Gå til innhold

Paradise Hotel 2019 - for vi som ser på Viaplay-tid


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som vet hva som feiler Kine? Som vet hva magesmertene var? Virker jo veldig alvorlig..

Og hva skjedde med Tea K i denne episoden?? Den latteren og den oppførselen? 

Anonymkode: a53ae...b38

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det mobilopptaket var da ikke særlig revolusjonerende? 😂😳 

Anonymkode: 0d5b7...ebe

Haha, det der var Mario i et nøtteskall 😛 

"Nå skal vi spille skittent". Jada.

Spent på hva som skjer på Pandoras i morgen. Blir tydeligvis mye drama med Kine. Selv om jeg forstår frustrasjonen så ble hun advart av Jamilla og Thea om å gå til Mario. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 minutter siden, missmcbeal skrev:

Haha, det der var Mario i et nøtteskall 😛 

"Nå skal vi spille skittent". Jada.

Spent på hva som skjer på Pandoras i morgen. Blir tydeligvis mye drama med Kine. Selv om jeg forstår frustrasjonen så ble hun advart av Jamilla og Thea om å gå til Mario. 

Dette her er jo ikke relevant til innlegget ditt egentlig, men når du nevner Kine, hva er greia med magesmertene? 

Anonymkode: a7c0a...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette her er jo ikke relevant til innlegget ditt egentlig, men når du nevner Kine, hva er greia med magesmertene? 

Anonymkode: a7c0a...93d

Det vet jeg dessverre ingenting om. Kan være mye rart, ikke sikkert hun visste det selv der? Men utifra det man kunne se fra morgendagens episode så er hun tilbake, så antagelig ikke så syk at hun ikke kom tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 7.5.2019 den 22.11, AnonymBruker skrev:

Dette her er jo ikke relevant til innlegget ditt egentlig, men når du nevner Kine, hva er greia med magesmertene? 

Anonymkode: a7c0a...93d

Magesår.

Anonymkode: 13811...041

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Episoden har ligget på viafree siden morgenen i dag, Thea K ryker ut 😄 

Anonymkode: 41f27...1a3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Episoden har ligget på viafree siden morgenen i dag, ....,,, ryker ut 😄 

Anonymkode: 41f27...1a3

Hvorfor spoilet du?? Dette er tråden for oss som følger Viaplay tid, altså ser episoden mellom kl 17-21.30. 🙄

Anonymkode: b02b2...b69

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

OMFG! TEA K. HAR. RØKET. Jeg mistenkte det egentlig litt fordi de viste så mye av hoveringen hennes og hvor skråsikker hun var på at hun ABSOLUTT ikke skulle ryke denne uken. Dette er nesten like deilig som da Sofie røk. Det eneste som er uheldig er at Sofie antakelig kommer inn igjen neste uke. 

Jeg som har en så elendig eksamensperiode. Dette ga meg motivasjon til å gjøre det bedre med eksamenslesningen. 

Anonymkode: a7c0a...93d

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så deilig episode! Jeg var først sikker på i starten av uken at Kine skulle ryke, siden jeg har hørt rykter om magesåret og at hun derfor må hjem. Men når jeg begynte å tenke over det så er det jo ikke så mange dager igjen, så hun holder sikkert ut. Jeg var faktisk sykt redd en stund for at Severin skulle velge Tea K, men på slutten virket han jo ganske sikker på valget, så det var nok bare veldig bra klippet for å holde på stemningen. Der gjorde Severin et bra valg for seg selv, tviler på at han hadde kommet noe langt og i en finale med den andre alliansen.

Ser jo ut som det kommer inn noen neste uke og nå ble jeg veldig spent på hvem det er Mario har sex med. Sannsynligvis kommer Sofie inn, men dersom han hadde hatt sex med henne hadde han reagert sånn med at det var dumt gjort, eller er det bare fordi det kom på TV? Og Sofie ville vel heller ikke ha sex på TV? Blir spennende å se. Lurer også på hvorfor Adele sier at Mario har spilt på følelser, så det må jo skje noe som tilsier at han skal gjøre det. Adele har virket usikker på om hun vil stå med Jamilla og Thea, men dersom Mario fucker opp nå så kan det være positivt for en juryavgjørelse i finalen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

32 minutter siden, Zidji skrev:

Er så redd Tea K kommer inn igjen!!! 😫

Ja måten hun avsluttet syncen på var mistenkelig, men kanskje det er flere som kommer inn, men veldig få som få komme videre. Så ikke sikkert det trenger å ha noe å si. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, missmcbeal skrev:

Så deilig episode! Jeg var først sikker på i starten av uken at Kine skulle ryke, siden jeg har hørt rykter om magesåret og at hun derfor må hjem. Men når jeg begynte å tenke over det så er det jo ikke så mange dager igjen, så hun holder sikkert ut. Jeg var faktisk sykt redd en stund for at Severin skulle velge Tea K, men på slutten virket han jo ganske sikker på valget, så det var nok bare veldig bra klippet for å holde på stemningen. Der gjorde Severin et bra valg for seg selv, tviler på at han hadde kommet noe langt og i en finale med den andre alliansen.

Ser jo ut som det kommer inn noen neste uke og nå ble jeg veldig spent på hvem det er Mario har sex med. Sannsynligvis kommer Sofie inn, men dersom han hadde hatt sex med henne hadde han reagert sånn med at det var dumt gjort, eller er det bare fordi det kom på TV? Og Sofie ville vel heller ikke ha sex på TV? Blir spennende å se. Lurer også på hvorfor Adele sier at Mario har spilt på følelser, så det må jo skje noe som tilsier at han skal gjøre det. Adele har virket usikker på om hun vil stå med Jamilla og Thea, men dersom Mario fucker opp nå så kan det være positivt for en juryavgjørelse i finalen.

Regner med det er Kine. 

Anonymkode: a7c0a...93d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, missmcbeal skrev:

Ja måten hun avsluttet syncen på var mistenkelig, men kanskje det er flere som kommer inn, men veldig få som få komme videre. Så ikke sikkert det trenger å ha noe å si. 

B717B639-1733-4005-B135-4CCD2D4BD435.thumb.jpeg.28412e48b92cf5ddfde50a57db6111ac.jpeg

 

 

Minst tre innsjekk neste uke! Utifra reaksjonen hans på stranda håper jeg det er Bettina som kommer inn igjen - han så ikke super-happy ut, hadde det vært Sofie hadde de vel reagert annerledes?🤔 Håper iallfall det! Tipper det er Kine han har sex med. Eller kanskje Adele - kanskje det er der «spiller på følelser» kommer fra?

Anonymkode: ec98d...ded

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...