Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs

Nooni

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det heter egentlig 90 Day Fiancé, men kalles 90 Days To Wed på norske TLC av en eller annen grunn.

De ulik seriene i 90 Days-franchiset er:

90 Day Fiancé (7 sesonger)

90 Day Fiancé: Happily Ever After? (sesong 5 sendes i USA nå) 

90 Day Fiancé: Before the 90 days (4 sesonger)

90 Day Fiancé: The Other Way (sesong 2 sendes i USA nå)

90 Day Fiancé: What Now? (4 sesonger)

90 Day Fiancé: Pillow Talk (5 sesonger)

The Family Chantel (1 sesong)

90 Day Fiancé: Self-Quarantined (1 sesong, forhåpentligvis blir det ikke flere)

90 Day Fiancé: B90 Strikes Back! (startet i juni, sendes nå)

Darcey & Stacey (starter i august)

Jeg ser de fire øverste når de kommer ut i USA, og What Now litt sporadisk om jeg ser at nye episoder ligger ute på Dplay. Det er mer enn nok!

Nye sesongen av Happily Ever After er veldig gøy, så bare å glede seg for de som følger Dplay! Nok av drama på The Other Way som sendes nå også, pluss at vi blir kjent med et av de fineste parene i franchiset så langt etter min mening (Armando og Kenneth). 

Anonymkode: 47f88...1bb

Hva er den B90? Hva handler det om? 
Darcey har jeg liksom fått nok av, så den håper jeg ikke blir vist på TLC i stedenfor 90 days. Så en episode av the family chantal men det var jo bare reprise av alt som var vist via 90 days foreløpig, så det så jeg ikke mer på. Familien til chantal provoserer meg så grådig og, så jeg blir sint av å se på det. 

Håper det blir en sesong med happily ever after med azuelo og kalani, alexei og loren, hun unge med han i Syria og det var et par til jeg vil se igjen, men har glemt det plutselig. 

Håper de er ferdige med Angela og Michael. Så lei. Og Angela er fæl. 

Anonymkode: 4c635...c84

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg er enig i at Angela er fæl men de mp jo ha litt underholdning. Serien hadde vel ikke vært populær hvis det bare hadde vært smooch iog rosenrødt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva er den B90? Hva handler det om? 
Darcey har jeg liksom fått nok av, så den håper jeg ikke blir vist på TLC i stedenfor 90 days. Så en episode av the family chantal men det var jo bare reprise av alt som var vist via 90 days foreløpig, så det så jeg ikke mer på. Familien til chantal provoserer meg så grådig og, så jeg blir sint av å se på det. 

Håper det blir en sesong med happily ever after med azuelo og kalani, alexei og loren, hun unge med han i Syria og det var et par til jeg vil se igjen, men har glemt det plutselig. 

Håper de er ferdige med Angela og Michael. Så lei. Og Angela er fæl. 

Så vidt jeg har skjønt handler det om at casten fra sesongen fra Before the 90 Days som ble sendt i år leser og svarer på reaksjoner har hatt til dem på sosiale medier, men de tar visst ikke med noe veldig negativt/kontroversielt engang. Er nok bare et forsøk på å fylle sendetiden med noe under produksjonsstopp pga. korona.

Asuelu og Kalani er med i sesongen av Happily Ever After som sendes nå! Ikke de andre du nevner, men dessverre for deg er også Angela og Michael med. 

Jeg liker egentlig Angela bedre nå som vi har fått sammenligne henne litt med babygirl Lisa som er hundre ganger verre. Men nokså vilt at datteren hennes Scottie nettopp har kommet ut av fengsel for overgrep mot barn. Kanskje derfor Angela har hatt så mye ansvar for barnebarna?

Finnes en del morsomme meme- og nyhets-kontoer på Instagram for de som ikke har noe imot å bli spoilet. 90dayfiancenews, 90day_fiance_gossip, 90dayfiancememes01 og 90dayfckery for eksempel. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMG, noen som har sett dagens episode? Verdt å se altså. Kan nesten ikke vente til neste episode 😮 

Anonymkode: 8359a...7dd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.7.2020 den 7.18, AnonymBruker skrev:

Lisa er jo helt lik som Angela. 

Hei hei hei - Angela er badass!! White trash delux, men bein i nesa har hun! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 19.7.2020 den 13.34, AnonymBruker skrev:

Så vidt jeg har skjønt handler det om at casten fra sesongen fra Before the 90 Days som ble sendt i år leser og svarer på reaksjoner har hatt til dem på sosiale medier, men de tar visst ikke med noe veldig negativt/kontroversielt engang. Er nok bare et forsøk på å fylle sendetiden med noe under produksjonsstopp pga. korona.

Asuelu og Kalani er med i sesongen av Happily Ever After som sendes nå! Ikke de andre du nevner, men dessverre for deg er også Angela og Michael med. 

Jeg liker egentlig Angela bedre nå som vi har fått sammenligne henne litt med babygirl Lisa som er hundre ganger verre. Men nokså vilt at datteren hennes Scottie nettopp har kommet ut av fengsel for overgrep mot barn. Kanskje derfor Angela har hatt så mye ansvar for barnebarna?

Finnes en del morsomme meme- og nyhets-kontoer på Instagram for de som ikke har noe imot å bli spoilet. 90dayfiancenews, 90day_fiance_gossip, 90dayfiancememes01 og 90dayfckery for eksempel. 

Overgrep mot et barn? Har du link?

Anonymkode: ef68c...e14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

OMG, noen som har sett dagens episode? Verdt å se altså. Kan nesten ikke vente til neste episode 😮 

Hvor????

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Firebarnsmor86 skrev:

Hvor????

Går på TLC nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Går på TLC nå.

Helt ny sesong? Fulgt med på Dplay men ikke sett noe nytt. Gleder meg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Firebarnsmor86 skrev:

Helt ny sesong? Fulgt med på Dplay men ikke sett noe nytt. Gleder meg

Sesong 4, på Dplay. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud!! Håper kommende uke går fort!! Så mye spennende! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sesong 4, på Dplay. 

Jeg får ikke opp alle episodene på dplay. Er det noen faste dager det kommer nye episoder? 

Anonymkode: 090d9...9f4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så at Geoffry og Varya var med i selve episoden i dag, men klippet bort fra Pillow Talk av samme episode. Regner med det har sammenheng med fortiden hans, at TLC fant ut av det før Pillow Talk ble laget? Rart de klippet bort en sånn story hvis det ikke var for en grunn

Anonymkode: 73eba...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For ei smørje😳Love it❤️

Anonymkode: 6f9c3...7ee

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen av parene som har vært med i Before the 90 days som faktisk har vært med i 90 day Fiancé? Altså at etter de møttes første gang i Before har gått videre til selve 90 dagers perioden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja mange. 

Anonymkode: b72b9...f4e

Hvis det var meg du svarte, kan du komme med et eksempel? Jeg har ikke sett absolutt alt, men kommer ikke på et eneste par. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...