Patriotpaula Skrevet 16. januar 2020 #141 Del Skrevet 16. januar 2020 Tenker du å skrive fødselshistorien din? Det er såå koselig å lese ❤️🙏 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 24. mars 2020 Forfatter #142 Del Skrevet 24. mars 2020 (endret) Heisann dere! ♥ Min siste oppdatering her inne var 1. januar hvor jeg skrev at vannet hadde begynt å lekke og at jeg lå på føden for å vente på at riene startet skikkelig. Jeg har ikke mer å si enn: FOR EN OPPLEVELSE! Da jeg gikk gravid byttet jeg mye mellom å være rolig og stresset i forhold til fødselen. Fødselen gikk over all forventning og det var ikke så vondt som jeg hadde sett for meg. Jeg er så ubeskrivelig stolt av meg selv, og ikke minst barnefar. Tiden etter fødsel hadde jeg det dessverre veldig tøft. Jeg ble satt ut av hvor mye jobb, ansvar og tid det faktisk tar å ha en liten baby i hus. Det endte med at jeg fikk ganske sterke barseltårer, jeg følte rett og slett at jeg hadde ødelagt livet mitt. Heldigvis gikk dette raskt over! Jeg pratet om mine følelser helt fra dag en, noe som jeg tror var med på å gjøre så ting ble lettere etterhvert - og vet dere hva? Jeg er mer lykkelig enn noen gang. Jeg elsker rollen som mamma og jeg elsker min lille skjønne, snille, gode baby ♥ Tenk at om få dager er hun 3 måneder allerede? Tiden har gått så fort, og det er vanskelig å se for meg hvordan livet var før jeg fikk henne. Jeg er så takknemlig! Endret 6. september 2020 av hotfudge 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hotfudge Skrevet 11. oktober 2020 Forfatter #143 Del Skrevet 11. oktober 2020 (endret) Heisann dere! ♥ Nå er det lenge siden jeg har skrevet her inne. Det føles rart, men også litt godt. Kvinneguiden er en fantastisk plass, samtidig som det er en helt forferdelig plass. Da jeg prøvde å bli gravid og under graviditeten var kvinneguiden min beste venn, så da brydde jeg meg ikke så mye om alle som skal være best eller ha det verst. Da lille E ble født forsvant min interesse for kvinneguiden fordi jeg innså hvor mange mennesker her inne som ikke ønsker andre godt og som kun er her for å skape kvalme. Misforstå meg rett, kvinneguiden har gitt meg så mye - på godt og vondt. Jeg har blitt kjent med @Patriotpaula, noe jeg setter stor pris på. Jeg har fått kjenne på samhold og forståelse. Og ikke minst, det var godt å vite at jeg ikke var alene om problemene, spørsmålene, tankene og følelsene. Takk til alle som har delt sin erfaring, heiet og fulgt meg. Akkurat nå føler jeg ikke kvinneguiden gir meg noe lenger, heller ikke glede.. Så nå kjenner jeg meg litt ferdig med denne plassen, takk for meg ♥ Endret 11. oktober 2020 av hotfudge 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pillowtalk Skrevet 12. oktober 2020 #144 Del Skrevet 12. oktober 2020 Det har vært fint å følge deg! Jeg leste mye i tiden før du ble gravid, da det hjalp veldig siden jeg selv slet med ufrivillig barnløshet selv. Lykke til videre, og kos deg med E😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå