Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - for vi som ser på Viaplay-tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det har vært en del konflikter rundt trådene i PH siden episoden slippes klokka 17.00 på Viaplay og ikke går før 21.30. De som følger linær TV blir irritert for at ting blir spoilet etter at episoden er sluppet 17.00, men ikke har gått på tv. Siden det i spoilertråden blir spekulert i langt mer enn dagens episode og det kommes med spekulasjoner om hvem som vinner og hvem som ryker nå, er det nå en helt egen tråd for oss som ønsker å diskutere episodene etter de er sluppet klokka 17.00.
 

Regler som følger:

- Det er lov å diskutere dagens episode etter den er sluppet klokka 17.00 på Viaplay.

- Det er ikke lov å spoile og spekulere i rykter og spekulasjoner utenom det som er sluppet på Viaplay. Hvem som kommer til å vinne etc. Dette overlates til spoilertråden.

- Prøv å holde diskusjonene saklig. Ikke diskuter utseende til deltakere som ikke har noe relevans for spillet der inne.

Anonymkode: 26180...c29

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så fint (selv om jeg egentlig ikke synes det bør være nødvendig med tre tråder om samme sesong). Tydelige regler gjør det i alle fall bedre. 

Uansett er jeg storfornøyd med dagens episode, og dobbeltmoralen lever lenge for Mario og Sofie. Vel, ikke for Sofie nå lenger da. :laugh:

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mocchhaa

Synes Sofie tok utsjekken på en barnslig måte. Mario også. 

De kan sende hjem hvem de vil, når de vil, men så fort noen andre sender de hjem så er det bare grining og de er så fæle. 

Ærlig talt. Hadde sansen for Sofie i begynnelsen, men for å si det sånn, the bitch shines right through. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig deilig at Sofie ble sendt ut, selv om det var kjipt at det ble så dramatisk stemning. Synest Adrian fikk mye ufortjent pes ved at han ikke fikk si noe fine ord om Sofie og at det ville bli falskt. Man kan godt skille spill og person der inne, men på en annen side, slik stemningen var så hadde det nok vært bedre å ikke si noe. Men kommentaren til Thea med "sånn som du gjorde når Bettina røk ut" var priceless. Det er også veldig barnslig å si at "dere vil ikke få stemmer i finalen osv". Sofie virker så skråsikker på at flesteparten ville stemt på henne og Mario, men jeg føler meg ikke så sikker på det.

Jeg er litt redd for at Sofie kan bli sendt inn igjen da, ser for meg at produksjonen vil ha henne med. 

Likevel veldig usikker på hvordan de neste ukene blir. Tøft spilt av Jamilla og alliansen, men det kan fort gå utover Jamilla, men nå så det jo ut i teaseren at det kommer inn en gutt neste uke, så håper at Jamilla kan spille seg inn med han. 

Ble veldig provosert når Mario gikk til Tea K og Henrik og sa etterpå at han aldri ville hatt de ut osv., når de har sittet og plottet hele dagen på å få Tea K ut for å redde Sofie. Veldig morsomt at Henrik sa etterpå at han og Tea K vil ha Sofie og Mario ut. Henrik er jo en løs kanon. 

Endret av missmcbeal
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

49 minutter siden, missmcbeal skrev:

Veldig deilig at Sofie ble sendt ut, selv om det var kjipt at det ble så dramatisk stemning. Synest Adrian fikk mye ufortjent pes ved at han ikke fikk si noe fine ord om Sofie og at det ville bli falskt. Man kan godt skille spill og person der inne, men på en annen side, slik stemningen var så hadde det nok vært bedre å ikke si noe. Men kommentaren til Thea med "sånn som du gjorde når Bettina røk ut" var priceless. Det er også veldig barnslig å si at "dere vil ikke få stemmer i finalen osv". Sofie virker så skråsikker på at flesteparten ville stemt på henne og Mario, men jeg føler meg ikke så sikker på det.

Jeg er litt redd for at Sofie kan bli sendt inn igjen da, ser for meg at produksjonen vil ha henne med. 

Likevel veldig usikker på hvordan de neste ukene blir. Tøft spilt av Jamilla og alliansen, men det kan fort gå utover Jamilla, men nå så det jo ut i teaseren at det kommer inn en gutt neste uke, så håper at Jamilla kan spille seg inn med han. 

Ble veldig provosert når Mario gikk til Tea K og Henrik og sa etterpå at han aldri ville hatt de ut osv., når de har sittet og plottet hele dagen på å få Tea K ut for å redde Sofie. Veldig morsomt at Henrik sa etterpå at han og Tea K vil ha Sofie og Mario ut. Henrik er jo en løs kanon. 

Jeg er så enig! Og det ble også ganske tyst, særlig fra Marios sin side, da Thea og Jamilla tok opp meldingene de hadde sendt. :laugh:

Spent på neste uke. Regner egentlig med at Mario ikke sjekker ut fordi produksjonen nok ønsker litt balanse der inne nå. Jeg håper i alle fall at den nye som sjekker ut blir værende. Det er så irriterende når de nye sjekker ut nesten fortere enn de kom inn. Markus er en klegg på Mario, så han kan fint sjekke ut da til fordel for bonden som kommer neste uke. Tix har jeg heller ikke så mye til overs for, men regner med han står trygt med Marthe nå fremover. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, tuppa skrev:

Syns egentlig ikke det har vært så mye spoilers i spoilertråden i år :)

Synest ikke det er noe vits å ta sjansen da. Jeg kikket innom i fjor bare en liten tur og spekulasjoner og rykter om fjorårets vinner florerte, og de stemte jo. Så... I år vil jeg ikke ta sjansen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, som jeg skulle ønske at det var den andre nye som var storbonden og ikke Severin. Severin er jo egentlig ganske dum. Han tenker ikke så mye, og reagerer med sinne og bråk når han oppdager at han har blitt lurt. Jeg håper uansett at enten Mario, Henrik eller Tix ryker denne uken. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severin virket jo til å være en tikkende bombe, store problemer med å kontrollere temperamentet sitt! Synes han så skummel ut, og håper han ryker ut. Fredrik så veldig hyggelig ut, skikkelig godkar! :) 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Severin må ut. Jeg orker ikke fyren. Men nå er jeg dessverre redd for at Jamilla vil stå med han. Dersom ikke Fredrik vinner tvekampen da. Det kan jo være. Men da vil sikkert Kine heller ha Fredrik stående hos seg enn Severin. For Mario må jo ut han også. 

Så drømmescenario: Mario og Severin ryker ut, Fredrik blir værende.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, missmcbeal skrev:

Severin må ut. Jeg orker ikke fyren. Men nå er jeg dessverre redd for at Jamilla vil stå med han. Dersom ikke Fredrik vinner tvekampen da. Det kan jo være. Men da vil sikkert Kine heller ha Fredrik stående hos seg enn Severin. For Mario må jo ut han også. 

Så drømmescenario: Mario og Severin ryker ut, Fredrik blir værende.

Jeg er enig med deg, drømmescenarioet er at både Mario og Severin ryker. Synes Severin virket litt ålreit i starten, men nå vet jeg ikke helt om jeg liker fyren... Og Mario er jo et kapittel for seg selv. 

Anonymkode: bcabd...ae4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik holdt jo ikke spannene riktig🧐

Anonymkode: 0d5b7...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

GJESP! For en kjedelig episode. 

Anonymkode: a7c0a...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig med deg, drømmescenarioet er at både Mario og Severin ryker. Synes Severin virket litt ålreit i starten, men nå vet jeg ikke helt om jeg liker fyren... Og Mario er jo et kapittel for seg selv. 

Anonymkode: bcabd...ae4

Da ble det disasterscenario i stedet :P På en annen side, så fikk jeg jo inntrykk av at Fredrik ville spilt med Tix og Mario, siden han var så stor fan av Tix, så det er sånn sett bra at han røk. Severin virker å kunne spille på Thea, Adrians og Jamillas side

Veldig skuffet over at Kine valgte å ville stå med Mario, dersom hun kommer seg til han helt med finale, så ja da er det lurt, men kommer Sofie inn igjen så går hun jo rett ut...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, missmcbeal skrev:

Da ble det disasterscenario i stedet :P På en annen side, så fikk jeg jo inntrykk av at Fredrik ville spilt med Tix og Mario, siden han var så stor fan av Tix, så det er sånn sett bra at han røk. Severin virker å kunne spille på Thea, Adrians og Jamillas side

Veldig skuffet over at Kine valgte å ville stå med Mario, dersom hun kommer seg til han helt med finale, så ja da er det lurt, men kommer Sofie inn igjen så går hun jo rett ut...

Ja, enig i at det er greit at Fredrik røk når han var så starstruck på Tix. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fredrik hold spannene altfor høyt oppe... 

Anonymkode: b02b2...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var allerede veldig mye som skjedde i den første episoden. Virker som stemningen ble temmelig yr i denne episoden :PHåper Adrian klarer å tenke med hodet fremover ikke med noe annet. Blir veldig spennende å se hva som skjer denne uken.

Hun nye var veldig hippie da. Virker koselig da. 

Synest konseptet med tavlen virket litt spennende. Hadde faktisk vært utrolig morsomt om det hadde vært sånn at alle måtte svare hva de likte best med en partner, sånn helt seriøst, også hadde de blitt matchet utifra svarene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det mobilopptaket var da ikke særlig revolusjonerende? 😂😳 

Anonymkode: 0d5b7...ebe

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tea K er så motbydelig når hun hoverer og prater som om hun er overlegen de andre deltakerne. Det er jo i samme kategori som Sofie. Ikke rart de kom overens. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det mobilopptaket var da ikke særlig revolusjonerende? 😂😳 

Anonymkode: 0d5b7...ebe

Haha, enig. Hun har jo bare snakket om å få ut de fra den ANDRE alliansen. Mario er jo så sabla dum. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...