Gå til innhold

Innlegg med 50+ likerpoeng :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

La oss lage en fin liten samling :) Gjerne også kommenter :) 

Anonymkode: ec2ce...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 minutter siden, SVK skrev:

Skal det bare være morsomme innlegg med 50+ likes eller alle mulige typer innlegg?

Gjerne alle typer innlegg,og gjerne morsomme også :) 

Anonymkode: ec2ce...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette sjarmerende HI har så mye som 95 likerpoeng :) https://forum.kvinneguiden.no/topic/1042306-kjæresten-kjøper-så-rare-ting-til-meg/

Sitat

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg :plystre:

Dette er ikke et "problem", men bare en litt rar greie som jeg lurer litt på hvordan å forholde meg til. 
Han liker å kjøpe gaver til meg, noe som er søtt og omtenksomt. Men det blir litt ofte, litt mye, og veldig mye...rart :plystre:

Da jeg kom hjem fra ferietur, hadde han kjøpt en 80 cm høy kakaduestatue til meg, som jeg ikke har plass til noe sted. Statuen har lysende øyne som skifter farge mellom rødt, gult, blått osv. Jeg synes den er skummel, den passer ikke inn her og jeg har ikke plass til den.. Har ikke hjerte til å såre han med å fortelle dette... 

Ellers har han kjøpt brukte klær som ikke passer eller er min stil, feks en poncho vevd av "paljettbånd" i forskjellige farger..:fnise:
Han har også kjøpt en ENORM tavle med verdenskartet (typ 1,5 x 1,5 meter) hvor alle hovedstedene lyser i alle regnbuens farger.
Har også fått X antall svære kaktuser, mange par sko som ikke er min stil eller størrelse, og pyntegjenstander laget av litt alternative folk..

På én måte litt morsomt, men på en annen måte; hvor gjør jeg av alt dette? Leiligheten min er 75 kvm...
Eller hva skal jeg egentlig si? Han blir snurt hvis jeg uttrykker misnøye over det jeg får....:bond:

Anonymkode: 889e3...3c1

 

Anonymkode: ec2ce...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, SVK skrev:

 

:smilyblomst: Den var fin :) 

Sitat

Ei venninde av min mor har en livlig samboer om natta.

Ene natta jeg sov der etter å ha sitti barnevakt, og de kommer hjem så hører jeg et latterutbrudd fra han. Jeg tenkte bare "jaja, nå ligger dem vel å snakker". Også kommer hu ut og henter meg, også sitter vi på gulvet ved siden av han mens han ligger der i søvne og humrer og ler. Også spør hun "Hva ler du av?" "hihihihi (skikkelig fjortissknising), de gir meg gress!" "Hvem gir deg gress?" "hihihi, grevlingene".

 

:hoho:

 

Anonymkode: ec2ce...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Hoppetaujenta" sin aller første kommentar til denne tråden!

Nærmer seg faktisk HUNDRE likes den nå...                 

Anonymkode: 99e06...01c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
På 27.4.2019 den 19.19, AnonymBruker skrev:

"Hoppetaujenta" sin aller første kommentar til denne tråden!

Nærmer seg faktisk HUNDRE likes den nå...                 

Anonymkode: 99e06...01c

Yes :) 96 nå :hoppe:

 

Anonymkode: ec2ce...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Skulle ønske jeg klarte å skrive innlegg som genererte så mange likes😆😆

Det er jeg sikker på at du kommer til å gjøre flere ganger :jepp:  Du skriver veldig gode innlegg :hjerte:

Anonymkode: ec2ce...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Kjærlighetsbarn98
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Det er jeg sikker på at du kommer til å gjøre flere ganger :jepp:  Du skriver veldig gode innlegg :hjerte:

Anonymkode: ec2ce...439

Takk ❤️ Det meste jeg har fått er oppi 60-70 stk tror jeg om jeg ikke husker feil 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Takk ❤️ Det meste jeg har fått er oppi 60-70 stk tror jeg om jeg ikke husker feil 

Det er svært mange likerpoeng! :) :dagens-rose: De fleste brukerne her har nok ikke opplevd å få så mange likerpoeng på innlegg på KG

Anonymkode: ec2ce...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Kjærlighetsbarn98
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært mange likerpoeng! :) :dagens-rose: De fleste brukerne her har nok ikke opplevd å få så mange likerpoeng på innlegg på KG

Anonymkode: ec2ce...439

Det er sant ❤️ Har du fått mange?☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Kjærlighetsbarn98
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er svært mange likerpoeng! :) :dagens-rose: De fleste brukerne her har nok ikke opplevd å få så mange likerpoeng på innlegg på KG

Anonymkode: ec2ce...439

Denne skrev jeg ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Det er sant ❤️ Har du fått mange?☺️

Jeg har ikke fått mange likerpoeng (som jeg vet om). Jeg skriver som anonym bruker, og da får jeg ikke opp varsler når noen liker innlegg som jeg har skrevet. 

Anonymkode: ec2ce...439

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Kjærlighetsbarn98 skrev:

Denne skrev jeg ❤️

Det var et veldig godt innlegg :hjerte: Jeg ga poeng til innlegget den gangen du skrev det.

Anonymkode: ec2ce...439

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...