Gå til innhold

Den første personen på Mars blir en kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, slask skrev:

Har hørt om disse målingene.
Etter å ha sett hva NASA har spydd ut av juks i alle årene, så kjøper jeg ikke ektheten av det ukritisk.
Det finnes sikkert en video hvor det gjøres, men hvorfor tro på en sånn video når NASA-materiale fullt av juks florerer?

Om noen spør - hvilke NASA-videoer (juks), så ramset jeg opp en del her:
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1276067-den-første-personen-på-mars-blir-en-kvinne/?do=findComment&comment=23382882


Og Aragorn, har du ikke noe morsommere enn disse Svampebob-plakatene på repetisjon?

Klart jeg har, Men jeg kaster ikke bort det på folk som tydeligvis ikke har peiling på noe som helst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

5 timer siden, slask skrev:

Har hørt om disse målingene.
Etter å ha sett hva NASA har spydd ut av juks i alle årene, så kjøper jeg ikke ektheten av det ukritisk.
Det finnes sikkert en video hvor det gjøres, men hvorfor tro på en sånn video når NASA-materiale fullt av juks florerer?

Om noen spør - hvilke NASA-videoer (juks), så ramset jeg opp en del her:
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1276067-den-første-personen-på-mars-blir-en-kvinne/?do=findComment&comment=23382882

Ok, men la oss holde disse videoene utenfor. Disse målingene jeg nevnte gjøres ikke nødvendigvis bare av NASA, men også av uavhengige observatorier både i USA, Europa og Asia.

https://en.m.wikipedia.org/wiki/Lunar_Laser_Ranging_experiment

Om du ønsker det så kan du sannsynligvis ta kontakt med observatoriene selv og få det bekreftet. Ja, om du er ivrig nok så kunne du sikkert fått lov til å overvære en måling. Har sett det på tv og det er neppe veldig vanskelig å få til. 

Tviler du fortsatt?   Eller jeg burde kanskje spørre ; hvorfor tviler du fortsatt? ;) Fint om du kan svare konkret på dette og ikke bare vise til det du mener er falske videoer fra NASA. 

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg satser på å bli med første pulje til mars. Kommer ikke inn på boligmarkedet her, så håper på bedre tider på Mars. 

Så kult å være første Eva og Adam på en annen planet!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/a/10485589/

https://edition.cnn.com/2019/03/12/us/nasa-woman-on-mars-trnd/index.html

« Den første personen på månen var en mann. Nå sier sjefen for USAs romfartsorganisasjon, NASA, at det er en kvinne som vil sette det første fotavtrykket på Mars. »

Hvordan føles det for dere menn å bli slått av kvinnene også ute i verdensrommet ? Andelen kvinnelige astronauter er sterkt voksende, og er nå på hele 34 % etter få år. Dette må være litt triste nyheter for alle dere kvinneundertrykkende mennene på forumet.

Anonymkode: acc5f...a05

Tja, så lenge denne kvinnen er den best kvalifiserte og ikke bare kvotert inn på grunn av kjønn, så er det jo helt greit.

Selvsagt kan det være et poeng å velge en kvinne på grunn av symboleffekten hvis man f.eks. har to likestilte kandidater av ulikt kjønn, men da bør man være ærlig om det også.

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/11/2019 at 5:03 PM, Pipaluk said:

Jeg satser på å bli med første pulje til mars. Kommer ikke inn på boligmarkedet her, så håper på bedre tider på Mars. 

Så kult å være første Eva og Adam på en annen planet!

Regn med at makt/bankkartellene har vært der først og klargjort for "demokrati" med et vekst-system, så det du møter er muligheten for å låne penger opp til halsen, eller velge tørr sand som drikke.
Vel og merke om det var mulig å reise dit....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/10/2019 at 8:20 PM, Aragorn ll Elessar said:

Klart jeg har, Men jeg kaster ikke bort det på folk som tydeligvis ikke har peiling på noe som helst.

Nei, du trenger jo ikke kaste bort så mye tid når du har så gode argumenter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 minutter siden, slask skrev:

Nei, du trenger jo ikke kaste bort så mye tid når du har så gode argumenter.

Uansett bedre en det tøver du skriver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Aragorn ll Elessar said:

Uansett bedre en det tøver du skriver.

Jeg ser jo det. Du vinner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At et menneske skulle lande på Mars tror jeg ikke før jeg ser det. Og langt mindre komme levende tilbake.

Anonymkode: 994a4...5ba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

28 minutter siden, slask skrev:


NASA Mars Hoax: In Reality 'Rover' Is On Devon Island, Canada?
https://www.disclose.tv/nasa-mars-hoax-in-reality-rover-is-on-devon-island-canada-308141

 

Vel, det samme nettstedet melder om at vi var på Mars i 1970. Eller var det 1973.

https://www.disclose.tv/nasa-leaks-walk-on-mars-304238

Men Slask; kan du ikke svare meg på det jeg skrev om lenger opp ang lasermåling av avstanden til månen?

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Vel, det samme nettstedet melder om at vi var på Mars i 1970. Eller var det 1973.

https://www.disclose.tv/nasa-leaks-walk-on-mars-304238

Men Slask; kan du ikke svare meg på det jeg skrev om lenger opp ang lasermåling av avstanden til månen?

Anonymkode: f9e38...f9b

Det er jo bare påstander.
Sett det i perspektiv med hvor omfattende løgnapparat de har hatt i 50 år, hvor folk ble påvirka av TV.
Det er ikke vanskelig å fortelle at de har gjort sånn og sånn målinger, selv om det ikke er sant.
Det enorme NASA-budsjettet korrumperer alt. Ingen vil ha slutt på noe de lever av.

Jeg posta kanskje denne tidligere, men bør høres.

 

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

interessant

10 minutter siden, slask skrev:

Det er jo bare påstander.
Sett det i perspektiv med hvor omfattende løgnapparat de har hatt i 50 år, hvor folk ble påvirka av TV.
Det er ikke vanskelig å fortelle at de har gjort sånn og sånn målinger, selv om det ikke er sant.
Det enorme NASA-budsjettet korrumperer alt. Ingen vil ha slutt på noe de lever av.

Jeg posta kanskje denne tidligere, men bør høres.

 

hmm. veldig interessant, men visst du ser denne videoen så ser du at du tar feil, anbefaller å se hele

www.youtube.com/watch?v=-50NdPawLVY

Anonymkode: bfea7...5cf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 minutter siden, slask skrev:

Det er jo bare påstander.
Sett det i perspektiv med hvor omfattende løgnapparat de har hatt i 50 år, hvor folk ble påvirka av TV.
Det er ikke vanskelig å fortelle at de har gjort sånn og sånn målinger, selv om det ikke er sant.
Det enorme NASA-budsjettet korrumperer alt. Ingen vil ha slutt på noe de lever av.

Mener du at det jeg postet ang lasermålinger mot månen bare er påstander? Det er veldig lett å etterprøve. Som jeg skrev gjøres dette av uavhengige laboratorier verden over. Linken jeg la ved nevner noen.  Dvs at NASA ikke har noe med dette å gjøre annet enn at det er de som ha plassert ut reflektorene på Månens overflate.

Så hva er det som ikke stemmer? Har ikke NASA plassert ut disse reflektorene? Utføres ikke disse lasermålingene? Eller er det wikipedias artikkel som er forfalsket? For meg synes dette å være temmelig robust info så jeg er seriøst interessert i hva ved dette du betviler.

Anonymkode: f9e38...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/7/2019 at 5:51 AM, AnonymBruker said:

https://www.tv2.no/a/10485589/

https://edition.cnn.com/2019/03/12/us/nasa-woman-on-mars-trnd/index.html

« Den første personen på månen var en mann. Nå sier sjefen for USAs romfartsorganisasjon, NASA, at det er en kvinne som vil sette det første fotavtrykket på Mars. »

Hvordan føles det for dere menn å bli slått av kvinnene også ute i verdensrommet ? Andelen kvinnelige astronauter er sterkt voksende, og er nå på hele 34 % etter få år. Dette må være litt triste nyheter for alle dere kvinneundertrykkende mennene på forumet.

Anonymkode: acc5f...a05

"Slått av en kvinne"? Jeg ser ikke sånn på det. Jeg ble "slått" av et menneske. Driter da langt faen i kjønnet til den personen som først setter sine føtter på Mars. Skjønner ikke hvorfor NASA går ut med den informasjonen heller, sånn bortsett fra i et forsøk på å provosere.

Det å sette sine føtter på Mars er uansett ikke det som er mest imponerende. Det er personene som har utviklet teknologien som gjør det mulig som burde få all æren. Til og med jeg hadde klart å være første person på Mars, og det sier litt. Alt som skal til er å ikke freake ut av å bo trangt i et par måneder.

Anonymkode: db931...219

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/13/2019 at 4:53 PM, AnonymBruker said:

Mener du at det jeg postet ang lasermålinger mot månen bare er påstander? Det er veldig lett å etterprøve. Som jeg skrev gjøres dette av uavhengige laboratorier verden over. Linken jeg la ved nevner noen.  Dvs at NASA ikke har noe med dette å gjøre annet enn at det er de som ha plassert ut reflektorene på Månens overflate.

Så hva er det som ikke stemmer? Har ikke NASA plassert ut disse reflektorene? Utføres ikke disse lasermålingene? Eller er det wikipedias artikkel som er forfalsket? For meg synes dette å være temmelig robust info så jeg er seriøst interessert i hva ved dette du betviler.

Anonymkode: f9e38...f9b

Når månereisene er falske, mars-tullet likeså og de later som de er på ISS, men er enten i et fly som tar en "gravitasjons-kurve" eller befinner seg i det enorme bassenget i USA hvor fullskala-modellen av ISS ligger nede i vann, så skjønner du kanskje at man ikke kan stole på rapporter og artikler som hevder å gjøre dette eksperimentet. Skal man tro på det må man faktisk overvære eksperimentet selv og ha teknisk forståelse for hva som foregår.
Romfartsindustrien er ikke bare NASA, men et konglomerat av underselskaper som samarbeider.
NASA har naturligvis utvikla veldig mye innen teknologi, men disse oppfinnelsene blir ikke gitt bort til det amerikanske folket som har betalt gildet. Det blir omgjort til profitt for disse selskapene.
Det er sånn staten fungerer i det fleste land. Penger spyttes inn i utallige prosjekter og dermed får man en sverm med selskaper som gjør gode penger. Noe kommer tilbake til folket, som f.eks. nye veier, tunneller, dyre (overprisede) sykehus, samt div forskning osv mens visse involverte selskaper (sjefer) blir rike på dette.
Kameradderiet rår.

Det hele er big business, men kamufleres som "for fellesskapet".

Naturligvis påstås det at bassenget brukes til trening, men de forteller ikke at "reparasjons-scenene" er filmet der, og ikke ute i noe verdensrom.
 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 time siden, slask skrev:

Når månereisene er falske, mars-tullet likeså og de later som de er på ISS, men er enten i et fly som tar en "gravitasjons-kurve" eller befinner seg i det enorme bassenget i USA hvor fullskala-modellen av ISS ligger nede i vann, så skjønner du kanskje at man ikke kan stole på rapporter og artikler som hevder å gjøre dette eksperimentet. Skal man tro på det må man faktisk overvære eksperimentet selv og ha teknisk forståelse for hva som foregår.
Romfartsindustrien er ikke bare NASA, men et konglomerat av underselskaper som samarbeider.
NASA har naturligvis utvikla veldig mye innen teknologi, men disse oppfinnelsene blir ikke gitt bort til det amerikanske folket som har betalt gildet. Det blir omgjort til profitt for disse selskapene.
Det er sånn staten fungerer i det fleste land. Penger spyttes inn i utallige prosjekter og dermed får man en sverm med selskaper som gjør gode penger. Noe kommer tilbake til folket, som f.eks. nye veier, tunneller, dyre (overprisede) sykehus, samt div forskning osv mens visse involverte selskaper (sjefer) blir rike på dette.
Kameradderiet rår.

Det hele er big business, men kamufleres som "for fellesskapet".

Naturligvis påstås det at bassenget brukes til trening, men de forteller ikke at "reparasjons-scenene" er filmet der, og ikke ute i noe verdensrom.
 

Dersom man ikke stoler på noen kilder, så kan man lage konspirasjonsteorier om alt her i verden. Så det betyr kanskje ikke noe for deg at jeg selv har vært med forskere og brukt laser mot månen og sett at det virker....

Anonymkode: f28ec...e08

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎21‎.‎05‎.‎2019 den 13.35, slask skrev:

Når månereisene er falske, mars-tullet likeså og de later som de er på ISS, men er enten i et fly som tar en "gravitasjons-kurve" eller befinner seg i det enorme bassenget i USA hvor fullskala-modellen av ISS ligger nede i vann, så skjønner du kanskje at man ikke kan stole på rapporter og artikler som hevder å gjøre dette eksperimentet. Skal man tro på det må man faktisk overvære eksperimentet selv og ha teknisk forståelse for hva som foregår.
Romfartsindustrien er ikke bare NASA, men et konglomerat av underselskaper som samarbeider.
NASA har naturligvis utvikla veldig mye innen teknologi, men disse oppfinnelsene blir ikke gitt bort til det amerikanske folket som har betalt gildet. Det blir omgjort til profitt for disse selskapene.
Det er sånn staten fungerer i det fleste land. Penger spyttes inn i utallige prosjekter og dermed får man en sverm med selskaper som gjør gode penger. Noe kommer tilbake til folket, som f.eks. nye veier, tunneller, dyre (overprisede) sykehus, samt div forskning osv mens visse involverte selskaper (sjefer) blir rike på dette.
Kameradderiet rår.

Det hele er big business, men kamufleres som "for fellesskapet".

Naturligvis påstås det at bassenget brukes til trening, men de forteller ikke at "reparasjons-scenene" er filmet der, og ikke ute i noe verdensrom.
 

Dersom man tror på de premissene du skriver så kan jeg forstå at du også er skeptisk til lasermålinger mot månen. Det forteller meg også at du av en eller annen grunn er grunnleggende skeptisk til det som kommer fra offisielt hold. Saken er bare at de premissene dine er jeg ikke med på. ISS kan du jo til og med se med en litt god kikkert. Med en enda bedre kikkert så kan du se spor etter diverse månelandinger. Ang disse lasermålingene så foretas de som kjent av uavhengige observatorier verden over. Dette kan du muligens overvære selv om du tar kontakt. Ville du fortsatt trodd dette var fake om du fikk lov til dette? Dersom du mener at alt dette er et iscenesatt komplott for å overbevise folket om at vi har vært på månen så føler jeg at det er helt umulig å få deg til å se ting på en ny måte. Du har bestemt deg og er totalt uvillig til å endre på det uansett hvilke beviser du får.

Anonymkode: f9e38...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 5/21/2019 at 2:50 PM, AnonymBruker said:

Dersom man ikke stoler på noen kilder, så kan man lage konspirasjonsteorier om alt her i verden. Så det betyr kanskje ikke noe for deg at jeg selv har vært med forskere og brukt laser mot månen og sett at det virker....

Anonymkode: f28ec...e08

De kildene som media stadig kommer drassende med er ikke mye å hoppe i taket for.
Hvorfor skulle det bety noe at du som anonym påstår at du har vært med på noe?

NASA er finansiert av skattepenger og har lurt milliarder av mennesker i femti år...
Med internett så har det vært mulig avkle dette en gang så troverdige selskapet.
Da flyter alle feilene og falskheten til overflaten, så folk skjønner at alt sølet som ble sent på TV i tiår etter tiår, faktisk er falsk svada - rent bedrag for sitt betalende publikum og andre tilskuere.
For å slippe å gjenta poengene med hvorfor romfartseventyret ikke lenger er troverdig så linker jeg tilbake til innlegget på side 2 i denne tråden.

Og dette innlegget (intervjuet med Marcus Allen)

 

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, slask skrev:

De kildene som media stadig kommer drassende med er ikke mye å hoppe i taket for.
Hvorfor skulle det bety noe at du som anonym påstår at du har vært med på noe?

NASA er finansiert av skattepenger og har lurt milliarder av mennesker i femti år...
Med internett så har det vært mulig avkle dette en gang så troverdige selskapet.
Da flyter alle feilene og falskheten til overflaten, så folk skjønner at alt sølet som ble sent på TV i tiår etter tiår, faktisk er falsk svada - rent bedrag for sitt betalende publikum og andre tilskuere.
For å slippe å gjenta poengene med hvorfor romfartseventyret ikke lenger er troverdig så linker jeg tilbake til innlegget på side 2 i denne tråden.

Og dette innlegget (intervjuet med Marcus Allen)

 

1343655056554_5490749.png

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...