Gå til innhold

90 Day Fiancé og spinoffs


Nooni

Anbefalte innlegg

På 9.7.2020 den 22.59, Malika skrev:

Ash og Avery er jo kliss like. Både i kropp og utseende og måte å agere på. Lurer på hvordan det går med de to.

Rose og Ed. Det er jo helt klart at Rose vil til USA og skape seg et bedre liv, men hun skal ha respekt for at hun likevel ikke larseg overkjøre av Ed. Hun står opp for seg selv! Go Rose!

Så er det disse catfish-folkene. David og Lana og hun dama fra USA med han William(?). Dette må jo være manus og betalt, eller hva? 

"Williams" og "Lana" ,det finnes jo slike. Siste episode snur Williams totalt om og begynner å true Dama med å publisere nakenbildene hun har sendt han! Meeen, det kan jo ikke være HAN, HAN som ha sendt kosemeldinger og er sååå hyggelig. 

Er veldig glad mora mi ikke har gjort noe sånt 🙈

Tragisk!

Anonymkode: c1445...eca

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Williams" og "Lana" ,det finnes jo slike. Siste episode snur Williams totalt om og begynner å true Dama med å publisere nakenbildene hun har sendt han! Meeen, det kan jo ikke være HAN, HAN som ha sendt kosemeldinger og er sååå hyggelig. 

Er veldig glad mora mi ikke har gjort noe sånt 🙈

Tragisk!

Anonymkode: c1445...eca

Henger dere så langt etter?? Sett ferdig sesongen for lenge siden jeg😊

Anonymkode: 6f158...d5c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Henger dere så langt etter?? Sett ferdig sesongen for lenge siden jeg😊

Anonymkode: 6f158...d5c

Ok. Da vet vi det. 👍😅

Anonymkode: 99ef3...f96

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Da vet vi det. 👍😅

Anonymkode: 99ef3...f96

Var ikke frekt ment altså😊 Men hvorfor henger dere etter? Er det nå det går på TV i Norge?

Anonymkode: 6f158...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke frekt ment altså😊 Men hvorfor henger dere etter? Er det nå det går på TV i Norge?

Anonymkode: 6f158...d5c

Jeg har ikke TV så ser den på Dplay. Har ikke behov for å laste ned eller se den andre steder. Og på Dplay slipper jeg reklame.

Anonymkode: f0db1...3a7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Var ikke frekt ment altså😊 Men hvorfor henger dere etter? Er det nå det går på TV i Norge?

Anonymkode: 6f158...d5c

Ja, det er nå det går på TLC. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 8.7.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

«Du har lagt på deg»-kommentaren til Tom 🙄 

Tydelig at han ble såret (eller manndommen hans ble kanskje såret) over å ha blitt avvist av Darcey og sa det for å såre henne. 
 

Hvordan kan dere like Tom? Han er jo en løgnhals! 

Anonymkode: 4c635...c84

Hun sa "I've got bigger and better things coming", så det kan være han tolket det som en hentydning på hvordan han er utrustet. Umulig og vite om det var intendert fra Darcys side, men om i.o.m at Tom reagerte så kraftig tilbake og tapte ansikt ved å komme med en vekt-kommentar er det mulig kommentaren traff han bedre enn hva hensikten var. 

Anonymkode: 7655b...afb

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke ledd så godt på lenge, Ed som overnatter uten vifte. Besøk på gården til svigerfar og den rotta?? Som jeg lo..

Anonymkode: ef68c...e14

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke ledd så godt på lenge, Ed som overnatter uten vifte. Besøk på gården til svigerfar og den rotta?? Som jeg lo..

Anonymkode: ef68c...e14

Samme her 😄 Hele episoden var jo en gedigen, velregissert sketsj fra ende til annen. Sier ikke at den faktisk VAR regissert, men det kunne iallfall ikke vært gjort mer komisk om man satte tre manusforfattere og verdens fremste komikere på saken.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2020 den 14.45, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke TV så ser den på Dplay. Har ikke behov for å laste ned eller se den andre steder. Og på Dplay slipper jeg reklame.

Anonymkode: f0db1...3a7

 

På 12.7.2020 den 17.06, AnonymBruker skrev:

Ja, det er nå det går på TLC. 

Anonymkode: 4c635...c84

Åja, ligger hele sesongen på Dplay eller eller er det ny episode uke for uke? Jeg ser episodene på YouTub samme dag som de blir sendt i USA.

Anonymkode: 6f158...d5c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Åja, ligger hele sesongen på Dplay eller eller er det ny episode uke for uke? Jeg ser episodene på YouTub samme dag som de blir sendt i USA.

Anonymkode: 6f158...d5c

Det kommer en ny episode hver uke. Det finnes også de som fortsatt (tro det eller ei)  liker å se lineær TV, det er ikke alle som ser alt på YouTube. Det finnes forskjellige grunner. 

Anonymkode: 9cac9...be4

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

 

Åja, ligger hele sesongen på Dplay eller eller er det ny episode uke for uke? Jeg ser episodene på YouTub samme dag som de blir sendt i USA.

Anonymkode: 6f158...d5c

Lenge siden jeg så ferdig sesongen, den siste episoden av tell all var jo for en hel måned siden..  

Anonymkode: fbb71...72e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Lenge siden jeg så ferdig sesongen, den siste episoden av tell all var jo for en hel måned siden..  

Anonymkode: fbb71...72e

Samme her😂 Hvem er sesongens favoritt? Min er Rose! For en queen👑

Anonymkode: 6f158...d5c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Samme her😂 Hvem er sesongens favoritt? Min er Rose! For en queen👑

Anonymkode: 6f158...d5c

Den jenten er slettes ingen dumming, hun vet å gi beskjed!

Anonymkode: 80ba6...154

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den jenten er slettes ingen dumming, hun vet å gi beskjed!

Anonymkode: 80ba6...154

Ja, hun overrasket skikkelig og proved alle som har kalt henne scammer wrong👏🏻🤪

Anonymkode: 6f158...d5c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 13.36, AnonymBruker skrev:

«Du har lagt på deg»-kommentaren til Tom 🙄 

Tydelig at han ble såret (eller manndommen hans ble kanskje såret) over å ha blitt avvist av Darcey og sa det for å såre henne. 
 

Hvordan kan dere like Tom? Han er jo en løgnhals! 

Anonymkode: 4c635...c84

Helt enig, han er helt usmakelig!

På 9.7.2020 den 22.59, Malika skrev:

Ash og Avery er jo kliss like. Både i kropp og utseende og måte å agere på. Lurer på hvordan det går med de to.

Rose og Ed. Det er jo helt klart at Rose vil til USA og skape seg et bedre liv, men hun skal ha respekt for at hun likevel ikke larseg overkjøre av Ed. Hun står opp for seg selv! Go Rose!

Så er det disse catfish-folkene. David og Lana og hun dama fra USA med han William(?). Dette må jo være manus og betalt, eller hva? 

Tenkte det samme, går det virkelig an å dumme seg ut sånn på tv uten at de får betalt for det. Selvinnsikt banker på.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Samme her😂 Hvem er sesongens favoritt? Min er Rose! For en queen👑

Anonymkode: 6f158...d5c

Ja sant Rose er bare så kul, digger henne. Fikk mer sansen for Erika også etter de siste episodene.

Det som jeg synes er litt trist er at så mye er staget og tilgjort, det er blitt slik i de siste sesongene. De blir ofte fortalt hva de skal si osv. 

Anonymkode: fbb71...72e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Coffeebear skrev:

Er 90 Days to Wed samme som 90 days fiance? Beklager om jeg spør dumt nå haha

Ja. Dvs de har vel 3-4 forskjellige navn på serien med litt forskjellig konsept. Jeg husker aldri hva som er hva, for forskjellen er stort sett om de skal flytte til utlandet, om partner har kommet til USA eller om de møter partner i utlandet for å finne ut om de skal fri og ta de med til USA. 

Anonymkode: 4c635...c84

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Dvs de har vel 3-4 forskjellige navn på serien med litt forskjellig konsept. Jeg husker aldri hva som er hva, for forskjellen er stort sett om de skal flytte til utlandet, om partner har kommet til USA eller om de møter partner i utlandet for å finne ut om de skal fri og ta de med til USA. 

Anonymkode: 4c635...c84

Det heter egentlig 90 Day Fiancé, men kalles 90 Days To Wed på norske TLC av en eller annen grunn.

 

De ulik seriene i 90 Days-franchiset er:

90 Day Fiancé (7 sesonger)

90 Day Fiancé: Happily Ever After? (sesong 5 sendes i USA nå) 

90 Day Fiancé: Before the 90 days (4 sesonger)

90 Day Fiancé: The Other Way (sesong 2 sendes i USA nå)

90 Day Fiancé: What Now? (4 sesonger)

90 Day Fiancé: Pillow Talk (5 sesonger)

The Family Chantel (1 sesong)

90 Day Fiancé: Self-Quarantined (1 sesong, forhåpentligvis blir det ikke flere)

90 Day Fiancé: B90 Strikes Back! (startet i juni, sendes nå)

Darcey & Stacey (starter i august)

 

Jeg ser de fire øverste når de kommer ut i USA, og What Now litt sporadisk om jeg ser at nye episoder ligger ute på Dplay. Det er mer enn nok!

Nye sesongen av Happily Ever After er veldig gøy, så bare å glede seg for de som følger Dplay! Nok av drama på The Other Way som sendes nå også, pluss at vi blir kjent med et av de fineste parene i franchiset så langt etter min mening (Armando og Kenneth). 

Anonymkode: 47f88...1bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...