Gjest O.G. Skrevet 31. mai 2022 #221 Del Skrevet 31. mai 2022 Xstrella skrev (8 timer siden): Dyr livstil, bolig og er med på alt som skjer. Nå er bryllupet til salgs og skal vises på tv. Sank litt der for meg altså. Nå ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 31. mai 2022 #222 Del Skrevet 31. mai 2022 Xstrella skrev (12 timer siden): Dyr livstil, bolig og er med på alt som skjer. Nå er bryllupet til salgs og skal vises på tv. Sank litt der for meg altså. Hvilken interesse har folk av å se akkurat det paret gifter seg? Hun var en ganske kjent modell, men det er mange år siden nå. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 2. juni 2022 Forfatter #223 Del Skrevet 2. juni 2022 Vet ikke om dette er den siste tråden men nå skal de jo gifte seg og det blir en egen serie på tv om dette ettersom jeg har forstått 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 9. juni 2022 #224 Del Skrevet 9. juni 2022 Nå skal de "gifte" seg også 🤣🤣 Alt for å få inn mer kroner.. Forholdet er FAKE 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lenelarsen Skrevet 9. juni 2022 #225 Del Skrevet 9. juni 2022 Centimeteren skrev (3 minutter siden): Nå skal de "gifte" seg også 🤣🤣 Alt for å få inn mer kroner.. Forholdet er FAKE Hvordan fake tenker du? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
luna1 Skrevet 9. juni 2022 #226 Del Skrevet 9. juni 2022 Justlooking skrev (På 3.6.2022 den 0.57): Vet ikke om dette er den siste tråden men nå skal de jo gifte seg og det blir en egen serie på tv om dette ettersom jeg har forstått 😊 Så hvordan hun akket og oiet seg på "Sofa" når Petter ville se på TV-serien med han musikkprodusenten som jeg ikke husker hva heter. Hun himlet med øynene, sukket tungt og fikk Petter til å bytte kanal..lo hånlig av hvor kjedelig det var og kommenterte at det var så dårlig tv. Dét er jeg forsåvidt enig i, men ganske latterlig at hun tror det er superinteressant for folk å følge med på serier om hverdagslivet hennes🥴🥴🥴 Som om det er noe forskjell. Pinlig dame og kleint par. 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 9. juni 2022 #227 Del Skrevet 9. juni 2022 Utdrikningslag og bryllup, alt skal på TV for å tjene mest mulig. Er det så mange som har i interesse av dette da? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2022 #228 Del Skrevet 11. juni 2022 Nei. Havnet innom forrige program og makan til selvdigging...finnes ikke ett eneste virkelig problem i deres rosa lille sjampanjebobleverden og jeg blir bare så lei...for n`te gang, så neitakk herfra. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juni 2022 #229 Del Skrevet 18. juni 2022 Mye skrål fra Linni på festen... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mina 2 Skrevet 18. juni 2022 #230 Del Skrevet 18. juni 2022 Xstrella skrev (3 minutter siden): Mye skrål fra Linni på festen... Skal være midtpunktet,vettu... 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 18. juni 2022 #231 Del Skrevet 18. juni 2022 Mina 2 skrev (Akkurat nå): Skal være midtpunktet,vettu... Ser dette her. Er bare vræling. Ser de andre virker leie av hun. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Centimeteren Skrevet 19. juni 2022 #232 Del Skrevet 19. juni 2022 Linni ble kastet ut så det ut som.. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 19. juni 2022 #233 Del Skrevet 19. juni 2022 (endret) Centimeteren skrev (16 timer siden): Linni ble kastet ut så det ut som.. Hun så litt forvirret ut når hun plutselig fikk øye på kona til Lothepus, etter hun hadde omtrent dyttet henne til side for å kaste seg i armene på Lothe og klemt han i en evighet haha. Så ganske full ut. Kvalm oppførsel fra ei voksen dame Endret 19. juni 2022 av non_stop 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prelunia Skrevet 19. juni 2022 #234 Del Skrevet 19. juni 2022 non_stop skrev (2 timer siden): Hun så litt forvirret ut når hun plutselig fikk øye på kona til Lothepus, etter hun hadde omtrent dyttet henne til side for å kaste seg i armene på Lothe og klemt han i en evighet haha. Så ganske full ut. Kvalm oppførsel fra ei voksen dame Hvor ser dere alt dette ?😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
non_stop Skrevet 19. juni 2022 #235 Del Skrevet 19. juni 2022 Prelunia skrev (9 minutter siden): Hvor ser dere alt dette ?😅 Lå på hennes snap Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Oppland Skrevet 19. juni 2022 #236 Del Skrevet 19. juni 2022 Hun oppfører seg dårligere enn en umoden teenåring. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest jentekvinne Skrevet 19. juni 2022 #237 Del Skrevet 19. juni 2022 Jeg så den første episoden av Vendela og Petter gifter seg og så klarte jeg ikke mer. Vendela er kun opptatt av hår og sminke, har ingen dybde, andre interesser eller er opptatt av hva som skjer ellers i samfunnet. Det blir helt fjernt fra vanlige folk sine liv. Jeg sluker mange reality-serier, men her falt jeg helt ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xstrella Skrevet 20. juni 2022 #238 Del Skrevet 20. juni 2022 jentekvinne skrev (På 20.6.2022 den 0.05): Jeg så den første episoden av Vendela og Petter gifter seg og så klarte jeg ikke mer. Vendela er kun opptatt av hår og sminke, har ingen dybde, andre interesser eller er opptatt av hva som skjer ellers i samfunnet. Det blir helt fjernt fra vanlige folk sine liv. Jeg sluker mange reality-serier, men her falt jeg helt ut. Enig. Hun skal være så søt og god, men er diva deluxe. Tror på sikt at P går lei. 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mannjessheim1984 Skrevet 1. juli 2022 #239 Del Skrevet 1. juli 2022 Skjønner ikke hva han ser i hu. Tørr inni og våt ut på.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerKommerMummi Skrevet 1. juli 2022 #240 Del Skrevet 1. juli 2022 Mannjessheim1984 skrev (1 time siden): Skjønner ikke hva han ser i hu. Tørr inni og våt ut på.. Mari, er det deg? 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå