Gå til innhold

Kjæresten kjøper så rare ting til meg.....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Faerunpedia

Hjelp, nå måtte jeg le her :) Kan du ikke bare si at føler leiligheten begynner å bli litt full, og at du ikke ønsker flere gjenstander. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var overhodet ikke det jeg forventet av gaver da jeg først så trådtittelen. :laugh: Jeg er helt enig med deg at dette er snodige ting å få. Jeg hadde nok ment at det var morsomt dersom vedkommende selv hadde gitt det i en morsom tone, men når du forteller at han blir snurt når du uttrykker misnøye av å få dette her blir det bare sært. Du kan i det minste poengtere at du ikke ønsker å få noe som tar plass da du ikke har noen steder å gjøre av det. De underlige klesplaggene kan du la ligge i klesskapet i et par år før du kvitter deg med det (med mindre han er typen som MÅ se deg i det han har kjøpt til deg, da blir det litt verre). 

Anonymkode: 567d7...ac9

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg :plystre:

Dette er ikke et "problem", men bare en litt rar greie som jeg lurer litt på hvordan å forholde meg til. 
Han liker å kjøpe gaver til meg, noe som er søtt og omtenksomt. Men det blir litt ofte, litt mye, og veldig mye...rart :plystre:

Da jeg kom hjem fra ferietur, hadde han kjøpt en 80 cm høy kakaduestatue til meg, som jeg ikke har plass til noe sted. Statuen har lysende øyne som skifter farge mellom rødt, gult, blått osv. Jeg synes den er skummel, den passer ikke inn her og jeg har ikke plass til den.. Har ikke hjerte til å såre han med å fortelle dette... 

Ellers har han kjøpt brukte klær som ikke passer eller er min stil, feks en poncho vevd av "paljettbånd" i forskjellige farger..:fnise:
Han har også kjøpt en ENORM tavle med verdenskartet (typ 1,5 x 1,5 meter) hvor alle hovedstedene lyser i alle regnbuens farger.
Har også fått X antall svære kaktuser, mange par sko som ikke er min stil eller størrelse, og pyntegjenstander laget av litt alternative folk..

På én måte litt morsomt, men på en annen måte; hvor gjør jeg av alt dette? Leiligheten min er 75 kvm...
Eller hva skal jeg egentlig si? Han blir snurt hvis jeg uttrykker misnøye over det jeg får....:bond:

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Hahaha, jeg ville bare syntes det hadde vært ekstremt søtt om dama mi sa hun syntes statuen jeg kjøpte henne var skummel. Awww, jenter er søte.

  • Liker 23
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

bare å si det på en pen måte at du ikke har plass og at du heller hadde satt pris på et pent lite bilde av dere eller en romantisk middag sammen.

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis han vil at du skal beholde en kakaduestatue som du blir redd av å se på, en skummel kakadue, så er det noe galt med ham! Håper ikke han kjøpte den, FOR å skremme deg da..

Tviler på han har noe imot om du forklarer at du syns den er skummel!!

Jeg forstår deg veldig godt da.. Han burde heller lagt sammen alle disse tingenes verdi, og heller kjøpt et kjede eller et dyrere plagg han VISSTE du ønska deg.

Endret av UkjentN
  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som dere ikke kjenner hverandre særlig godt. 

Anonymkode: fdb01...e4f

  • Liker 31
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå vet jeg hva du burde ønske deg til jul av han! En oppbevaringsgarasje eller en svær boks du kan ha alt det du får av han i. Det høres det jo faktisk ut som du trenger.

Endret av UkjentN
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en kjæreste jeg har vært sammen med i 1 år. Han er en snill og grei fyr, men han har "litt" ulik smak enn meg og oppfatter verden litt annerledes enn meg :plystre:

 

Anonymkode: 889e3...3c1

Kan du utdype det uthevede?

 

Anonymkode: 28e18...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kan du utdype det uthevede?

Og er han alternativ selv (tror på engler, bruker krystaler el.l.? (ettersom han "kjøper  pyntegjenstander laget av litt alternative folk.. "

 

Anonymkode: 28e18...6cd

 

Anonymkode: 28e18...6cd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå måtte jeg le- for noen utrolig merkelige gaver å få :fnise: Men, for å være litt alvorlig; når man kjøper en gave så tenker jeg at det vanligste er at man prøver å finne noe som man tror mottakeren liker. Enten så tror han at du liker kakaduestatuer og rare ponchoer, ellers så syns han selv bare at det er kult. Men det siste syns jeg er litt uomtenksomt av en kjæreste, for da virker det ikke som om han har satt seg så veldig inn i hva du faktisk liker, noe jeg ville forventet etter 1 år.

 

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slike ting bør kveles i fødselen, og etter et år er det på tide. Det er bare sørgelig at han skal bruke penger på å kjøpe søppel til deg, og at kommunikasjonen deres ikke er der at du avslappet kan gi ham litt tilbakemelding som sier at han ikke treffer helt. Det er bedre med ingen gaver enn tullegaver, spør du meg.

Når han også åpenbart har så simpel smak og kjenner deg så dårlig, og du heller ikke tør å være ærlig om det du får, så lurer jeg nesten litt på om alt er som det skal være med dere ellers?

Anonymkode: 8945d...dda

  • Liker 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er han ikke norsk? Jeg har sett at de har mye sånne glorete, blinkende pyntegjenstander i flere butikker på Grønland, disse tingene høres ut som noe han kan ha kjøpt i en av de butikkene, f eks svære ørner og isbjørner med blomstervase på hodet osv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

2 minutter siden, UkjentN skrev:

Den gamle ulltrusa mi hver natt. Like god hver gang!

Knis! :)  

Anonymkode: 8945d...dda

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, UkjentN skrev:

Den gamle ulltrusa mi hver natt. Like god hver gang!

Feil tråd? Hva sover du i, kanskje? :)

Anonymkode: 28e18...6cd

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Feil tråd? Hva sover du i, kanskje? :)

Anonymkode: 28e18...6cd

Ops, stemmer.. Beklager!

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, UkjentN skrev:

Ops, stemmer.. Beklager!

Alt i orden :)

Anonymkode: 28e18...6cd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...