Gå til innhold

Dere som glor og baksnakker meg og andre store som trener...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På 24.4.2019 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Herregud her kommer virkelig folks sanne ansikt frem. 

TS blir anklaget for usikkerhet og innbilning, at hun tror hun er viktigere enn det hun er osv.

"Det barn ikke skjedd med meg så det du sier er feil"-tankegangen lever.

Jeg var større før og opplevde blikk,latter og kommentarer. Det var gjerne av yngre og da brydde jeg meg ikke så mye fordi jeg tenkte de var drittunger bare, men det skjer stadig vekk med flere.

Var jo en PT som hadde lagt ut et bilde av en tjukkas på trening feks...

Anonymkode: bce6e...1f4

Jeg har opplevd å være på spinningtime og så en PT jeg er veldig sikker på at tok snap av en sterkt overvektig dame som var på timen sammen med meg.

Jeg satt lengre bak på sykkel, og fikk med meg alt. Jeg varslet ledelsen umiddelbart etter timen, da jeg ikke ønsket at hun skulle få med seg hva som skjedde (han tok bilde bak henne og lot som han fiklet med noe annet). Ledelsen tok tak i det og ble åpenbart sjokkert over hva jeg fortalte, og ville at jeg skulle peke ham ut. 

Men, det er også min eneste opplevelse som var helt åpenbar på å se andre regelrett glo eller gi mange blikk.

Selv oppdager jeg at noen kan legge merke til magen min (jeg er normalvektig, men har mest fett lagret på magen) og se litt ekstra. Jeg vet jo hva de ser på, og jeg vet selv at jeg jo legger merke til folk på treningssenter. Men, jeg tenker ikke noe negativt selv om jeg legger merke til ulike type folk. 

Jeg er normalvektig og føler meg stort sett ganske utilpass på treningssenter på grunn av kropp. Men jeg går likevel, og føler at dess mer jeg går - dess mer lærer man seg å gi blanke. 

Men jeg skjønner det ikke er så lett når man skiller seg vesentlig ut, eksempelvis ved å være ekstremt tynn eller ekstremt overvektig. 

Anonymkode: 69cd8...54b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 24.4.2019 den 20.20, AnonymBruker skrev:

Herregud her kommer virkelig folks sanne ansikt frem. 

TS blir anklaget for usikkerhet og innbilning, at hun tror hun er viktigere enn det hun er osv.

"Det barn ikke skjedd med meg så det du sier er feil"-tankegangen lever.

Jeg var større før og opplevde blikk,latter og kommentarer. Det var gjerne av yngre og da brydde jeg meg ikke så mye fordi jeg tenkte de var drittunger bare, men det skjer stadig vekk med flere.

Var jo en PT som hadde lagt ut et bilde av en tjukkas på trening feks...

Anonymkode: bce6e...1f4

DENNE kan jo vinkles både ene og andre veien. Teller det mer om DU tenker denne enn om andre gjør det?

Ser du sikter til de som svarer ts nå, men det kan vinkles mot og for dem , hvis du skjønner.

Har selv opplevd at alle rotter seg sammen mot meg i mine innlegg, fordi  de vet så himla mye bedre.
"Det har ikke skjedd meg så da har det ikke skjedd deg heller" , men kan like gjerne si "det har skjedd meg så da vil det skje deg og" 

Anonymkode: 8aeba...525

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Sikker på at du ikke innbiller deg det? Jeg har mer enn nok med meg selv på trening og det har andre som trener også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...