Gå til innhold

Den første personen på Mars blir en kvinne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det faktisk menn her på forumet som føler seg "plaga" over at det ikkje er ein mann som skal dit først? Opp med ei hand? 

Synest kjønnskampen har blitt noke tull i det sista, hjelpe meg. 

Så barnslig tråd "ædabæda kvinne skal til mars, ædabæda". 

Haha...

Anonymkode: 78af4...46d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er det faktisk menn her på forumet som føler seg "plaga" over at det ikkje er ein mann som skal dit først? Opp med ei hand? 

Synest kjønnskampen har blitt noke tull i det sista, hjelpe meg. 

Så barnslig tråd "ædabæda kvinne skal til mars, ædabæda". 

Haha...

Anonymkode: 78af4...46d

Det er sikkert noen menn som føler seg "plaga" men jeg er ikke en av dem. Og de aller fleste menn vil jeg tippe ikke har noe i mot at en kvinne vil være først på Mars om vi faktisk drar ditt.

 

Men ja jeg er også ditt lei av disse menn vs kvinner tråder. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, Skiftenøkkel skrev:

kan foreslå flere kvinnfolk som burde reise til mars 😂

Er eksen din en av dem? ;)

Anonymkode: f9e38...f9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 hours ago, AnonymBruker said:

Er eksen din en av dem? ;)

Anonymkode: f9e38...f9b

nei, ekser har jeg ok forhold til. hverken mer eller mindre 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

Hvordan føles det for dere menn å bli slått av kvinnene også ute i verdensrommet ? Andelen kvinnelige astronauter er sterkt voksende, og er nå på hele 34 % etter få år.

Virkelig? Skal vi bitche om dette også der ute? Om det er en mann eller kinne, vil jeg bry meg så lite om som den bakterien jeg drepte med håndkle da jeg dusjet i morges. Jeg vil være i ekstase om det skjer i vår levetid. Uansett kjønn, selvfølgelig.

Da skal vi ta hevn, den første personen som reiser så langt at vedkommende kan lande på en planet i et annet stjernesystem, skal være MANN! Den fremtiden vil jeg ikke ha og den vil ikke skje. Vi når ikke et nytt stjernesystem på kanskje 500 år. Så da er dine og mine ideer om samfunnet totalt avlegs.

Endret av MortenMinstelønn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her er litt lett materie for den som fortsatt har latt seg narre til å tro månelandingen var ekte.

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, slask skrev:

Her er litt lett materie for den som fortsatt har latt seg narre til å tro månelandingen var ekte.

Dette var tynne greier. Siden alle andre "bevis" er motbevist for lengst så må tydeligvis fornekterne lete enda mer perifert. Her har vi for eksempel en som snakker om utfordringene vi må overvinne for å passere van Allen-beltet. Og det skal liksom være bevis for at vi ikke har vært der før? Det er ikke slik at dette strålingsfeltet forsvinner etter 1. gangs passering. Det er det samme som å gå til Sydpolen. Selv om Amundsen var der for over 100 år siden så vil deltagere fortsatt beskrive de utfordringene de må overvinne.

Ser frem til svaret ditt ang lasermålinger til Månen som jeg skrev i går 9:55, Slask.

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette var tynne greier. Siden alle andre "bevis" er motbevist for lengst så må tydeligvis fornekterne lete enda mer perifert. Her har vi for eksempel en som snakker om utfordringene vi må overvinne for å passere van Allen-beltet. Og det skal liksom være bevis for at vi ikke har vært der før? Det er ikke slik at dette strålingsfeltet forsvinner etter 1. gangs passering. Det er det samme som å gå til Sydpolen. Selv om Amundsen var der for over 100 år siden så vil deltagere fortsatt beskrive de utfordringene de må overvinne.

Ser frem til svaret ditt ang lasermålinger til Månen som jeg skrev i går 9:55, Slask.

Anonymkode: f9e38...f9b

Taktikken din er tydeligvis å si "alt er motbevist".
Ønsker deg lykke til videre med din tro på NASA og romfartshykleriet.

Synes du ikke selv det er rart at NASAs egne folk omtaler månereiser som noe de bare kan klare om de overvinner problemene med f.eks. Van Allen belt?  Hva skjedde med den påståtte reisen i 1969 og flere til.?
Skal vi bare anta at denne NASA-ansatte er for ung til å vite at hans arbeidsgiver faktisk har hatt folk på månen?

Er det ingen grenser for hvor dumme uttalelser NASA-ansatte kan komme med, uten at vi tar notis av det?

Han Petit-fyren i NASA sier jo at de ikke kan reise til månen fordi de ikke "har teknologien lenger". Hvordan er det mulig når de planlegger Mars-tur? Bryr du deg ikke om at selskapet har folk som gir sånne utalelser?

"Jeg har ingen bil å reise til Lillestrøm med lenger, men jeg skal til Drøbak litt senere i uka...."

PS! Jeg svarte deg om det du etterlyser i går.
Mer er det ikke å si om sånne anonyme påstander.

Ekstrakommentar om laser:   Jeg biter ikke på sånt lenger.
Det blir ikke noe annerledes enn å henvise til at de var på månen i 1969 for det viste de på TV, så det er "dokumentert".
Milliarder av mennesker lot seg lure. Mange lot seg ikke lure, eller har blitt klokere med årene etter oppdagelsen av fuskernes store svindelprosjekter.

Endret av slask
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 6.5.2019 den 23.51, AnonymBruker skrev:

https://www.tv2.no/a/10485589/

https://edition.cnn.com/2019/03/12/us/nasa-woman-on-mars-trnd/index.html

« Den første personen på månen var en mann. Nå sier sjefen for USAs romfartsorganisasjon, NASA, at det er en kvinne som vil sette det første fotavtrykket på Mars. »

Hvordan føles det for dere menn å bli slått av kvinnene også ute i verdensrommet ? Andelen kvinnelige astronauter er sterkt voksende, og er nå på hele 34 % etter få år. Dette må være litt triste nyheter for alle dere kvinneundertrykkende mennene på forumet.

Anonymkode: acc5f...a05

Haha. Menn er fra Mars, kvinner fra Venus. At en kvinne blir først på mars er ikke mindre enn enorm psykologisk kjønnseier😁. Kvinne erobret mannens hjemmebase lizzom

Da burde i rettferdighetens navn en mann bli først på Venus!! Men Venus er er 500 grader varm med en atmosfære av svovelsyre. Den kan kvinner bare ha for seg selv🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Commander said:

Haha. Menn er fra Mars, kvinner fra Venus. At en kvinne blir først på mars er ikke mindre enn enorm psykologisk kjønnseier😁. Kvinne erobret mannens hjemmebase lizzom

Da burde i rettferdighetens navn en mann bli først på Venus!! Men Venus er er 500 grader varm med en atmosfære av svovelsyre. Den kan kvinner bare ha for seg selv🙂

De har nok supre drakter må vite.
Men jeg ville ikke blitt forundret om en HEN skulle brukes i dette narrativet denne gang.
Eventuelt en kvinnelig robot som ønsker seg barn ("der oppe)".

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 14.38, slask skrev:

Taktikken din er tydeligvis å si "alt er motbevist".
Ønsker deg lykke til videre med din tro på NASA og romfartshykleriet.

Synes du ikke selv det er rart at NASAs egne folk omtaler månereiser som noe de bare kan klare om de overvinner problemene med f.eks. Van Allen belt?  Hva skjedde med den påståtte reisen i 1969 og flere til.?
Skal vi bare anta at denne NASA-ansatte er for ung til å vite at hans arbeidsgiver faktisk har hatt folk på månen?

Som sagt tidligere; selv om problemet med van Allen-beltet ble løst i 60-70-årene så må problemet likefull overvinnes i dag. Beltet forsvinner ikke. Dessuten har man sannsynligvis høyere sikkerhetskrav nå enn for 50 år siden. Like fullt kan jeg nesten garantere at utfordringen overvinnes.

 

På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 14.38, slask skrev:

Han Petit-fyren i NASA sier jo at de ikke kan reise til månen fordi de ikke "har teknologien lenger". Hvordan er det mulig når de planlegger Mars-tur? Bryr du deg ikke om at selskapet har folk som gir sånne utalelser?

"Jeg har ingen bil å reise til Lillestrøm med lenger, men jeg skal til Drøbak litt senere i uka...."

Det er jo ikke noen selvmotsigelse her. Underforstått; "Vi har ikke teknologien nå, men vi skal få det til." Eller for å bruke en lettere omskriving av dine ord;

"Jeg har ingen bil å reise til Lillestrøm med lenger, men jeg skal skaffe meg en i morgen og dra til Drøbak litt senere i uka". Det er da ikke noe å misforstå i det hele tatt.

På ‎24‎.‎05‎.‎2019 den 14.38, slask skrev:

PS! Jeg svarte deg om det du etterlyser i går.
Mer er det ikke å si om sånne anonyme påstander.

Ekstrakommentar om laser:   Jeg biter ikke på sånt lenger.
Det blir ikke noe annerledes enn å henvise til at de var på månen i 1969 for det viste de på TV, så det er "dokumentert".
Milliarder av mennesker lot seg lure. Mange lot seg ikke lure, eller har blitt klokere med årene etter oppdagelsen av fuskernes store svindelprosjekter.

Du svarte ikke meg, tror jeg. Du siterte i hvert fall en annen. Uansett synes jeg det er litt diffuse svar du gir ang lasermåling mot Månen. Så jeg spør igjen. Ville du endre mening dersom du fikk lov til å overvære en lasermåling mot Månen fra et observatorium? Det gjøres tross alt over hele verden og burde være mulig å få være med på. Eller tror du at de ville latt deg slippe inn for å lure deg og at NASA egentlig styrer absolutt all romforskning over hele kloden?

Anonymkode: f9e38...f9b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I don't care...Det viktigste er at det er en som er egnet til jobben.

Anonymkode: 49b0a...c08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Warrior

Hvem bryr seg hvilket kjønn det blir? Er det liksom en menn vs kvinner kamp? Tenk å få reise ut i rommet😍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 23.5.2019 den 10.32, slask skrev:

De kildene som media stadig kommer drassende med er ikke mye å hoppe i taket for.
Hvorfor skulle det bety noe at du som anonym påstår at du har vært med på noe?

NASA er finansiert av skattepenger og har lurt milliarder av mennesker i femti år...
Med internett så har det vært mulig avkle dette en gang så troverdige selskapet.
Da flyter alle feilene og falskheten til overflaten, så folk skjønner at alt sølet som ble sent på TV i tiår etter tiår, faktisk er falsk svada - rent bedrag for sitt betalende publikum og andre tilskuere.
For å slippe å gjenta poengene med hvorfor romfartseventyret ikke lenger er troverdig så linker jeg tilbake til innlegget på side 2 i denne tråden.

Og dette innlegget (intervjuet med Marcus Allen)

 

Jeg bryr meg egentlig ikke så mye om at det jeg har vært med på nok ikke kvalifiserer til allmenn empiri, men det er ikke viktig for min del heller. Jeg vet at det virker og har dermed fått bevist for min egen del en gang for alle at det da har vært noen på månen og ikke bare i et filmstudio slik fornekterne skal ha det til. 

Anonymkode: f28ec...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 13.5.2019 den 14.51, slask skrev:

Regn med at makt/bankkartellene har vært der først og klargjort for "demokrati" med et vekst-system, så det du møter er muligheten for å låne penger opp til halsen, eller velge tørr sand som drikke.
Vel og merke om det var mulig å reise dit....

Det man kan regne med er stor risiko for mangel på statsmakt, som vil skape anarki og fullstendig kaos der det blir store konflikter og ingen til å passe på at folk holder seg på plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

On 5/27/2019 at 2:51 PM, Kvelertak said:

Hvem bryr seg hvilket kjønn det blir? Er det liksom en menn vs kvinner kamp? Tenk å få reise ut i rommet😍

Ja, det blir sikkert fantastisk moro å reise i rommet.
Tenk å la håret "sveve fritt" f.eks.

article-2360282-1AC2FEF0000005DC-855_634

 

coleman_hair.jpg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior
2 timer siden, slask skrev:

Ja, det blir sikkert fantastisk moro å reise i rommet.
Tenk å la håret "sveve fritt" f.eks.

article-2360282-1AC2FEF0000005DC-855_634

 

coleman_hair.jpg

 

 

 Gøy å ta morsomme bilder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Jim Bridenstine was a guest on the science and technology radio show "Science Friday," when he teased that a woman is "likely to be" the first person on Mars. The NASA administrator did not identify a specific person, but said women are at the forefront of the agency's upcoming plans."

Er veldig for at den som har kvalifikasjonene burde få jobben, og ikke ansette etter kjønn. De burde velge personer som er kvalifisert, mann eller dame, heller for å si "Første personen på månen var en mann, la den første på Mars være en kvinne".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, Kvelertak said:

 Gøy å ta morsomme bilder 

"Morsomme" bilder, hvor det skal forestille at de er i vektløs tilstand, og derfor stiver de opp håret kunstig.
Hint: De er naturligvis ikke i vektløs tilstand. Det hele er juks som man ikke skal rotere mange hjerneceller for å komme på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...