Gå til innhold

Vendela og Petter 😊

Justlooking

Anbefalte innlegg

Xstrella skrev (8 timer siden):

Dyr livstil, bolig og er med på alt som skjer. Nå er bryllupet til salgs og skal vises på tv. Sank litt der for meg altså. 

Nå ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Xstrella skrev (12 timer siden):

Dyr livstil, bolig og er med på alt som skjer. Nå er bryllupet til salgs og skal vises på tv. Sank litt der for meg altså. 

Hvilken interesse har folk av å se akkurat det paret gifter seg? Hun var en ganske kjent modell, men det er mange år siden nå.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette er den siste tråden men nå skal de jo gifte seg og det blir en egen serie på tv om dette ettersom jeg har forstått 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå skal de "gifte" seg også 🤣🤣 Alt for å få inn mer kroner.. Forholdet er FAKE

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (3 minutter siden):

Nå skal de "gifte" seg også 🤣🤣 Alt for å få inn mer kroner.. Forholdet er FAKE

Hvordan fake tenker du?

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Justlooking skrev (På 3.6.2022 den 0.57):

Vet ikke om dette er den siste tråden men nå skal de jo gifte seg og det blir en egen serie på tv om dette ettersom jeg har forstått 😊

Så hvordan hun akket og oiet seg på "Sofa" når Petter ville se på TV-serien med han musikkprodusenten som jeg ikke husker hva heter.

Hun himlet med øynene, sukket tungt og fikk Petter til å bytte kanal..lo hånlig av hvor kjedelig det var og kommenterte at det var så dårlig tv. Dét er jeg forsåvidt enig i, men ganske latterlig at hun tror det er superinteressant for folk å følge med på serier om hverdagslivet hennes🥴🥴🥴 Som om det er noe forskjell.

Pinlig dame og kleint par. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utdrikningslag og bryllup, alt skal på TV for å tjene mest mulig. Er det så mange som har i interesse av dette da?

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. :Gjesp:  Havnet innom forrige program og makan til selvdigging...finnes ikke ett eneste virkelig problem i deres rosa lille sjampanjebobleverden og jeg blir bare så lei...for n`te gang, så neitakk herfra. 

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Xstrella skrev (3 minutter siden):

Mye skrål fra Linni på festen...

Skal være midtpunktet,vettu...

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mina 2 skrev (Akkurat nå):

Skal være midtpunktet,vettu...

Ser dette her. Er bare vræling. Ser de andre virker leie av hun. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Centimeteren skrev (16 timer siden):

Linni ble kastet ut så det ut som..

Hun så litt forvirret ut når hun plutselig fikk øye på kona til Lothepus, etter hun hadde omtrent dyttet henne til side for å kaste seg i armene på Lothe og klemt han i en evighet haha. Så ganske full ut.

Kvalm oppførsel fra ei voksen dame

Endret av non_stop
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

non_stop skrev (2 timer siden):

Hun så litt forvirret ut når hun plutselig fikk øye på kona til Lothepus, etter hun hadde omtrent dyttet henne til side for å kaste seg i armene på Lothe og klemt han i en evighet haha. Så ganske full ut.

Kvalm oppførsel fra ei voksen dame

Hvor ser dere alt dette ?😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prelunia skrev (9 minutter siden):

Hvor ser dere alt dette ?😅

Lå på hennes snap 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest jentekvinne

Jeg så den første episoden av Vendela og Petter gifter seg og så klarte jeg ikke mer. Vendela er kun opptatt av hår og sminke, har ingen dybde, andre interesser eller er opptatt av hva som skjer ellers i samfunnet. Det blir helt fjernt fra vanlige folk sine liv. Jeg sluker mange reality-serier, men her falt jeg helt ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jentekvinne skrev (På 20.6.2022 den 0.05):

Jeg så den første episoden av Vendela og Petter gifter seg og så klarte jeg ikke mer. Vendela er kun opptatt av hår og sminke, har ingen dybde, andre interesser eller er opptatt av hva som skjer ellers i samfunnet. Det blir helt fjernt fra vanlige folk sine liv. Jeg sluker mange reality-serier, men her falt jeg helt ut. 

Enig. Hun skal være så søt og god, men er diva deluxe. Tror på sikt at P går lei. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...
Mannjessheim1984 skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hva han ser i hu. Tørr inni og våt ut på..

Mari, er det deg?

• Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...