Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

rains of castamere skrev (5 minutter siden):

Og Varya støtter ham like fullt. Surprise surprise... 

men sa han ikke bare at han hadde vært o fengsel før de møttes? Det var aldri snakk om At han nettopp hadde gjort noe som han skulle dømmes for? Er dette den eksen som stikker av i ene episoden når varaya dukker opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

miss~Audrey skrev (4 minutter siden):

men sa han ikke bare at han hadde vært o fengsel før de møttes? Det var aldri snakk om At han nettopp hadde gjort noe som han skulle dømmes for? Er dette den eksen som stikker av i ene episoden når varaya dukker opp?

Han innrømmet kun at han hadde solgt dop da, og vært i fengsel for det. Og hun du tenker på er sikkert Mary? Dd har vært venner lenge, men da V takket nei til frieriet hans, begynte de å date. Helt til V kom på overraskelsesbesøk og fant Mary hjemme hos ham.

Hun støtter han også, forresten… 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest rains of castamere
miss~Audrey skrev (1 time siden):

Ja, dette er en gammel sak. Men at Varya støtter ham når retten har funnet ham skyldig og dømt ham til 18(?) års fengsel... Da er det på tide å innse at han kanskje ikke snakker sant likevel, spør du meg. 

Tenker du på Mary? Hun som formerlig kastet seg etter ham før han dro til Russland, og som var sammen med ham da Varya dukket opp etterpå. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom det frem at Ed og Liz er sammen igjen. I den nyeste episoden av The Single Life. Hun som tok kontakt med han. Skjønner virkelig ikke hvorfor. Spent på hva som kommer frem i Tell All neste gang. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

MissStiles skrev (22 timer siden):

Der kom det frem at BigPred og Liz er sammen igjen. I den nyeste episoden av The Single Life. Hun som tok kontakt med han. Skjønner virkelig ikke hvorfor. Spent på hva som kommer frem i Tell All neste gang. 

Han der er grunnen til at jeg sluttet å se på hele franchisen..

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

22 hours ago, MissStiles said:

Der kom det frem at Ed og Liz er sammen igjen. I den nyeste episoden av The Single Life. Hun som tok kontakt med han. Skjønner virkelig ikke hvorfor. Spent på hva som kommer frem i Tell All neste gang. 

Det forholdet er så merkelig.. jeg oppfatter ikke at det er genuine følelser fra hennes side. Tror det er for hun ser det som en mulighet for å bli «kjendis» ?  
Hun har vel også nevnt at han er generøs med penger/gaver. 

Og Ed 🤦🏻‍♀️ Han sutrer pga jenter som er yngre enn datteren hans ikke vil ha han. 
Tok han 2 sek før han prøvde seg på Fernanda. Hvorfor tror han at en jente på 22(?) år er interessert i en gammel klengte gubbe?

Han er vanvittig høy på seg selv, og bruker «jeg er ikke glad i meg» som et skalkeskjul for all barnslig oppførsel. 

Hva skjedde med damer på hans egen alder? Ekkel ekkel fyr :spy: 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Singel life tell all, kan de ikke gi seg med å dra inn Jessi hele tiden. Det ødelegger hele morroa. 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
Spoiler

På Instagram har Ximena lagt ut bilder hvor hun forteller hvordan hun egentlig ble kjent med Mike, og at han var voldelig mot henne og utøvde psykisk vold til henne foran barna. Hun viser også en video hvor Mike forteller programlederen (Shaun? Husker ikke hva hun heter) at han ikke betalte for de nye puppene hennes, og at han ikke vet hvordan hun fikk pengene. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Duff skrev (På 8.2.2022 den 3.11):

Singel life tell all, kan de ikke gi seg med å dra inn Jessi hele tiden. Det ødelegger hele morroa. 

Enig. Både Jesse og Tom lever for så vidt av forholdet de hadde til Darcey. Er det ikke $1000 pr episode de får? Vi kommer aldri til å bli kvitt dem, de trenger jo ikke få seg ordentlig jobb så lenge de er involvert med TLC.

Kan ikke fordra Jesse og syns Tom er ufordragelig på Pillow Talk som kommer med stikk til Darcey heeeeele tiden mens søsteren fniser og sier «oh, you’re baaaad». Uten Darcey (som man riktignok kan si mye om..) så ville han ikke vært der)

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den nye sesongen til Darcey & Stacey har de reklamert på for TLC i noen uker nå, Søndag kl21 - men de viser sesong 2 :klo:

Endret av **Marshmallow**
Ser nå at det er ny sesong, TLC skriver feil 😅😅
Lenke til kommentar
Del på andre sider

**Marshmallow** skrev (2 timer siden):

Den nye sesongen til Darcey & Stacey har de reklamert på for TLC i noen uker nå, Søndag kl21 - men de viser sesong 2 :klo:

Har ikke kommet noen sesong 3 på D+ enda heller, pleier ikke de ligge litt foran? Jeg ser ikke på TLC selv, men har fått med meg at D&S reklamerer på instaene sine (stories)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 hours ago, Nana said:

Har ikke kommet noen sesong 3 på D+ enda heller, pleier ikke de ligge litt foran? Jeg ser ikke på TLC selv, men har fått med meg at D&S reklamerer på instaene sine (stories)

Den som gikk på TLC søndag er ny (har ikke D+ 😅)  Søstrene sier ny sesong i promo men hos meg er det fortsettelse på sesong 2, kanskje slik på D+ også? (Tror det er 3eps ute)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

**Marshmallow** skrev (7 minutter siden):

Den som gikk på TLC søndag er ny (har ikke D+ 😅)  Søstrene sier ny sesong i promo men hos meg er det fortsettelse på sesong 2, kanskje slik på D+ også? (Tror det er 3eps ute)

Yesss, det ser sånn ut. Den siste som ligger ute nå er fra 13/3 og heter noe med Pageant crowned, Miami bound. Ser at Pillow Talk har kommet også. Da har jeg jo faktisk begynt på sesong 3 uten å få det med meg, haha 😄

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Nana said:

Yesss, det ser sånn ut. Den siste som ligger ute nå er fra 13/3 og heter noe med Pageant crowned, Miami bound. Ser at Pillow Talk har kommet også. Da har jeg jo faktisk begynt på sesong 3 uten å få det med meg, haha 😄

Ja, jeg fikk det ikke med meg tidligere. Når jeg sjekket så stod det sesong 2 🙈

men omg som de har ødelagt seg selv med operasjonene 😢 lurer på hvordan de vil se ut om 10år, ser ikke for meg at de klarer å stoppe. 

Så tror jeg at Tom og søsteren har fått beskjed om å snakke fint om dem på pillow talk 😂

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

• 3 uker senere...

Nå er det mange mini episoder for å se hvordan det går med de tidligere parene fra 90 days sesonger etc. Gøy å se hva som har skjedd med parene. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...