Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Menneskene blir bare værre og værre for hver sesong. Jeg kaster opp. 

Anonymkode: 9cac9...be4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Leida bortskjemt? Hun krever da verken hushjelp eller den livsstilen hun hadde i Indonesia, annet enn at hun ønsker en god seng å sove i, et fint bryllup og en god sofa og ting som er helt vanlig å ha i et hus. Hvorfor i all verden inviterte han henne til USA når han ikke hadde noe å by på? Hadde hun kunne jobbet hadde hun helt sikkert skaffet det selv, men fordi Eric må forsørge henne frem til hun får arbeidstillatelse så må hun finne seg i det eller ikke. Jeg hadde reagert akkurat som henne. Ikke faen om jeg hadde sagt ja til å tilbringe livet med en som synes det er helt greit å leve som det. Skittent, søppelmøbler, forsvarer en uhøflig og frekk datter. Når det gjelder barnebidrag er jeg enig med Eric, men poenget her er at han har ingenting å tilby henne. Ingenting. 

Hun reiser nok hjem og det gjør hun rett i. Med den utdannelsen og jobben hun har klarer hun å skape seg et bedre liv på egenhånd. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omg. Steven ja.. Jeg får vondt inni meg. Han er jo direkte psykisk abusive. "Nå får du en sjanse til å fikse dette. For jeg vil at det skal fungere ". Han ER ødelagt. Og evner ikke å se seg opp i det hele. Har ikke disse toan noen å snakke med? Det er jo helt naturlig at babyer får alt av energi og oppmerksomhet i..tja..de to-tre første månedene. Stakkars baby som får altstresset og gråter pga det..

Men skjønner ikke hvorfor hun er 100% bekymret for han, da😅 

Leida.....klarer ikke hu der altså....

 

Og Kalani med familie.. de er på suuuperalerten for alt han gjør. Faren har virkelig innprenta i de at de ikke skal stole på Samoanere, nesten som han har svartmalt menneskene for å starte et nytt liv i USA og for at han ikke skal savne livet han hadde. Trist, i og med at de er halvt samoiske(eller hvordan man enn sier det). Babyen er jo ganske stor nå. Hadde ikke de vært i Samoa? Det GÅR HELT FINT Å HOLDE UNGEN PÅ SKULDRENE, ffs.

Og ALLE mødre er jo like påpasselig med så små, men det GÅR jo bra at pappa ikke gjør likens som mor! 🙄

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, Nooni skrev:

Leida bortskjemt? Hun krever da verken hushjelp eller den livsstilen hun hadde i Indonesia, annet enn at hun ønsker en god seng å sove i, et fint bryllup og en god sofa og ting som er helt vanlig å ha i et hus. Hvorfor i all verden inviterte han henne til USA når han ikke hadde noe å by på? Hadde hun kunne jobbet hadde hun helt sikkert skaffet det selv, men fordi Eric må forsørge henne frem til hun får arbeidstillatelse så må hun finne seg i det eller ikke. Jeg hadde reagert akkurat som henne. Ikke faen om jeg hadde sagt ja til å tilbringe livet med en som synes det er helt greit å leve som det. Skittent, søppelmøbler, forsvarer en uhøflig og frekk datter. Når det gjelder barnebidrag er jeg enig med Eric, men poenget her er at han har ingenting å tilby henne. Ingenting. 

Hun reiser nok hjem og det gjør hun rett i. Med den utdannelsen og jobben hun har klarer hun å skape seg et bedre liv på egenhånd. 

Greit at hun vil ha de tingene, det er ikke det som gjør hun bortskjemt, men at hun må ha det NÅ!! Og begynner å grine hvis hun ikke får vilja si. Hun visste at Eric ikke hadde mye penger. Og hvis familien hennes brukte 300.000 dollar(!!!!) på første bryllupet, så kan de vel bidra til en sofa. Hun og familien har nok bare ønsket at hun skulle bli lege i USA for å bli rik der og. 

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Omg. Steven ja.. Jeg får vondt inni meg. Han er jo direkte psykisk abusive. "Nå får du en sjanse til å fikse dette. For jeg vil at det skal fungere ". Han ER ødelagt. Og evner ikke å se seg opp i det hele. Har ikke disse toan noen å snakke med? Det er jo helt naturlig at babyer får alt av energi og oppmerksomhet i..tja..de to-tre første månedene. Stakkars baby som får altstresset og gråter pga det..

Men skjønner ikke hvorfor hun er 100% bekymret for han, da😅 

Leida.....klarer ikke hu der altså....

 

Og Kalani med familie.. de er på suuuperalerten for alt han gjør. Faren har virkelig innprenta i de at de ikke skal stole på Samoanere, nesten som han har svartmalt menneskene for å starte et nytt liv i USA og for at han ikke skal savne livet han hadde. Trist, i og med at de er halvt samoiske(eller hvordan man enn sier det). Babyen er jo ganske stor nå. Hadde ikke de vært i Samoa? Det GÅR HELT FINT Å HOLDE UNGEN PÅ SKULDRENE, ffs.

Og ALLE mødre er jo like påpasselig med så små, men det GÅR jo bra at pappa ikke gjør likens som mor! 🙄

Anonymkode: 30911...229

Ja, stakars asuelo! Han er jo helt ny med baby, la han føle seg frem litt da. Kalani har hatt mange mnd på prøve/feile, han må jo få gjøre det og. De leter etter feil. 

Steven burde ringe noen hjemme som kanskje kan fortelle han at nyfødt baby er hovedfokus for alle nybakte mødre. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er rystet over han som har kjæreste i Russland (Stephen?). Snakk om abusive oppførsel, blir kvalm av å se på. Synes så inderlig synd på hun fra Russland og babyen. Han er farlig! Herser med henne, og hakket på henne fordi hun ikke gir ham like mye oppmerksomhet som babyen- som er TO UKER gammel. Håper inderlig at hun ikke blir med han til USA.

Anonymkode: 17502...0d4

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

14 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rystet over han som har kjæreste i Russland (Stephen?). Snakk om abusive oppførsel, blir kvalm av å se på. Synes så inderlig synd på hun fra Russland og babyen. Han er farlig! Herser med henne, og hakket på henne fordi hun ikke gir ham like mye oppmerksomhet som babyen- som er TO UKER gammel. Håper inderlig at hun ikke blir med han til USA.

Anonymkode: 17502...0d4

De 2 skulle absolutt hatt noen voksne til stede, som kunne veiledet dem litt på veien.

Anonymkode: 1077c...45b

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker said:

De 2 skulle absolutt hatt noen voksne til stede, som kunne veiledet dem litt på veien.

Anonymkode: 1077c...45b

Det tenkte jeg også. Og fant ut at foreldrene til jenta drepte hennes storesøster fordi de mente hun var besatt av en ond ånd. Hun var 13 da søsteren ble drept 😲

Anonymkode: 601aa...62e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det tenkte jeg også. Og fant ut at foreldrene til jenta drepte hennes storesøster fordi de mente hun var besatt av en ond ånd. Hun var 13 da søsteren ble drept 😲

Anonymkode: 601aa...62e

Såpass😱

Anonymkode: 1077c...45b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi! Og steven har vel ikke hatt noen enkel barndom heller. Håper de får litt hjelp så de kan gi barnet sitt en god barndom og oppvekst! 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 13.24, AnonymBruker skrev:

.Faren har virkelig innprenta i de at de ikke skal stole på Samoanere,.... Trist, i og med at de er halvt samoiske(eller hvordan man enn sier det).

Ja, man kan jo lure på hvilke hensikter faren hennes selv hadde da han kom til usa. Var han sånn som han tror de er, eller er han ikke sånn, og tror at han er den eneste som ikke er sånn....

Anonymkode: b0c41...cf5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Familien til Leida (?) tilbydde seg å betale for ny leilighet el evt gi de penger men Eric sa nei. Jeg skjønner at hun reagerer når han har enkeltseng og sofaen i stuen er opplåsbar (!), men hun er jo veldig bortskjemt og frekk både med han og datteren. Selv jeg med grei/middels inntekt hadde aldri klart å flytte inn et sånt sted så jeg skjønner noen av reaksjonene hennes.

De i Russland - han gir meg chills. Føler det bare er sekunder før han mister sånn kontrollen at han blir voldelig. Syns så synd på Olga, hun ser både redd ut og tar på seg skyld for at han ikke skal bli irritert. Egentlig burde produsenten brutt inn her, syns jeg, han driver jo psykisk vold

Colt (hvis det er han som bor med moren) og damen er vel den mest usannsynlige matchen som finnes. Hun gjør jo ikke noe annet enn å klage og kreve. 

Hva er egentlig forskjellen på 90 days fiancé og 90 days to wed? Er det bare samme program som har skiftet navn? 

Anonymkode: 73eba...547

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takler ikke hu der Leida... Hvorfor er han fyren med henne??

Creds til datteren som ikke slo til henne.

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Takler ikke hu der Leida... Hvorfor er han fyren med henne??

Creds til datteren som ikke slo til henne.

Anonymkode: 30911...229

Hun er helt grusom. Men faren er jo enda verre. Tenk å be datteren sin om å 'get the fuck out'. 

 

Anonymkode: 601aa...62e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Familien til Leida (?) tilbydde seg å betale for ny leilighet el evt gi de penger men Eric sa nei. Jeg skjønner at hun reagerer når han har enkeltseng og sofaen i stuen er opplåsbar (!), men hun er jo veldig bortskjemt og frekk både med han og datteren. Selv jeg med grei/middels inntekt hadde aldri klart å flytte inn et sånt sted så jeg skjønner noen av reaksjonene hennes.

De i Russland - han gir meg chills. Føler det bare er sekunder før han mister sånn kontrollen at han blir voldelig. Syns så synd på Olga, hun ser både redd ut og tar på seg skyld for at han ikke skal bli irritert. Egentlig burde produsenten brutt inn her, syns jeg, han driver jo psykisk vold

Colt (hvis det er han som bor med moren) og damen er vel den mest usannsynlige matchen som finnes. Hun gjør jo ikke noe annet enn å klage og kreve. 

Hva er egentlig forskjellen på 90 days fiancé og 90 days to wed? Er det bare samme program som har skiftet navn? 

Anonymkode: 73eba...547

Kan det være at i den ene serien er de i USA, og den andre serien er de i hjemlandet til forloveden? 

Anonymkode: f7e74...061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 22.5.2019 den 7.58, Nooni skrev:

Leida bortskjemt? Hun krever da verken hushjelp eller den livsstilen hun hadde i Indonesia, annet enn at hun ønsker en god seng å sove i, et fint bryllup og en god sofa og ting som er helt vanlig å ha i et hus. Hvorfor i all verden inviterte han henne til USA når han ikke hadde noe å by på? Hadde hun kunne jobbet hadde hun helt sikkert skaffet det selv, men fordi Eric må forsørge henne frem til hun får arbeidstillatelse så må hun finne seg i det eller ikke. Jeg hadde reagert akkurat som henne. Ikke faen om jeg hadde sagt ja til å tilbringe livet med en som synes det er helt greit å leve som det. Skittent, søppelmøbler, forsvarer en uhøflig og frekk datter. Når det gjelder barnebidrag er jeg enig med Eric, men poenget her er at han har ingenting å tilby henne. Ingenting. 

Hun reiser nok hjem og det gjør hun rett i. Med den utdannelsen og jobben hun har klarer hun å skape seg et bedre liv på egenhånd. 

Hun får bruke sine egne penger på å fikse!

Anonymkode: 0e707...c16

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hun er helt grusom. Men faren er jo enda verre. Tenk å be datteren sin om å 'get the fuck out'. 

 

Anonymkode: 601aa...62e

Så det var det han sa? Syntes det var det, men kunne ikke tenke meg at man snakker sånn til datteren sin.. blir spennende å se neste episode. Hadde jeg vært mora, hadde jeg latt faren høre det!

Denne serien er bare så...perfekt eksempel på hva som skjer når mannfolleme tenker med feil hode! Eller kvinnfolkene for den saks skyld.

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Så det var det han sa? Syntes det var det, men kunne ikke tenke meg at man snakker sånn til datteren sin.. blir spennende å se neste episode. Hadde jeg vært mora, hadde jeg latt faren høre det!

Denne serien er bare så...perfekt eksempel på hva som skjer når mannfolleme tenker med feil hode! Eller kvinnfolkene for den saks skyld.

Anonymkode: 30911...229

Det har du jaggu meg rett i! 

Har sett nyeste episode nå, og jeg blir bare så flauuuu over oppførselen til Larissa! Jeg synes synd på moren til Colt, selv om det sjeldent er sunt som par, å bo sammen med mor/svigermor. 

Leida er jaggu meg kaldblodig, som krever å bli satt høyere hos Eric, enn hans egne barn! Den krangelen og telefonsamtalen, der de kastet ut datteren hans... Jeg har ikke ord.. Den kjerringa driver mannen til vanvidd, og han er en idiot som biter på. 

Hva tror dere om Jay og Ashley? 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...