Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær må gå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Finnes tydeligvis ingen egen kategori for Sport / idrett her på Kvinneguiden, så jeg får slenge den opp her: 

Solskjær var jo en fullstendig FLOPP da han skulle styre og stelle med fotball-klubben Cardiff for ett par år siden, og han er tydeligvis ikke det fnugg bedre nå. Var det virkelig noen som trodde at Solskjær muligens kunne måle seg opp mot selveste Jose Mourninho??  

Anonymkode: d39fb...8ab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Men hvordan kunne det gå så bra i de første kampene? Ble jo mange seire, så mange at rekorder ble slått.

Anonymkode: 69e48...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det snur fort i fotball-verden, gitt! Var han ikke akkurat en helt og den perfekte mannen for jobben? 

Anonymkode: 7fb38...45f

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var vel ingen som trodde at det bare ville gå oppover. At de skulle vinne hver eneste kamp. Det vil snu igjen

Anonymkode: 63b74...148

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ville ikke vært bekymret for Ole som manager. Jeg ville heller vært bekymret for den aldrende troppen som det er blitt brukt milliarder på, med variabel kvalitet og dårlige holdninger. Og Ed Woodward. Og lønnspolitikken (pga Sanchez). Og overgangsvinduet som nå kommer, med alle profilene som vil ut av klubben pga misnøye. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er spillerene som er problemet.

Anonymkode: e00fd...310

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Finnes tydeligvis ingen egen kategori for Sport / idrett her på Kvinneguiden, så jeg får slenge den opp her: 

Solskjær var jo en fullstendig FLOPP da han skulle styre og stelle med fotball-klubben Cardiff for ett par år siden, og han er tydeligvis ikke det fnugg bedre nå. Var det virkelig noen som trodde at Solskjær muligens kunne måle seg opp mot selveste Jose Mourninho??  

Anonymkode: d39fb...8ab

La han holde på, koser ræva av meg... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Juks skrev:

Ville ikke vært bekymret for Ole som manager. Jeg ville heller vært bekymret for den aldrende troppen som det er blitt brukt milliarder på, med variabel kvalitet og dårlige holdninger. Og Ed Woodward. Og lønnspolitikken (pga Sanchez). Og overgangsvinduet som nå kommer, med alle profilene som vil ut av klubben pga misnøye. 

Jeg ville ikke vært bekymret for dette heller. Det har tross alt ingenting å si.

Anonymkode: 711de...cbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Mr. Kilmister said:

La han holde på, koser ræva av meg... 

Skadefryd er den beste fryd?

Anonymkode: ecf47...083

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mellom 19 Desember og 28 Mars vant Solskjær 73.7% av kampene.

Fra 28 Mars har Solskjær vunnet 28.6% av kampene. 

 

Det er faktisk bare så mye en trener kan gjøre, det er spillerene som har det største ansvaret.

Anonymkode: e00fd...310

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Finnes tydeligvis ingen egen kategori for Sport / idrett her på Kvinneguiden, så jeg får slenge den opp her: 

Solskjær var jo en fullstendig FLOPP da han skulle styre og stelle med fotball-klubben Cardiff for ett par år siden, og han er tydeligvis ikke det fnugg bedre nå. Var det virkelig noen som trodde at Solskjær muligens kunne måle seg opp mot selveste Jose Mourninho??  

Anonymkode: d39fb...8ab

Ehhh ja han kan virkelig måle seg mot han.Han vet hvordan man styrer ett lag som United.Ett vinnerlag. Cardiff var ett taperlag.. 

Anonymkode: 64ddd...c18

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er usikker på dette, men det har vel aldri vært noe som tilsier, at OGS har dette nivået inne? Da snakker vi om verdenstoppen i fortball, inten mindre nivå. Ingen Nordmann har vært i nærheten av det som trener før, og tror ikke OGS er det heller.

Tipper suksessen i starten, var et blaff av en positivt vitamininnsprøyting, pluss en god dose flaks faktisk. Det vi ser nå, er nok mer realiteten. I beste fall, tror faktisk det kan bli verre.
 

Anonymkode: 69e48...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ehhh ja han kan virkelig måle seg mot han.Han vet hvordan man styrer ett lag som United.Ett vinnerlag. Cardiff var ett taperlag.. 

Anonymkode: 64ddd...c18

Lurer på hvordan du vet dette?

Anonymkode: 711de...cbc

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spillerne har vist at de kan hvis de vil, så her er det klart at det er spillernes vilje det går på, ikke managerens kunnskap. 

 

Anonymkode: fb03b...087

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er Pogba og de dabbende vennene hans som er problemet. Når Pogba drar til RM i sommer vil mye ordne seg selv. Dab-gjengen vil roe seg ned uten lederen sin.

Får Solskjær frie hender til å renske opp i stallen og hente inn 4-5 forsterkninger er Utd topp 3 neste år.

Anonymkode: 0d3ee...283

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Spillerne har vist at de kan hvis de vil, så her er det klart at det er spillernes vilje det går på, ikke managerens kunnskap. 

Dette tror jeg er alt for enkelt, og langt på vei feil.
Tror IKKE det står på spillernes vilje, da har ikke du sett samme kampene jeg har, for spillerene sloss og svetter for å få det til. Syns ikke det er vanskelig å se.
Problemet virker å være at samhandling og regi ikke fungerer noe bra. Du ser jo det, spillerne er ikke der de skal være i ulike situasjoner, og resultatet blir mye feilpassninger og balltap. Det er nettopp det OGS skal få til, og den utfordringen er formidabel altså, det kan jeg love deg. Nytter ikke hvorenn gode spillere man har, om ikke treneren får de til å fungere sammen på samsvarende nivå.
Hvis det var så enkelt, kunne jo nesten hvilken som helst trener trent dem, og bare skyldt på spillerne. Den holder ikke.   

Anonymkode: 69e48...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Mellom 19 Desember og 28 Mars vant Solskjær 73.7% av kampene.

Fra 28 Mars har Solskjær vunnet 28.6% av kampene. 

Anonymkode: e00fd...310

Det blir jo over 100 % til sammen :) :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...