preferred pronoun er "Your Majesty".. Respect the pronouns. 
Dessuten er jeg trans.. Ikke transgender, men transracial. Jeg identifiserer som en svart mann. Jeg er også transage.. identifiserer som en annen alder enn det jeg er. 
Du godtar selvfølgelig det også, ikke sant? Ikke? Hvor er forståelsen og aksepten ?? 
 

Anonymkode: 0b9ec...e5f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.6.2019 den 11.52, slask skrev:

Alle raketter går "merkelig" ikke ut i rommet, men bøyer av og kjører langs jorda....
 

Øøøh. Ja? Hvordan skal man ellers kjøre i en ellipse rundt jorda? 

Det er litt som en triangel tenker jeg, der langside er c, 90 grader vinkelen er d. og hvert hjørne er punkt a og b. Korteste vei fra A til B er gjennom C, ikke gjennom D. 

Hvis en side er 3m, andre siden er 4m, så er c 5m. Avstanden fra ytterpunktene er altså 5 meter gjennom C, men men 7 meter om man går rundt.  Dessuten er det vanskelig å ta 90-graders svinger i verdensrommet.. 
 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør meg ingenting om en kvinne blir det første mennesket på mars. 

Det som irriterer meg er at det IKKE skal være en mann fordi vedkommende har en penis mellom beina. 

At kjønnsorganet er avgjørende faktor for hvem som blir først på mars er bare absurd. Men hey, dette er jo hva dere moderne feminister slåss for, så gratulerer 🎊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herremann skrev:

Gjør meg ingenting om en kvinne blir det første mennesket på mars. 

Det som irriterer meg er at det IKKE skal være en mann fordi vedkommende har en penis mellom beina. 

At kjønnsorganet er avgjørende faktor for hvem som blir først på mars er bare absurd. Men hey, dette er jo hva dere moderne feminister slåss for, så gratulerer 🎊

hear hear

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, herremann skrev:

Gjør meg ingenting om en kvinne blir det første mennesket på mars. 

Det som irriterer meg er at det IKKE skal være en mann fordi vedkommende har en penis mellom beina. 

At kjønnsorganet er avgjørende faktor for hvem som blir først på mars er bare absurd. Men hey, dette er jo hva dere moderne feminister slåss for, så gratulerer 🎊

Man kunne sagt det samme om hvem som gikk først på månen. 

Anonymkode: 98db6...6c1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man kunne sagt det samme om hvem som gikk først på månen. 

Anonymkode: 98db6...6c1

Hva med at den nærmest døra går ut først uavhengig av kjønn ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker said:

Man kunne sagt det samme om hvem som gikk først på månen. 

Anonymkode: 98db6...6c1

Det var en helt annen tid. Du kan ikke sammenligne dagens samfunn med hvordan ting var i 1969.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, herremann skrev:

Det var en helt annen tid. Du kan ikke sammenligne dagens samfunn med hvordan ting var i 1969.

Ingen har vært på månen enda, så bare slapp av..  Det hele er en global konspirasjon. 
NASA innrømmer selv at det ikke er mulig å reise til månen pga blant annet van allen beltene.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AndreasBR skrev:

Ingen har vært på månen enda, så bare slapp av..  Det hele er en global konspirasjon. 
NASA innrømmer selv at det ikke er mulig å reise til månen pga blant annet van allen beltene.. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 6/4/2019 at 1:45 PM, AndreasBR said:

Øøøh. Ja? Hvordan skal man ellers kjøre i en ellipse rundt jorda?

Om hensikten er å komme ut i verdensrommet så bør man velge noenlunde strake veien dit opp.
Ikke reise som et hvilket som helst rutefly "nede på bakken".

https://www.universetoday.com/85322/what-is-low-earth-orbit/

Atmosphere-layers-aurora-WIKI_edited-1.j

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, slask skrev:

Om hensikten er å komme ut i verdensrommet så bør man velge noenlunde strake veien dit opp.
Ikke reise som et hvilket som helst rutefly "nede på bakken".

https://www.universetoday.com/85322/what-is-low-earth-orbit/

Dette er fysikk. Tenk deg at du skal inn på en motorvei med bilen din. La så et av premissene være at du ikke kan endre farten. Velger du da en vei med en stor sving før den fletter inn på motorveien, eller velger du en vei som kommer inn med en 90 graders sving? (Helt håpløst formulert, men du skjønner sikkert) . Uansett; skal du inn i lav jordbane så flyr du ikke opp til ønsket høyde og så til høyre! Du svinger jo inn i banen akkurat som den nevnte flettingen på motorveien.

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette er fysikk. Tenk deg at du skal inn på en motorvei med bilen din. La så et av premissene være at du ikke kan endre farten. Velger du da en vei med en stor sving før den fletter inn på motorveien, eller velger du en vei som kommer inn med en 90 graders sving? (Helt håpløst formulert, men du skjønner sikkert) . Uansett; skal du inn i lav jordbane så flyr du ikke opp til ønsket høyde og så til høyre! Du svinger jo inn i banen akkurat som den nevnte flettingen på motorveien.

Anonymkode: f9e38...f9b

Men jeg har ikke sagt at man må bruke samme fart eller samme retning uendelig lenge.
Mener du at det ikke er mulig å navigere når de først er oppe i en bane?
Hvordan kom de seg så til månen "den gangen"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Biologien ville ikke akseptert dette.

Det er på menneskehetens samvittighet.

Anonymkode: 38b74...e94

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...