Gå til innhold

Ole Gunnar Solskjær må gå!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor na har de spilt uten å tape nå? 18?😎

Anonymkode: 07a31...876

Nei 10

Endret av Aragorn ll Elessar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Synes vel United hører hjemme i Pl, men de er jo lillebror til et bedre lag i Manchester. 

Anonymkode: 61a75...592

Rart hva penger gjør. Jeg husker City som et lite dustelag som lå i bunn av ligaen og som ingen brydde seg om. Midt på nittitallet. 

Så kom sjeik Ben Søkkrik Fy Fasan og the rest is history.

Ekkelt er det. 

Anonymkode: 07a31...876

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Aragorn ll Elessar skrev:

Nei 10

Det er visst 16, alle turneringer medregnet. 

Anonymkode: 07a31...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ingen lag i PL jeg følger og jeg er nøytral til United. Elsker dem ikke, og hater dem ikke. Men jeg ser et lag som de siste årene helt siden 2013 da Moyes kom inn har manglet selvtillit, en stødig retning og en organisasjon med tro på prosjektet. 

Solskjær kom inn og tok over et lag med brukket rygg. Alt spriket i alle retninger og misnøyen var stor etter Moyes, Van Gaal og Mourinhos mislykkede forsøk på å få rettet opp skuta. 

Og den jobben som var så tvingende nødvendig tar tid. Når en så stor klubb har mistet seg selv så totalt og inderlig som United hadde gjort er det ikke bare å si hokus pokus så er alt tipp topp. Solskjær kjente United fra den tiden United var United slik fansen vil ha dem. Og sett utenfra så er han på god vei til å lykkes med å ta klubben tilbake til røttene så og si. 

Så ja, for meg virker det som Solskjær gjør en bra jobb. Jobben hans var langt mer enn å utfordre om tittelen. Det kan selvsagt ikke ta lang tid før de gjør nettopp det om han skal få skryt for jobben han gjør, men om man kun ser på 5. plassen isolert sett så forstår man rett og slett ikke hva slags problemer Man Utd har hatt.

Se på spillerne, de stråler. Humøret er tilbake på Ole Trafford. Man ser konturene av et lag som får frem klassespillere fra egne rekker igjen. Se på Shaw, Fred og Martial. Spillere som nærmest var avskrevet. Denne sesongen viser at de har noe å gjøre på banen i PL. 

For meg er det ingen tvil om at Ole gjør en strålende jobb. Så vil de to neste sesongene vise om han har det som skal til for å nappe Liverpool ned fra tronen igjen. For det vil kreve sin mann.

Anonymkode: bc68f...d50

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 23.14, AnonymBruker skrev:

Nå snakkes det om en ny Solskjær-tabell! Korona-tabell! For United har vært best etter at man begynte å spille kamper igjen etter Korona-avbruddet! En ny, viktig tabell! Som helt sikkert kommer til å forbli viktig i norske medier helt til United ikke lenger leder den!

Anonymkode: bc68f...d50

Ny seier! 3-0! Borte mot Villa! En enda større ledelse på Korona-tabellen!

Anonymkode: bc68f...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Solskjær sviktet da det gjaldt som mest! 6 minutter på overtid!

Anonymkode: bc68f...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker said:

Solskjær sviktet da det gjaldt som mest! 6 minutter på overtid!

Anonymkode: bc68f...d50

Enda surere  for Solskjær er at Manchester City ikke blir nektet Champions League. Slik at en femteplass i Premier League ikke gir Champions League-plass. Manchester United  er nå på femteplass. 3 kamper igjen, de er likt med fjerdeplassen(Leicester) og skal spille sin siste kamp mot nettop dem. 

 

Anonymkode: a593a...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Solskjær sviktet da det gjaldt som mest! 6 minutter på overtid!

Anonymkode: bc68f...d50

Ja, han burde stoppet den scoringen. Hadde han såpe på hanskene eller hva faen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 hours ago, AnonymBruker said:

Solskjær sviktet da det gjaldt som mest! 6 minutter på overtid!

Anonymkode: bc68f...d50

Det var ikke Solksjær som sviktet, det var laget. Utrolig hvordan det er manageren som får skylden når laget spiller dårlig. 

 

On 7/9/2020 at 3:44 PM, AnonymBruker said:

For meg er det ingen tvil om at Ole gjør en strålende jobb. Så vil de to neste sesongene vise om han har det som skal til for å nappe Liverpool ned fra tronen igjen. For det vil kreve sin mann.

Anonymkode: bc68f...d50

Har har prestert over forventning, men om United kommer til å spille for titler er opptil eierne av United for de trenger desperat bedre spillere. Man må altså være villige til å bruke penger. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Guile skrev:

Ja, han burde stoppet den scoringen. Hadde han såpe på hanskene eller hva faen? 

 

3 timer siden, 000VF000 skrev:

Det var ikke Solksjær som sviktet, det var laget. Utrolig hvordan det er manageren som får skylden når laget spiller dårlig. 

 

Har har prestert over forventning, men om United kommer til å spille for titler er opptil eierne av United for de trenger desperat bedre spillere. Man må altså være villige til å bruke penger. 

Tull! De gav Southampton initiativet! Som Eggen sa: «enkleste måten å holde på en knapp ledelse er å ha ballen selv og å angripe», men Solskjærs taktikk feilet!

Prestert over forventning? Hatt jobben i over halvannet år! Er en 5. plass over forventning?

Anonymkode: bc68f...d50

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Allikevel bra at en mann fra Molde er trener i England synes i.

Anonymkode: 61a75...592

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, AnonymBruker said:

 

Tull! De gav Southampton initiativet! 

Anonymkode: bc68f...d50

 

Southampton vant fordi Harry Maguire ikke klarte å heade en ball unna, til tross for at det liksom skal være en av hans hovedstyrker. Southampton vant også over City og de har et lag med sterke spillere. United tapte fordi spillerne ikke presterte, noe som skjer i ny og ne i fotball. 

 

Quote

Prestert over forventning? Hatt jobben i over halvannet år! Er en 5. plass over forventning?

Ja absolutt med tanke på at han holder på med en total overhaling av klubben og laget. At han vant noe som helst med spillere som Pereira og Lingard er ganske utrolig, og du kan se forskjellen mellom før og etter Bruno er som natt og dag. United skulle egentlig ha signert Bruno i fjor sommer men United holdt igjen pengesekken. Hadde de ikke gjort det hadde de trolig allerede sikret seg 4. plass. 

Quote

Som Eggen sa: «enkleste måten å holde på en knapp ledelse er å ha ballen selv og å angripe»

Det enkleste er å sitte på tribunen og være fotball trener. 

Endret av 000VF000
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Optimo

18 kamper uten tap er ganske unikt. Regner med de avslutter på fjerde og sikrer CL. 

Dårlig poengfangst i år, første halvdel av sesongen var ræva. Så ordnet det seg jo så til de grader når Pogba kom tilbake og Bruno kom inn, det peker bare på at stallen er for dårlig. Når de beste er tilgjengelige er laget topp det. 

OGS har gjort en god jobb her. Kudos. Jeg hadde ikke troa på han i det hele tatt, jeg var sikker på han kom til å bli et nummer for liten. Så feil kan man ta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ole Gunnar Solskjær sitter nok helt trygt i jobben så bra som klubben spiller nå. En ny 0-2 seier i kveld .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Allikevel bra at en mann fra Molde er trener i England synes i.

Anonymkode: 61a75...592

Ole Gunnar er ikke fra Molde, han er fra Kristiansund😉 

Anonymkode: a8a04...c54

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En normann. Eneste grunn til at jeg føger MU nå, at det er en normann som leder laget. Tenker på betydningen det har for norsk fotball ( som jeg regner med det har?), så hver kamp oppleves nesten som en landskamp.
Har ikke brydd med om MU siden da Ole Gunnar, Ronni Johnsen og Henning Berg spilte på laget.

 

Anonymkode: 69e48...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 14.7.2020 den 17.52, AnonymBruker skrev:

Allikevel bra at en mann fra Molde er trener i England synes i.

Anonymkode: 61a75...592

Moldes store sønn, Ole Gunnar Solskjær!

Anonymkode: bc68f...d50

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, AnonymBruker said:

Moldes store sønn, Ole Gunnar Solskjær!

Anonymkode: bc68f...d50

En adoptert sønn er også en sønn!

Anonymkode: a593a...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og DER var det glemt at planen er å bygge opp klubber over tid. I stedet for å tenke kortsiktig og vinne i år, til neste år, eller om 3 år. Er planen å bygge opp en klubb som blir god om noen år, alla det fergusson gjorde. Ha spillere som er like fanatiske supportere som de på tribunen.

 

Men takket være idioter som kun tenker kortsiktig og styre som tenker kortsiktige resultater. Er dette blitt ganske umulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.7.2020 den 23.24, AnonymBruker skrev:

Rart hva penger gjør. Jeg husker City som et lite dustelag som lå i bunn av ligaen og som ingen brydde seg om. Midt på nittitallet. 

Så kom sjeik Ben Søkkrik Fy Fasan og the rest is history.

Ekkelt er det. 

Anonymkode: 07a31...876

Fatter ikke hvorfor det ikke er et lavere tak for penger til spillerkjøp i denne sporten og hvorfor det er lovlig for rike baroner å eie klubber. Er jo en folkesport og klubbene burde eies av supportere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...