Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

Har skaffet meg dplay. Ser at det ligger 5 episoder av den nyeste sesongen the other way. Hvordan legges resten av sesongen ut? En episode i uken, eller kommer det flere episoder pr gang de legger ut?

Anonymkode: a74f3...228

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang i uka :) både ep og pillow talk.

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skaffet meg dplay. Ser at det ligger 5 episoder av den nyeste sesongen the other way. Hvordan legges resten av sesongen ut? En episode i uken, eller kommer det flere episoder pr gang de legger ut?

Anonymkode: a74f3...228

 

Anonymkode: 30911...229

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har skaffet meg dplay. Ser at det ligger 5 episoder av den nyeste sesongen the other way. Hvordan legges resten av sesongen ut? En episode i uken, eller kommer det flere episoder pr gang de legger ut?

Anonymkode: a74f3...228

Det kommer en episode av 90 days og en episode av Pillow talk (om den nye episoden) en gang i uken. 

Anonymkode: 73eba...547

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet dere hvilken dag? 😊

Anonymkode: a74f3...228

På søndager☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå tror jeg at jeg har sett for mye på 90 days fordi jeg ble rørt av å se hvor glad David ble når han endelig møtte Lana.

Jeg syns hun er iskald som har holdt han på gress så lenge. Hun virket veldig unnvikende når hun ble intervjuet alene av produksjonen. 

 

Ed ble lei seg når Rose hadde reist, men det er hans egen skyld, hun har bare stått opp for seg selv.

Lisa er en skikkelig dramaqueen, hun slår jo opp et par ganger i hvert program. 

 

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg at jeg har sett for mye på 90 days fordi jeg ble rørt av å se hvor glad David ble når han endelig møtte Lana.

Jeg syns hun er iskald som har holdt han på gress så lenge. Hun virket veldig unnvikende når hun ble intervjuet alene av produksjonen. 

 

Ed ble lei seg når Rose hadde reist, men det er hans egen skyld, hun har bare stått opp for seg selv.

Lisa er en skikkelig dramaqueen, hun slår jo opp et par ganger i hvert program. 

 

Anonymkode: c0d7a...561

Huff, jeg får helt frysninger av David! Det og hyre en privat etterforsker for å finne henne, er stalking på høyt nivå spør du meg. Selv om Lana ikke bør holde på slik hun gjør med menn. Han er dessverre ikke helt i vater.. 

Anonymkode: 65256...097

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nå tror jeg at jeg har sett for mye på 90 days fordi jeg ble rørt av å se hvor glad David ble når han endelig møtte Lana.

Anonymkode: c0d7a...561

Jeg synes fyren gikk fra dum / treg / naiv til å være skikkelig creepy da han møtte henne. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med Lana ang skinnfrakken. Jeg tror David kunne vært en kjekk moden mann hvis han hadde fått modernisert hårklipp og garderobe :P 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med Lana ang skinnfrakken. Jeg tror David kunne vært en kjekk moden mann hvis han hadde fått modernisert hårklipp og garderobe :P 

Anonymkode: 4c635...c84

Hårklipp? Han bruker tupé 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, mordi skrev:

Hårklipp? Han bruker tupé 

Kan jo klippe den til i litt mer moderne frisyre da. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.8.2020 den 9.54, AnonymBruker skrev:

Isdronningen?

Anonymkode: e0f5f...c83

Jupp. Vi er helt like. 😊

Anonymkode: 945eb...6d1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

On 8/19/2020 at 7:24 PM, padawan said:

Jeg synes fyren gikk fra dum / treg / naiv til å være skikkelig creepy da han møtte henne. 

Hun var 21 (?) da dette begynte, det er creppy i seg selv 😳 

At han tror hun opprinnelig er forelsket i han er også noe jeg ikke begriper 

Anonymkode: ec4da...fd5

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Følger serien på TV. Nå har Varya dukket opp i Tennessee. Kjenner jeg blir helt dårlig av måten Geoffrey oppfører seg. Hvordan kan han få seg til å ikke skjerme Mary? Han stiller de to opp mot hverandre. Varya skuffer også. Tenk å kritisere Mary i det hele tatt og fortelle henne at han ikke elsker hun. Urh. 
 

Og Lisa og Soujaboy er en katastrofe. Hvordan kan de vurdere å gifte seg en gang😬

David er creepy nå som han har møtt Lana. Hjelpes😅

Anonymkode: 3a46d...129

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns det besøket til Varya var litt merkelig. Trodde det var en litt tidkrevende/omfattende prosess for en fra Russland å få visum til Usa. Men mulig jeg tar feil, har ikke undersøkt det.

Lurer på hvor mange ganger Lisa har sagt "I'm done" og gått i raseri..

Anonymkode: c0d7a...561

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg synes en del av dette virker som det er regissert, f.eks. hvem fant på at Varya skulle dra til USA og Mary skulle være hos Geoffrey akkurat da? Det er en del av dette som ikke virker ekte. Synes jeg da.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest padawan

Jeg synes også den delen virker veldig resigert. Jeg fikk inntrykk det kun gikk et par uker fra han dro fra Russland til hun dukket opp. Billetter kjøpt på så kort må ha vært ganske dyr. Har en ung, gjennomsnittlig russer råd til noe slikt? Virker ikke som Varya er så godt bemidlet at det gjør noe.

Jeg skjønner heller ikke hvorfor Geoffrey lar noen trashtalke Mary på samme måte som Varya gjør. Det virket som de var veldig gode venner og hadde kjent hverandre lenge. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så en YouTubevideo der Varya sa hun tenkte at hun kunne reise til han, og at hun da tok kontakt med produksjonen. Ergo har hun neppe betalt selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ny serie på Dplay nå! Before the 90 days strikes back! 🥰🥰

Anonymkode: 99ef3...f96

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...