Gå til innhold

Hvem var frekkest her? Første møte mellom manns kjæreste og manns venninne


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Mannens venninne(som er en forfengelig dame med fillers og falske vipper) : Visste ikke at "Per" liker litt musete og anonyme damer, husker eksen hans var en annen type 

Mannens kjæreste: visste ikke jeg var grå og musete, men vil heller være det enn å ha en litt slutty stil.

Hvem er frekkest?

Anonymkode: ab901...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Begge oppfører seg som to dritunger som ikke har lært folkeskikk. 

Anonymkode: 36986...41c

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannens venninne. 

Anonymkode: 5db99...099

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den som kalte den andre hore. 

Anonymkode: 4a69c...795

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette må da være tatt ut av en sammenheng? Ingen sier da slikt med én gang de møter noen? Forøvrig er det venninnen som var frekkeste, men jeg skjønner jo at du er kjæresten, så dette er bare din versjon. Er det ikke forresten et litt dårlig comeback å si at du ikke vil ha "en litt slutty stil". Jeg hadde tatt hardere i hvis noen hadde vært frekke mot meg først.

Anonymkode: 1757b...35f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette må da være tatt ut av en sammenheng? Ingen sier da slikt med én gang de møter noen? Forøvrig er det venninnen som var frekkeste, men jeg skjønner jo at du er kjæresten, så dette er bare din versjon. Er det ikke forresten et litt dårlig comeback å si at du ikke vil ha "en litt slutty stil". Jeg hadde tatt hardere i hvis noen hadde vært frekke mot meg først.

Anonymkode: 1757b...35f

 Jeg er kjæresten

Anonymkode: ab901...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

 Jeg er kjæresten

Anonymkode: ab901...f88

Altså mannen 

Anonymkode: ab901...f88

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venninna var ekstremt frekk! Man kommenterer da aldri venners ekser når de har fått nye kjærester?! Jeg hadde vært stolt over dama mi om hun klarte å svare slik for seg, vanligvis blir man bare satt ut når noen er så frekke som mannens venninne her. 

Hadde jeg vært dama, så hadde jeg vel ikke ønsket å tilbringe noe tid med denne venninna mer. Og jeg tar for gitt at kjæresten min heller ikke hadde ønsket det, når hun behandler dama hans på den måten. Skammelig! 

Anonymkode: fb607...00c

  • Liker 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er av den formening at når noen sier noe frekt er det lov å svare frekt tilbake. Så den som innledet denne typen dialog (mannens venninne) er den som bør ta det på seg at dette ble en uheldig dialog. 

Ser her bort fra at det kan være sagt stygge ting på forhånd. 

  • Liker 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenta er sjalu. Dere burde ikke henge sammen. Blir bare catfight

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Usikre, umodne og frekke, begge to. Hun begynte! er barnehageargumentasjon, som voksen hever man seg over sånne kommentarer heller enn å synke ned på samme nivå.

Endret av Daria
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mannens venninne(som er en forfengelig dame med fillers og falske vipper) : Visste ikke at "Per" liker litt musete og anonyme damer, husker eksen hans var en annen type 

Mannens kjæreste: visste ikke jeg var grå og musete, men vil heller være det enn å ha en litt slutty stil.

Hvem er frekkest?

Anonymkode: ab901...f88

Venninna er frekkest, musedama ga bare ett naturlig svar på en frekkhet.

 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Altså, lurer du helt seriøst på hvem som er frekkest av hun som:

1. Kallte dama di "musete og anonym"

2. Insinuerte at du sikkert egentlig ikke liker dama di så godt

3. Sammenlignet dama di med eksen din

Og hun som i kun i forsvar sier at den andre dama har litt slutty stil?

Anonymkode: e4915...b70

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, enig i dårlig comeback, men det er vanskelig å komme på ting i øyeblikket. Særlig når venninna er så usmakelig at hu snakker om hans tidligere eks. Et hardt jævla slap i trynet hadde vært bedre! 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest theTitanic

Venninna la liksom lista for hvordan den samtalen skulle utvikle seg, så hun får ta dette på sin kappe. 

Ingen ville  respondert bra på dette utspillet.  Hva forventet hun? Sjalusien bet henne bak og hun ble frekk. Sjelden å oppnå god tone etter slikt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...