Gå til innhold

Teen Mom 2 Jenelle sin hund drept av mannen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Syntes det er helt crazy at hun har vært med så lenge, men det er jo fordi hun drar seere med sirkuslivet sitt.

Hun hadde alle muligheter til å få livet på stell da hun først ble med i tvserien Teen Mom 2 (deltakerne får jo ganske greit betalt), men så velger hun et liv videre med rus, vold og ødelegger barndommen til barna sine sånn! Virkelig trist 😔

Anonymkode: 0dbfa...91a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror ikke det er noe håp for ho. Hun har endt opp med samme tapere i 10 år nå. Kommer til å ende opp med ny psyko taper når hun endelig dumper David. For noen år siden tok hun utdannelse og sluttet med dop, men fucket det bare til. Hun har enda ikke fått tilbake omsorgen for J og det sier litt

Hva med å sette barna først og skjerp deg??

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, smalls said:

Jeg tror ikke det er noe håp for ho. Hun har endt opp med samme tapere i 10 år nå. Kommer til å ende opp med ny psyko taper når hun endelig dumper David. For noen år siden tok hun utdannelse og sluttet med dop, men fucket det bare til. Hun har enda ikke fått tilbake omsorgen for J og det sier litt

Hva med å sette barna først og skjerp deg??

Tror ikke hun kan skjerpe seg. Hun er alt for fucked up. Burde aldri fått barn. Håper de to siste blir tatt fra henne også, for jeg mener virkelig at her fins det ikke håp.

Anonymkode: 5961e...d3b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Det hun trenger er å komme seg vekk fra psykopaten og få støtte av oppegående mennesker slik at hun kommer seg opp igjen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gladnyhet! Det var på tide!! Krysser fingrene for at de to jentene også blir tatt. Jenelle har mistet jobben og 2 av sønnene. Velfortjent 

 

Endret av smalls
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa

Hvordan kan dette være en gladnyhet... Ungene blir fratatt sin mor. Tror du ikke barna vil føle sorg over å ikke kunne få være sammen med sin mamma? Dette er bare trist. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

53 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Hvordan kan dette være en gladnyhet... Ungene blir fratatt sin mor. Tror du ikke barna vil føle sorg over å ikke kunne få være sammen med sin mamma? Dette er bare trist. 

Fordi Jenelle er ustabil og er gift med en psykopat. J sa jo han var redd for David og ikke ville være der. Tror du virkelig barna har der bedre hos de? Noen ganger har barna det bedre uten foreldrene. 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
2 minutter siden, smalls skrev:

Fordi Jenelle er ustabil og er gift med en psykopat. J sa jo han var redd for David og ikke ville være der. Tror du virkelig barna har der bedre hos de? Noen ganger har barna det bedre uten foreldrene. 

Jeg tror at om hun hadde kommet seg vekk fra han mannen der, og hatt ungene alene eller sammen med en ordentlig (snill) mann, så ville ikke det der ha skjedd. Mora lever jo nå i et helvete. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror at om hun hadde kommet seg vekk fra han mannen der, og hatt ungene alene eller sammen med en ordentlig (snill) mann, så ville ikke det der ha skjedd. Mora lever jo nå i et helvete. 

Så må hun faktisk skjerpe seg og gå fra han. Sette barna først. Ikkje alltid ende opp med psykopater hele tida og kutte ut dop. Sorry, men får IKKE vondt av ho. Ho her vært slik i over 10 år 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg tror at om hun hadde kommet seg vekk fra han mannen der, og hatt ungene alene eller sammen med en ordentlig (snill) mann, så ville ikke det der ha skjedd. Mora lever jo nå i et helvete. 

Når man er forelder, har man ikke råd til å ta valg som vil skade barnets barndom. Denne moren har frivillig valgt å involvere seg med partnere som er skadelige for barna - HUN har valgt. Hun har også valgt å ruse seg under graviditeten - igjen, HUN har valgt. Det er ingen som har stått med en pistol over hodet hennes og tvunget henne til å ta dårlige valg. Jeg har ikke sett serien, men svarer ut fra det som kommer frem i tråden her. 

Du sier at alt ville ha blitt bedre om hun bare kom seg bort fra den mannen, vel, det er ikke første gang hun har valgt slike menn i sitt liv? Det er jo et gjennomgangstema i livet hennes..jeg syns ikke barna fortjener det livet hun tilbyr dem, syns du? Det er klart barna syns det er vondt og trist om de må reise fra moren sin, men barn syns også det er vondt og trist at de ikke kan spise snop hver dag, eller må pusse tennene sine hver dag - noen må ta ansvar, slik at deres liv blir bra, for det klarer man ikke selv når man er barn. 

Barn er lojale - også overfor foreldre som slår dem gule og blå. Fordi det er det eneste referansepunktet de har. 

Endret av Vera
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
4 timer siden, smalls skrev:

Så må hun faktisk skjerpe seg og gå fra han. Sette barna først. Ikkje alltid ende opp med psykopater hele tida og kutte ut dop. Sorry, men får IKKE vondt av ho. Ho her vært slik i over 10 år 

Det står jo ikke i panna på mennene at de er psykopater. Selv om han siste der ser crazy ut. Selvfølgelig skal man sette barna først. Men sikkert ikke enkelt å komme seg vekk fra en sånn mann når han først har grepet om de og kanskje er voldelig imot henne. Kanskje hun ikke har fått sjansen til å komme seg vekk fra han. Hvem vet. Men tror at nitti prosent av årsaken til at dette gikk galt, er mannen der. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, MadameDeRosa said:

Det står jo ikke i panna på mennene at de er psykopater. Selv om han siste der ser crazy ut. Selvfølgelig skal man sette barna først. Men sikkert ikke enkelt å komme seg vekk fra en sånn mann når han først har grepet om de og kanskje er voldelig imot henne. Kanskje hun ikke har fått sjansen til å komme seg vekk fra han. Hvem vet. Men tror at nitti prosent av årsaken til at dette gikk galt, er mannen der. 

Neppe. Jenelle har vært sprø og kronisk valgt feil menn i en årrekke nå. Og hun har alltid valgt narkotika over ungene sine. Han mannen her har ingenting med det faktum at hun er en elendig mor som fortjener å få barna sine tatt å gjøre.

Anonymkode: 5961e...d3b

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, MadameDeRosa skrev:

Det står jo ikke i panna på mennene at de er psykopater. Selv om han siste der ser crazy ut. Selvfølgelig skal man sette barna først. Men sikkert ikke enkelt å komme seg vekk fra en sånn mann når han først har grepet om de og kanskje er voldelig imot henne. Kanskje hun ikke har fått sjansen til å komme seg vekk fra han. Hvem vet. Men tror at nitti prosent av årsaken til at dette gikk galt, er mannen der. 

Så klart ikke, men når du alltid ender opp med kriminelle bad boys hver gang, så må du faktisk prøve å gå etter andre menn og ikke bad boys som bruker dop, bryter loven osv. Som sagt, du må sette barna først, og ta bedre valg for de. HUN har selv valgt dette og ja, hun mistet nok både jobb og sønner pga han, men tror hun tenner veldig på bad boys og liker spenningen. Jeg har sett sesong 1-7? av teen Mom 2, ingenting har endret seg og hun tar alltid dårlige valg. Det er vel David sin feil hun ruset seg da hun gikk gravid med den minste? Han tvang henne til å gjøre det?? Hun brukte dop LENGE før han kom inn i bildet og tok dårlige valg 

Sorry, men får IKKE vondt av ho. Når du er 27, så må du faktisk ta ansvar for egne handlinger. Klarer du ikke å slutte med dop? Så legger du deg inn på rehab

Endret av smalls
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen som husker dette? Det var lenge før David sin tid. Jenelle har alltid tatt elendige valg.

8A250867-27B4-4471-92DC-4C986A5DC5EC.png.2344dc41d00b2e15bb8e4d8b58660fbe.png

Anonymkode: 5961e...d3b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
32 minutter siden, smalls skrev:

Så klart ikke, men når du alltid ender opp med kriminelle bad boys hver gang, så må du faktisk prøve å gå etter andre menn og ikke bad boys som bruker dop, bryter loven osv. Som sagt, du må sette barna først, og ta bedre valg for de. HUN har selv valgt dette og ja, hun mistet nok både jobb og sønner pga han, men tror hun tenner veldig på bad boys og liker spenningen. Jeg har sett sesong 1-7? av teen Mom 2, ingenting har endret seg og hun tar alltid dårlige valg. Det er vel David sin feil hun ruset seg da hun gikk gravid med den minste? Han tvang henne til å gjøre det?? Hun brukte dop LENGE før han kom inn i bildet og tok dårlige valg 

Sorry, men får IKKE vondt av ho. Når du er 27, så må du faktisk ta ansvar for egne handlinger. Klarer du ikke å slutte med dop? Så legger du inn på rehab

Jeg har aldri sett serien så jeg vet ikke. Men ja,  å bruke narkotika bør hun ha kuttet ut lenge før hun ble gravid i det hele tatt. Triste greier. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenelle Evans har fått utallige nye sjanser fra alle, inkl. rettsvesen og CPS (barnevern), men hun fortsetter å ta dårlige valg der alt eskalerer i stadig dårligere retning.

Oppveksten hennes kunne sikkert ha vært bedre, men det unnskylder ikke valgene hun selv tar i voksen alder. Fellesnevneren for alt det negative er Jenelle selv. 

Anonymkode: 4dfbc...c0f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

32 minutter siden, MadameDeRosa skrev:

Jeg har aldri sett serien så jeg vet ikke. Men ja,  å bruke narkotika bør hun ha kuttet ut lenge før hun ble gravid i det hele tatt. Triste greier. 

Når du ikke en gang har sett serien, så kan du ikke helt uttale deg? Jeg har følgt med fra starten og det er det samme mønsteret om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest MadameDeRosa
8 minutter siden, smalls skrev:

Når du ikke en gang har sett serien, så kan du ikke helt uttale deg? Jeg har følgt med fra starten og det er det samme mønsteret om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.

Nei kan vel ikke det. Men syns det er trist for det om. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, smalls skrev:

Når du ikke en gang har sett serien, så kan du ikke helt uttale deg? Jeg har følgt med fra starten og det er det samme mønsteret om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen og om igjen.

Jeg har også sett serien og må si at barb, mora til jenelle absolutt ikke er god i pappen hun heller. Hun oppfører seg som en hormonell og dramatisk tenåring selv om hun sikkert er oppi 50 årene.

En så ustabil og barnslig bestemor hadde aldri fått foreldreretten til et barn i Norge, så det er nok bare pga ressurs mangel i USA at barb får ha jace.

Så jeg kan virkelig se for meg hvordan oppveksten til jenelle har vært med den mora som yngre og mulig mer umoden. Sånn sett så er det fult forståelig at jenelle oppfører seg som hun gjør. 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, malifika skrev:

Jeg har også sett serien og må si at barb, mora til jenelle absolutt ikke er god i pappen hun heller. Hun oppfører seg som en hormonell og dramatisk tenåring selv om hun sikkert er oppi 50 årene.

En så ustabil og barnslig bestemor hadde aldri fått foreldreretten til et barn i Norge, så det er nok bare pga ressurs mangel i USA at barb får ha jace.

Så jeg kan virkelig se for meg hvordan oppveksten til jenelle har vært med den mora som yngre og mulig mer umoden. Sånn sett så er det fult forståelig at jenelle oppfører seg som hun gjør. 

 

Barb er ikke helt i vater hun heller. Hun er jo med på å krangle med Jenelle foran J. Leste at barb ble mye banket opp av eks mannen da Jenelle var barn. Vet ikke om dette var faren hennes. Vet heller ikke om hun har søsken. Synes Barb har så irriterende stemme 😒

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...