Gå til innhold

Teen Mom 2 Jenelle sin hund drept av mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, smalls skrev:

Barb er ikke helt i vater hun heller. Hun er jo med på å krangle med Jenelle foran J. Leste at barb ble mye banket opp av eks mannen da Jenelle var barn. Vet ikke om dette var faren hennes. Vet heller ikke om hun har søsken. Synes Barb har så irriterende stemme 😒

Hun har en bror som heter Colin Evans. De er helsøsken men uvenner. I følge han selv så driver Jenelle å sprer rykter og lyver om han. Jeg tror hele den familien er så dysfunksjonell og mentalt skadet at det beste for ungene ville vært om de ble flytta til en fosterfamilie i en annen delstat.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

4 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Det står jo ikke i panna på mennene at de er psykopater. Selv om han siste der ser crazy ut. Selvfølgelig skal man sette barna først. Men sikkert ikke enkelt å komme seg vekk fra en sånn mann når han først har grepet om de og kanskje er voldelig imot henne. Kanskje hun ikke har fått sjansen til å komme seg vekk fra han. Hvem vet. Men tror at nitti prosent av årsaken til at dette gikk galt, er mannen der. 

Kvinnen er ikke alltid bare et offer. 

Anonymkode: ccd45...309

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå skal de siste to barna hentes ut av hjemmet, er det besluttet. Håper det skjer uten mer dramatikk. 😳

https://radaronline.com/photos/judge-orders-cps-take-all-jenelle-evans-children-ensley-maryssa-after-david-eason-killed-dog/

Anonymkode: 4dfbc...c0f

Det er jo bra. Nå har hun mulighet til å skjerpe seg og ta seg sammen sånn at hun får barna tilbake. Men tviler på det. Hun har vært i det samme mønsteret alt for lenge. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.5.2019 den 10.21, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror at om hun hadde kommet seg vekk fra han mannen der, og hatt ungene alene eller sammen med en ordentlig (snill) mann, så ville ikke det der ha skjedd. Mora lever jo nå i et helvete. 

Sånn går det når du velger bort barna og prioriterer rus og en psykopatisk samboer. Barna skal ikke være hos mor fordi mor får det bedre. Barna skal være hos mor fordi barna har det trygt og godt. I dette tilfellet er det det første som gjelder.

Anonymkode: 7a3a8...b5f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 22.5.2019 den 16.19, AnonymBruker skrev:

Nå prøver de for andre gang å få barna tilbake, men Jenelle må velge; David eller barna.

http://m.tmz.com/#!article/2019/05/22/jenelle-evans-david-eason-children-court-hearing-custody-cps/

Anonymkode: 4dfbc...c0f

Valget burde være kjempe lett. Velg barna over psyko David, men det klarer ho nok ikke 🙄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, smalls said:

Valget burde være kjempe lett. Velg barna over psyko David, men det klarer ho nok ikke 🙄

Kommer ikke akkurat som noe sjokk. Jenelle har ALLTID nedprioritert barna sine, enten det var for menn eller dop.

Anonymkode: 5961e...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kommer ikke akkurat som noe sjokk. Jenelle har ALLTID nedprioritert barna sine, enten det var for menn eller dop.

Anonymkode: 5961e...d3b

Jeg er så lei gaulinga og sutringa til henne. Går alltid inn i offerrollen. Hadde mannen min drept hunden foran barna, så hadde jeg blitt RASENDE! 🤬🤬

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...