Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Nooni skrev:

Hun er den største manipulatoren jeg noensinne har sett på tv og tar ikke ansvar for NOE. 

Det fremkommer at hun har dom på seg for å stjele kredittkort - han gir forholdet en sjanse. Hun sitter på gulvet, griner og roper og sier hun vil ha sex, mens ungene er tilstede - han gir forholdet en sjanse. Hun stinker nedentil (han har ikke sagt noe om det i sosiale medier, det var Danielle selv som slapp den bomben) - når det så var ute så sa han at han har foreslått for henne at de skal be om medisinsk hjelp - han er fortsatt hos henne. Hun beskylder han for utroskap uten bevis - han står fortsatt ved henne. 
Hun skriker, gråter ustanselig - hun sutrer, gnåler og roper. At han til slutt fikk nok har jeg ingen problemer med å forstå. 

Men selv da fortsetter hun trakasseringen. Jeg håper han anmelder henne til politiet. 

Mohammed var der kun for å få greencard, ingen andre grunner, så tenker han er den største manipulative av de to.

Jeg kan tenke meg at hun håpet på noe helt annet enn det Mohammed kunne gi henne. Han manipulerte henne mye, og tenker det var reaksjonen hennes. Man blir rett og slett litt smågal av slike menn, spesielt når hun mest sannsynlig ikke er helt oppegående. Hun ble nok en smule desperat. 

 

Anonymkode: fcf5a...cc8

  • Liker 11
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er helt hekta og lurer på når sesongen som nylig starta på amerikansk tlc  kommer til norsk tlc! Ig npr kinner Family chantel spinoff?

Ang. Danielle og Mohammad: Hun er jo tydelig ikke helt.. hun skulle blitt beskytta fra seg selv på en måte, skulle ikke vært på tv. Hun vil gjerne bli elsket. Mohammad var tydelig bare ute etter green card, og jeg forstår ikke de som mener han fortjener det etter alt styret hennes. Han har jo kødda masse med følelsene hennes. Man kan si mye rart om henne, men ingen fortjener å bli brukt på den måten.

Hun var utrolig godtroende. Ville ikke se sannheten og klamret seg til ideen om henne og Mohammad som et par. Jeg synes ikke manipulativ er riktig ord å bruke om henne. Synes synd på henne, og skulle ønske Mohammad ble kasta ut av usa.

Anonymkode: b0c41...cf5

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

16 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Mohammed var der kun for å få greencard, ingen andre grunner, så tenker han er den største manipulative av de to. Han manipulerte henne mye, og tenker det var reaksjonen hennes. Man blir rett og slett litt smågal av slike menn, spesielt når hun mest sannsynlig ikke er helt oppegående.

Utvilsomt! Nesten litt skummelt at noen synes hun er den store ulven av de to. Noen er dumsnille og altfor blåøyd, men det er aldri ok at noen utnytter det.

"Når man er så dum så fortjener man ikke bedre" kan man si. Men ingen oppegående folk, samme hvor mye de vil ha opphold/andre goder, utnytter andres "dumhet". Er det sykdom/diagnose/utviklingshemning er det enda verre! 

At hun fremstår som litt av hvert godter han seg over. Han passer på hva han sier og hvordan han fremstår på tv, men han får henne til å koke over.

Anonymkode: b0c41...cf5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

 

Utvilsomt! Nesten litt skummelt at noen synes hun er den store ulven av de to. Noen er dumsnille og altfor blåøyd, men det er aldri ok at noen utnytter det.

"Når man er så dum så fortjener man ikke bedre" kan man si. Men ingen oppegående folk, samme hvor mye de vil ha opphold/andre goder, utnytter andres "dumhet". Er det sykdom/diagnose/utviklingshemning er det enda verre! 

At hun fremstår som litt av hvert godter han seg over. Han passer på hva han sier og hvordan han fremstår på tv, men han får henne til å koke over.

Anonymkode: b0c41...cf5

Enig!

De som blindt tror på Mohamed, er vel de som også kunne ha blitt lurt av han. 

Han er smart, da. Kontaktet advokat FØR bryllupet til og med. 

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på Mohamed i forhold til hva? Tror alle her tenker at han var ute etter green card. Og er man littegrann oppegående, så burde man spørre seg selv hva en ung,kjekk mann/gutt ser i en ikke veldig fresh dame i 40-årene. At ikke Daniela har spurt seg selv om dette, er meg en gåte. Sånn jeg ser det, så har de begge forsøkt å utnytte den andre. Muhammed ville ha et godt liv i et vestlig land, og Daniela skulle leve et godt liv med en unggutt som skulle være henne evig takknemlig. Hadde rollene vært motsatt, så hadde mange sagt at det var den vestlige, eldre personen som utnytter den unge. 

Mohamed er nok en luring, men det er jammen Daniela også. Sånn sett hadde de vel fortjent hverandre.

Anonymkode: 8585a...da5

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva synes dere om de nye episodene og de nye parene?

Anonymkode: 6cfdf...bc8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om de nye episodene og de nye parene?

Anonymkode: 6cfdf...bc8

Hvilken sesong tenker du på?

Anonymkode: 27a5b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

David er jo en dott og en latsabb. Tydeligvis flink til å prate for seg og får snakket til seg det ene og det andre. Det virket som folk rundt han begynte å få nok av den manipulerende oppførselen hans, så nysgjerrig på hva stakkars Annie endte opp med å gjøre. Hun ville vel dra hjem, men hun må jo ha penger til flybilletten også😐

Anonymkode: 8585a...da5

De to er jo alive and kicking som par. Veldig aktive på SOME. Han har vel fått seg lærerjobb, også tjener de penger på Instagram, så da går det nok bra med henne altså.

Anonymkode: b54c9...3f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mohammed har nok ikke rent mel i posen, men han kom til USA og det som skjer er at dama mister jobben sin, fordi at hun ikke er god på det hun gjør, strømmen blir nesten tatt fordi at hun ikke eier nåla i veggen, kan ikke betale regninger, så kommer det frem at hun er dømt for svindel osv. Alt i løpet av 90 dager. Troooor jeg hadde blitt litt skeptisk selv altså. 

Anonymkode: b54c9...3f2

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 4.5.2019 den 9.03, AnonymBruker skrev:

Mitt favorittøyeblikk med familien til Chantel er når PIen sier 'he is doing something.. legal or illegal i dont know' haha. Åå.gud for en paranoid syk gjeng!!!

Hva tenker dere om Jesse og darcy?

Paola irriterer meg. Anfisa er også litt teit. 

Hva med niceguy Paul med Karine?? det er SJUKE greier

Anonymkode: 27a5b...d05

"Haaaarvesting the American dollar". 

Mangler bare foliehatten der, ass. 

Anonymkode: b54c9...3f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva synes dere om de nye episodene og de nye parene?

Anonymkode: 6cfdf...bc8

Mener du Olga som er gravid, Jonathan og hun på 19, og hun som har baby med han fra Samoa og Ashley med han på 20 ? Synes det er litt kjedelig så langt.

Ser frem til ny sesong med han fra Moldova, Chantel og de.. Ingen som vet når det starter?

Men dere som skriver om Mohammad og gjengen. Hvilken kanal ser dere på? Går vel både på fem, tlc og kanskje enda en kanal til ulike tider.

Det er tlc onsdager fra 21 til 23 jeg har sittet klistra til skjermen. Nå er det flytta til tirsdager. 

Får mer og mer følelsen av at det er "skuespill" og iscenesatt for å skape mer drama/show. 

 

Har ikke fått med meg at Danielle svindla, at hun mista jobben osv. Har nok ikke sett alt fra den sesongen.

Anonymkode: b0c41...cf5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Haaaarvesting the American dollar". 

Mangler bare foliehatten der, ass. 

Anonymkode: b54c9...3f2

Hahah ja. Og RIVER. For en dritt

 

David er jo så taper! Forstår ikke at Annie ikke tok tilbudet om 10k.

 

Men de får jo 1000dollar per episode 

Anonymkode: 27a5b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Mener du Olga som er gravid, Jonathan og hun på 19, og hun som har baby med han fra Samoa og Ashley med han på 20 ? Synes det er litt kjedelig så langt.

Ser frem til ny sesong med han fra Moldova, Chantel og de.. Ingen som vet når det starter?

Men dere som skriver om Mohammad og gjengen. Hvilken kanal ser dere på? Går vel både på fem, tlc og kanskje enda en kanal til ulike tider.

Det er tlc onsdager fra 21 til 23 jeg har sittet klistra til skjermen. Nå er det flytta til tirsdager. 

Får mer og mer følelsen av at det er "skuespill" og iscenesatt for å skape mer drama/show. 

 

Har ikke fått med meg at Danielle svindla, at hun mista jobben osv. Har nok ikke sett alt fra den sesongen.

Anonymkode: b0c41...cf5

Jeg ser på dplay og youtube

Anonymkode: 27a5b...d05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er sesong 6 som går på TLC tirsdager her i Norge. Vi ligger langt bak USA. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hahah ja. Og RIVER. For en dritt

 

David er jo så taper! Forstår ikke at Annie ikke tok tilbudet om 10k.

 

Men de får jo 1000dollar per episode 

Anonymkode: 27a5b...d05

Blæh! River ja... Syns han og Pedro var like mye skyldi slåsskampen. 

Men søstra til Pedro er like ille.. for en ufordragelig dritt! 

Anonymkode: 30911...229

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2019 den 16.32, Nettejea skrev:

Det er sesong 6 som går på TLC tirsdager her i Norge. Vi ligger langt bak USA. 

Alt for langt bak 😑

Anonymkode: 123b6...3f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har kjøpt dplay kun for denne serien 😂 Håper den motsatte veien kommer der og, amerikanere som flytter til andre land 🙈

Anonymkode: a9f8f...96f

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Alt for langt bak 😑

Anonymkode: 123b6...3f7

Enig 😑

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 5.5.2019 den 11.44, AnonymBruker skrev:

Hahah ja. Og RIVER. For en dritt

 

David er jo så taper! Forstår ikke at Annie ikke tok tilbudet om 10k.

 

Men de får jo 1000dollar per episode 

Anonymkode: 27a5b...d05

De utenlandske får ikke betalt. Ikke

før de har oppnådd arbeidstillatelse i USA i hvert fall.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har kjøpt dplay kun for denne serien 😂 Håper den motsatte veien kommer der og, amerikanere som flytter til andre land 🙈

Anonymkode: a9f8f...96f

Jeg ser også på Dplay 😂 og synes kanskje at det er litt kjedelig sånn foreløpig. Når man må vente på episodene så har jeg en tendens til å glemme navnene. 

Tilbake til Mohamed og Danielle. Folk her inne tenker at han har utnyttet Danielle for greenkard, jeg tenker at det er ingen grunn til at han har gjort det MER enn noen andre i serien, ei heller at han har ført henne bak lyset. Hva hvis du hadde møtt en som hadde vist seg å være en hysterisk, skrikende, manipulerende person helt uten impulskontroll - klart man vi stikke da. Så blir han anklaget for ikke å prøve nok. Spør du meg, prøvde han fan meg lenge, men uansett hva han sa og gjorde så hørte hun det hun ville høre. 

Jeg synes ikke han er spesielt sympatisk, men det har nå ingenting med saken å gjøre. Han var etter mitt skjønn ganske så redelig hele veien og han skal ha "credit" for å ikke snakke dritt om henne, feks på nett. De gangene han gjorde det ble han presset opp i et hjørne av TLC i studio. 

Jeg mistenker, som mange i USA, at TLC har utnyttet dette paret, Danielle økonomisk. Hvorfor tror dere hun aldri stoppet med trakasseringen, alltid skulle ha et svar, et nytt svar, en ny forklaring, gjorde det slutt, ville ha han tilbake, skulle fortelle hva hun virkelig mente for 50ende gang. Penger. Amerikanske borgere fikk betalt for å være med i serien, ikke de utenlandske. Hun som har vært dømt for kredittkortsvindel, slitt med regninger og fått avstengt strømmen fikk plutselig råd til å kjøpe seg sitt eget krypin. Hvor tror dere de pengene kom fra? Og penger til den utdannelsen hun tar nå? TLC selvfølgelig. 

Det er ikke synd på dama. Hun melker dette og TLC kommer til å kjøre på dette til det ikke er mer å hente. 

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...