Gå til innhold

Hvem var frekkest her? Første møte mellom manns kjæreste og manns venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Blondie65

Det går faktisk an å si akkurat det samme uten å være frekk:

"Kjekt å hilse på deg. Du er en annen type enn de han har vært sammen med før".

HVIS man i det hele tatt skal kommentere dette, noe jeg er tvilende til. Og jeg mener også at det selvsagt ikke er noe man kommenterer første gang man møtes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og dette kaller du venninna di?! 

Jeg håper du har gitt henne en skikkelig verbal overhøvling og at du har bedt kjæresten din om unnskyldning for å ha utsatt henne for et slikt møte. 

Anonymkode: 49494...011

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, Blondie65 skrev:

"Kjekt å hilse på deg. Du er en annen type enn de han har vært sammen med før".

hvem sier vel sånt? de som ikke har fått oppdragelse kansje

Anonymkode: c5fa3...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Daria skrev:

Usikre, umodne og frekke, begge to. Hun begynte! er barnehageargumentasjon, som voksen hever man seg over sånne kommentarer heller enn å synke ned på samme nivå.

Jeg er helt uenig. Jeg var høflig og snill, og hevet meg over slik idioti, men det kommer faktisk ingenting godt ut av å heve seg over slikt. Slike ufine mennesker TRENGER å få tilsvar! Elles bare fortsetter de. Da jeg lærte meg det sparte jeg meg for mye dritt. Det er faktisk mye bedre å slå fast med en gang at "Slikt finner jeg meg ikke i!" 

Ufin og ekkel nabo sluttet ikke med å være spydig og ekkel før jeg ga klart tilsvar. Da hadde denne naboen plaget meg (og andre høflige) i to år. Ufint menneske i slekten min sluttet først med å komme med ufine stikk da jeg endelig svarte svært skarpt tilbake. Min ekssvigermor (bestemor til min eldste) tillot seg å si svært ufine ting, til hun fikk klart tilsvar. 

Etter at jeg lærte meg at slike mennesker MÅ settes på plass har jeg faktisk ingen i livet mitt som kommer med slike stikk, for møter jeg et nytt menneske som har slike tendenser får de høre tilsvar fra første stikk. Da blir det ikke flere. Bøller er så feige at de ikke går etter dem som ikke finner seg i å bli bøllet med. "Hever du deg over det" kommer det definitivt mer, så det er langt bedre å sette foten kraftig ned umiddelbart. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna var ufattelig frekk som kalte deg «musete og anonym»! Ingen med et visst nivå av sosial intelligens sier noe slikt, og hun fremstår rett og slett sjalu. 

Svaret var faktisk ikke frekt i det hele tatt, gitt utsagnet hun kom med. Ikke sa du at hun var «slutty», du poengterte kun at du heller vil være «musete og anonym» enn ei falsk tøs. At hun tok det som en henvisning til egen stil får hun ta på egen kappe (og du bør ta det som en bonus ;) )

Så det var et bra comeback, og du bør fortelle kjæresten din hva denne «venninna» sa og gjøre det klart at du ikke ønsker å omgås henne igjen. 

Anonymkode: 0153d...aff

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannens venninne(som er en forfengelig dame med fillers og falske vipper) : Visste ikke at "Per" liker litt musete og anonyme damer, husker eksen hans var en annen type 

Mannens kjæreste: visste ikke jeg var grå og musete, men vil heller være det enn å ha en litt slutty stil.

Hvem er frekkest?

Anonymkode: ab901...f88

Venninnen. Du svarte jo bare på tiltale :)

Anonymkode: 5082d...29e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg hadde smilt og svart "Sier du det? Jeg vet ikke helt hvor jeg skal plassere deg, for jeg aner jo ikke hvordan du egentlig ser ut!"

:nigo:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som kaller andre jenter «slutty» på grunn av klesstil. Men også den som kaller andre «grå og musete» rett i ansiktet på dem.

Mao. begge to. 

Anonymkode: 973f5...5c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 3.5.2019 den 15.23, AnonymBruker skrev:

Mannens venninne(som er en forfengelig dame med fillers og falske vipper) : Visste ikke at "Per" liker litt musete og anonyme damer, husker eksen hans var en annen type 

Mannens kjæreste: visste ikke jeg var grå og musete, men vil heller være det enn å ha en litt slutty stil.

Hvem er frekkest?

Anonymkode: ab901...f88

Hvis mannens venninne slengte ut denne stygge beskjeden om kameratens nye kjæreste og hun i tillegg så slik ut ja så er det nå sannelig til pass for henne og få svar på tiltale.

Anonymkode: 089de...28e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...