Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er dette på dplay?

#hekta

Anonymkode: 691e9...0d9

Går på TLC nå, tirsdager. 

Anonymkode: d5fe5...b2c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 19.6.2019 den 20.29, AnonymBruker skrev:

Lurer på om Larissa kommer i programmet "Jail in Las Vegas" som går på tv2 zebra😂 

Anonymkode: 1077c...45b

FOR et kvinnemenneske. På 90 days fiance Happily ever after fikk jeg litt sympati med Colt - det er ikke lett å holde tritt med Larissas logiske tankerekker og hysteriske anfall, men etter å ha sett dem sammen i studio så tenker jeg vel at de fortjener hverandre. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Familien til Chantel.... Bananfarm? Seriøst? De er nok bare rasistiske, DER ligger problemet.

Der ser man hvordan det går når heiagjenglederen og quarterbacken gifter seg og får unger. Intelligensnivået er så der...

*utblåsning* hvorfor ser jeg på dette??😅

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Familien til Chantel.... Bananfarm? Seriøst? De er nok bare rasistiske, DER ligger problemet.

Der ser man hvordan det går når heiagjenglederen og quarterbacken gifter seg og får unger. Intelligensnivået er så der...

*utblåsning* hvorfor ser jeg på dette??😅

Anonymkode: 30911...229

De lurer på hvorfor Pedro ikke vil være med til dem.. altså.. hvem vil være med på en middag der hele fokuset er på å stille deg til veggs for ALT? De har så liten selvinnsikt. De skaper så mye drama!

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehehehe håper serien family Chantel kommer til Norge 

Anonymkode: 945eb...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, AnonymBruker skrev:

De lurer på hvorfor Pedro ikke vil være med til dem.. altså.. hvem vil være med på en middag der hele fokuset er på å stille deg til veggs for ALT? De har så liten selvinnsikt. De skaper så mye drama!

Anonymkode: 4c635...c84

Nemlig. De spør og graver og blir mistenksomme bare han blunker.

Og Chantel trenger vel ikke å fortelle sånne ting som at han ikke vil at hun skal være med til DR når hun vet hvordan de er.

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hehehehe håper serien family Chantel kommer til Norge 

Anonymkode: 945eb...6d1

Da må jeg ha beroligende. Får nervøs mage av den gjengen 😅

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I en av episodene jeg så i USA kom det frem at det faktisk var slik at Pedros familie ville spleise ham med en amerikaner for at han skulle få oppholdstillatelse der. Hvorfor søsteren hans da er så opphengt i å splitte dem gir ikke akkurat mening. 

Hva er det forresten med Nicole? Alt hun klarer å tenke er jo "Azan". Hun betalte for en tur til Sør-Korea, han hevdet han ikke kom inn i landet. Hun betalte for en butikk hun ikke fikk se, men som aldri ble noe av. Hun betalte for en tur til Granada, som aldri ble noe av.  Hva må til for at hun skal forstå at hun bare blir lurt?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 12.15, The Kitten skrev:

I en av episodene jeg så i USA kom det frem at det faktisk var slik at Pedros familie ville spleise ham med en amerikaner for at han skulle få oppholdstillatelse der. Hvorfor søsteren hans da er så opphengt i å splitte dem gir ikke akkurat mening. 

Hva er det forresten med Nicole? Alt hun klarer å tenke er jo "Azan". Hun betalte for en tur til Sør-Korea, han hevdet han ikke kom inn i landet. Hun betalte for en butikk hun ikke fikk se, men som aldri ble noe av. Hun betalte for en tur til Granada, som aldri ble noe av.  Hva må til for at hun skal forstå at hun bare blir lurt?

Hvor får hun penger fra til alt dette?! Hvor får foreldrene så mye penger ifra til slikt? Herregud 😐 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, Infinitum skrev:

Hvor får hun penger fra til alt dette?! Hvor får foreldrene så mye penger ifra til slikt? Herregud 😐 

Husker ikke hvor jeg leste det, men tror det er 1000 dollar per episode. Kun amerikanerne får betalt, for det er bare de som har arbeidstillatelse. Venner og familie får ingenting.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.7.2019 den 12.15, The Kitten skrev:

I en av episodene jeg så i USA kom det frem at det faktisk var slik at Pedros familie ville spleise ham med en amerikaner for at han skulle få oppholdstillatelse der. Hvorfor søsteren hans da er så opphengt i å splitte dem gir ikke akkurat mening. 

Hva er det forresten med Nicole? Alt hun klarer å tenke er jo "Azan". Hun betalte for en tur til Sør-Korea, han hevdet han ikke kom inn i landet. Hun betalte for en butikk hun ikke fikk se, men som aldri ble noe av. Hun betalte for en tur til Granada, som aldri ble noe av.  Hva må til for at hun skal forstå at hun bare blir lurt?

Hvorfor ble ikke turen til Granada noe av? Hun har jo et psyko oppheng på han😱

Anonymkode: 65256...097

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor ble ikke turen til Granada noe av? Hun har jo et psyko oppheng på han😱

Anonymkode: 65256...097

Han skyldte på en familiekrise. Hva denne går ut på får hun ikke vite.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff.. før var jeg litt usikker på Nicole og Azan. Det kunne jo være kjærlighet. Nå ser man klart og tydelig at det ikke er tilfelle. Og hun benekter ALT, og skjuler ting for familien og er i total fornektelse. Hun vet nok innerst inne at han bare bruker henne.

Tenk så deilig at han slipper å jobbe og slite, han får jo penger fra henne! 

Chantel er dessverre bare lite empatisk. Hun klarer ikke å se Pedros situasjon. Tenk at hun bruker det at han ikke har fast oppholdstillatelse mot han, og ikke ser hvordan fanilien oppfører seg mot han! 

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, i det minste tenker jeg at med azscam så blir ihvertfall ikke Nicole gravid med det første så det er da  noe 😐 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

5 timer siden, Infinitum skrev:

Hei, i det minste tenker jeg at med azscam så blir ihvertfall ikke Nicole gravid med det første så det er da  noe 😐 

Du har et poeng der. Datteren hennes, May er supersøt. Synd moren tar så dårlige valg for dem. Min mor sa det så fint: 
 

"Nicole ser på Azan som et barn som ser på en hundevalp, men barn ville forstått og akseptert det når de ikke kunne få valpen."

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, The Kitten skrev:

Du har et poeng der. Datteren hennes, May er supersøt. Synd moren tar så dårlige valg for dem. Min mor sa det så fint: 
 

"Nicole ser på Azan som et barn som ser på en hundevalp, men barn ville forstått og akseptert det når de ikke kunne få valpen."

Det er en bra tolkning av det. 

May er virkelig supersøt. I det minste så virker det ut som Azan bryr seg om henne (hvordan han ble sint på Nicole når hun ikke passer på å holde hånden hennes når de er ute, lar henne virre avgårde osv.) samt at May virker veldig komfortabel med familien hans, så det er jo en liten trøst når man drar et lite uskyldig barn inn i en slik suppe. Tror også han bruker May som en buffer for å slippe å være fysisk med Nicole ute, han kan jo ikke holde hånden hennes- han holder jo ungen :P 

Synes det er så trist å tenke på hvor mye Nicole ødelegger for seg selv og roter bort pengene. Hun lever jo fra sofa til sofa og bor nå hos søsteren sin med May. Istedenfor å få seg et eget sted, prioritere May og bruke disse pengene fornuftig. 

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elizabeth og Andrei fikk låne et gratis hus av faren hennes mot at de skulle klippe plenen osv som de ikke gjorde. Så sier faren at han ønsker litt takknemmelighet men de ønsker ikke å være avhengige av han og flytter til en annen leilighet. Greit nok det men at hun da virkelig er frekk nok til å spørre faren om penger til husleie på den nye leiligheten er helt hinsides syns jeg. 

Nicole er overstrømmende forelsket i en drømmeverden med Azan som ikke har rot i virkeligheten. 

Jay var en idiot som lagde seg profil på tinder men Ashley tar på seg martyrrollen og drar det ut i evigheter. Enten så bør hun tilgi eller avslutte forholdet.

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 27.6.2019 den 23.16, AnonymBruker skrev:

Larissa tror btw hun er penere enn det hun er. She got them crazyeyes!

Anonymkode: 30911...229

Jeg har ikke fulgt med på disse parene, men sett litt sånn dann og vann.

Larissa er jo helt tom i topplokket og Colt må jo være helt fjern som gidder å ha noe med henne å gjøre. Jeg hadde sendt Larissa rett hjem igjen sånn som hun krever ting. 

Helt ærlig så fikk jeg ett dårlig inntrykk av alle parene. Jeg har ingen tro på at disse parene vil vare.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Elisabeth, føler med henne. Det suger å være gravid. Det må være så kjipt at Andrei ikke tjener penger og ikke gjør det som må til for å få en jobb. Pluss krangler med familien og ikke har et skikkelig sted å bo. Huffameg.

Ellers hadde jeg aldri flyttet fra herlige Miami til oklahoma hvis jeg var Paola! Endelig føler hun at hun bor et sted hun trives og har en jobb hun liker! Hun er en fargerik kvinne, jeg skjønner henne godt på en måte. Og det virker nå som at Russ er veldig glad i henne, og hun i han til tross for mange ups and downs. Men jeg skjønner meg ikke helt på Russ, kona er jo den totale motpolen til moren, og så tror han det skal gå knirkefritt at de bor sammen og har et supert forhold? Og trodde han virkelig at Pao skulle endre personlighet fra å være sexy babe til å bli en prektig husmor i oklahoma?

Anonymkode: 154ef...7d1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2019 den 19.13, AnonymBruker skrev:

Stakkars Elisabeth, føler med henne. Det suger å være gravid. Det må være så kjipt at Andrei ikke tjener penger og ikke gjør det som må til for å få en jobb. Pluss krangler med familien og ikke har et skikkelig sted å bo. Huffameg.

Ellers hadde jeg aldri flyttet fra herlige Miami til oklahoma hvis jeg var Paola! Endelig føler hun at hun bor et sted hun trives og har en jobb hun liker! Hun er en fargerik kvinne, jeg skjønner henne godt på en måte. Og det virker nå som at Russ er veldig glad i henne, og hun i han til tross for mange ups and downs. Men jeg skjønner meg ikke helt på Russ, kona er jo den totale motpolen til moren, og så tror han det skal gå knirkefritt at de bor sammen og har et supert forhold? Og trodde han virkelig at Pao skulle endre personlighet fra å være sexy babe til å bli en prektig husmor i oklahoma?

Anonymkode: 154ef...7d1

Jeg er så enig! Han visste jo nøyaktig hvem hun er og hva han giftet seg med, man kan ikke forvente at partneren da skifter totalt personlighet? 😐 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...