Gå til innhold

Innlegg med 50+ likerpoeng :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

On 5/10/2019 at 2:06 AM, AnonymBruker said:

Det er bare et valg jeg har tatt. Mulig jeg skriver med nick senere :) 

Anonymkode: ec2ce...439

Moderator har invitert deg til sosialprat. Her er det veldig trygt å skrive med nick og alle er velkomne.  :hoppe:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Fortsetter under...

På 16.7.2014 den 19.40, AnonymBruker skrev:

I går var vi samlet hos meg, fire stk., og hadde spillekveld. Jeg serverte både brus, snop og snacks.

 

Og så var det en venninne som hadde en liten godtepose som nede i veska som hun tok fra av og til, prøvde å skjule det men jeg så det. Hun forsynte seg også av det jeg hadde framme. La oss kalle henne Ronja.

 

Så jeg sa "Ronja, har du godtesnop?", med en sterk antydning om at jeg synes det var merkelig at hun i så fall ikke satte det fram sammen med det jeg hadde servert. Så begynte hun bare å le! Jeg gjentok "HAR du sjokoladesnop, Ronja?" Og nå begynte de faktisk å le av meg alle tre, fordi de mente godtesnop/sjokoladesnop var så barnslig å si!!

 

Jeg ble opprørt innvending men lot det ligge og sa ikke noe mer. Merker at jeg fortsatt er irritert, hva synes dere? Er det ikke frekt å komme på besøk hos andre og ta av det man blir servert og samtidig ikke dele på det man selv har med seg?

 


Anonymous poster hash: fcd04...1f7

 

Måtte gi liker poeng til denne tråden for at det skulle bli 50. Litt rart at hl ikke her har fått ovet 50 liker poeng.😝  

Endret av mon_nom
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, mon_nom said:

 

Måtte gi liker poeng til denne tråden for at det skulle bli 50. Litt rart at hl ikke her har fått ovet 50 liker poeng.😝  

Legendetråden! 
 

Bra du fikk løftet den opp til 50+! :hoppe:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...